• Ja, ik kom even mijn blijheid vertellen. Want ik mocht eigelijk dit jaar niet meer naar concerten, op Destine na omdat ik daar het kaartje al van heb. Maar ik mag nu dus naar Tarja Turunen 11 oktober, aah ik ben zo blij :'D
    Dat moest ik even kwijt.
    Om het nuttig te maken; Wie heeft er ook nog concerten ingeplant staan? En van wie? 8D


    Alis volat propriis.

    Cadillac schreef:
    Jemig, ik ben zo jaloers op jullie allemaal. Mijn moeder wilt het niet hebben dat ik naar concerten ga. Ook al ben ik met een vriendin en bied ik aan dat ze me kunnen brengen en halen en ik zitplaatsen neem. Ik ben echt radeloos.

    Hmm weet je, ik begrijp je moeder wel hoor. Jij bent 14 (ik ook) maar ik ga met een volwassene. Misschien moet jij het eens voorstellen dat er ook een volwassen persoon meegaat, zoals je moeder of een oudere nicht of neef of zo?

    Desperation schreef:
    (...)
    Hmm weet je, ik begrijp je moeder wel hoor. Jij bent 14 (ik ook) maar ik ga met een volwassene. Misschien moet jij het eens voorstellen dat er ook een volwassen persoon meegaat, zoals je moeder of een oudere nicht of neef of zo?
    Tja, ze staan nu niet echt te springen om mee te gaan naar Tokio Hotel of andere bandjes waar fan van ben.


    it's so empty living behind these castle walls

    Outlaw schreef:
    Tarja is echt een biatch, zelfs nadat ze keihard is gedumpt door haar band denkt ze dat ze heel de wereld voor elkaar heeft.
    Ik ga eind oktober naar Apocalypticaaaaa! :3

    Nja, maar ik vind haar nog altijd heel goed zingen D;
    En ik ga maybe ook naar Apocalyptica ;D Gewoon stiekem denk ik, ik heb het mee dat de 013 een halfuurtje fietsen van mij is ^^


    Alis volat propriis.

    Ik ga heb nog geen concerten gepland dit jaar, maar als Mika, Adam Lambert of The Red Hot Chili Peppers naar Nederland komen wil ik zoooo graag gaan.
    Maar dat wist je al (nerd)

    [ bericht aangepast op 5 aug 2010 - 22:18 ]


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Penniman schreef:
    Ik ga heb nog geen concerten gepland dit jaar, maar als Mika, Adam Lambert of The Red Hot Chili Peppers naar Nederland komen wil ik zoooo graag gaan.
    Maar dat wist je al (nerd)

    Ja, want daar ga je samen met mij heen :9~


    Alis volat propriis.

    Sonata schreef:
    @ Reassurance
    Ze is de ex-zangeres van Nightwish ^^ En veel beter dan dat schaap van een Annette die haar heeft vervangen x'[
    Enen Lowlands, awesome ;DD

    Lolwut? Schaap?
    Met haar trekt het tenminste op iets en lijkt het niet op een mislukte operette.
    En lol, er gaan keiveel mensen weg bij een optreden van Tarja omdat het slecht is.


    I lost myself in FM airwaves

    Gaskarth schreef:
    (...)
    Lolwut? Schaap?
    Met haar trekt het tenminste op iets en lijkt het niet op een mislukte operette.
    En lol, er gaan keiveel mensen weg bij een optreden van Tarja omdat het slecht is.

    Omfg, are you serious? D:
    Dan ga ik beter naar Bullet ofzo o_o
    Maar ik heb ook van heel veel trouwe Nightwish fans gehoord die ook naar concerts zijn geweest toen Tarja er nog bij was, en daarna een concert met Annette, en bij die laatste zijn weggegaan omdat het gewoon botweg saai was.


    Alis volat propriis.

    Als paramore een x naar ned.. komt ga ik daar maar heen ^^


    its always the same road,it just go's on and on..

    Paramore was een tijdje terug in de 013 ;D Daar was een vriendin van me heengeweest ^^


    Alis volat propriis.

    Sonata schreef:
    (...)
    Omfg, are you serious? D:
    Dan ga ik beter naar Bullet ofzo o_o
    Maar ik heb ook van heel veel trouwe Nightwish fans gehoord die ook naar concerts zijn geweest toen Tarja er nog bij was, en daarna een concert met Annette, en bij die laatste zijn weggegaan omdat het gewoon botweg saai was.

    Ga naar Bullet, daar gaat mijn zus heen. :Y)
    En nou, mijn zus is al twee keer naar nightwish geweest met Annette en ze vond het alles behalve saai.

    Sonata schreef:
    Paramore was een tijdje terug in de 013 ;D Daar was een vriendin van me heengeweest ^^

    NEE NEEEEEEE(huil)(huil)

    [ bericht aangepast op 5 aug 2010 - 23:12 ]


    its always the same road,it just go's on and on..

    miss ga ik in maart 2011 naar within temptation....moet nog ff met ouders overleggen of het mag en dan nog kaartjes bestellen^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Zou normaal naar Pukkelpop gaan maar tis uitverkocht en mam is een stijfpoot >_<


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Deze ga ik nog heen:

    [] 20, 21, 22-08-2010: Lowlands
    [] 10-09-2010: Appelpop
    [] 16-09-2010: Chapter January
    [] 17-09-2010: Destine
    [] 24-09-2010: Only Seven Left
    [] 21-10-2010: Only Seven Left
    [] 28-10-2010: Boyce Avenue [?]
    [] 30-10-2010: Kensington / MiMiSoya
    [] 30-10-2010: MakeBelieve
    [] 06-11-2010: Kensington / MiMiSoya
    [] 06-11-2010: MakeBelieve
    [] 12-11-2010: Two Door Cinema Club [?]
    [] 21-11-2010: Kensington / Summerlin
    [] 21-11-2010: MakeBelieve
    [] 23-12-2010: Destine [?]
    [] 28-12-2010: Destine
    [] 29-12-2010: Destine
    [] 30-12-2010: Destine


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Hé, Tarja heb ik op graspop gezien, 25 juni 2010. Ze was goeeeeeeeeed! (:
    Euhm, er komen geen concerten meer aan, maar ik ben gisteren naar Folkfestival Dranouter geweest & op 1 juli naar Rock Werchter. Daar heb ik genoeg goeie groepen gezien (:

    [ bericht aangepast op 6 aug 2010 - 12:20 ]


    Never run out of reasons to smile...