• Ja, ik kom even mijn blijheid vertellen. Want ik mocht eigelijk dit jaar niet meer naar concerten, op Destine na omdat ik daar het kaartje al van heb. Maar ik mag nu dus naar Tarja Turunen 11 oktober, aah ik ben zo blij :'D
    Dat moest ik even kwijt.
    Om het nuttig te maken; Wie heeft er ook nog concerten ingeplant staan? En van wie? 8D


    Alis volat propriis.

    Icon schreef:
    Hé, Tarja heb ik op graspop gezien, 25 juni 2010. Ze was goeeeeeeeeed! (:
    Euhm, er komen geen concerten meer aan, maar ik ben gisteren naar Folkfestival Dranouter geweest & op 1 juli naar Rock Werchter. Daar heb ik genoeg goeie groepen gezien (:

    Vet ;D Ik wil ook nog een keer naar een groot festival, maar dat mag ik niet -.-"


    Alis volat propriis.

    Ik ben gister naar Nick en Simon geweest <3


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Geen concerten in het vooruitzicht,
    wel een festival: Pukkelpop.

    Sonata schreef:
    (...)
    Vet ;D Ik wil ook nog een keer naar een groot festival, maar dat mag ik niet -.-"

    Ik heb even op je profiel gekeken, en geloof me, toen ik 13 was, mocht ik ook niet naar festivals hoor :'D
    Maar deze vakantie heb ik er 3 gedaan, maar ik ben nu ook al 15-16 (:


    Never run out of reasons to smile...

    Icon schreef:
    (...)
    Ik heb even op je profiel gekeken, en geloof me, toen ik 13 was, mocht ik ook niet naar festivals hoor :'D
    Maar deze vakantie heb ik er 3 gedaan, maar ik ben nu ook al 15-16 (:

    Mijn moeder zou me vermoorden, als ik dat gevraagd had toen ik 13 was. Nu mocht ik gewoon, maar ik ben ook al 16 :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb alleen wat onbekende en amateurbandjes gezien haha. Dio (Rapper), The Mad, Kontrust (FUCK YEA), en beginner-metal-bandjes en andere.

    Nja ik hoop dat een van m'n favo bands 'n keer hierheen komen, dan ga ik er miss heen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Reassurance schreef:
    (...)
    Mijn moeder zou me vermoorden, als ik dat gevraagd had toen ik 13 was. Nu mocht ik gewoon, maar ik ben ook al 16 :'D

    Toen ik 13 was, ben ik samen met een goede vriendin & mama naar Werchter Boutique geweest, maar dat telt niet echt, vind ik :Y)
    En mijn broertje -is nu juist 14- en hij was jaloers dat ik toen al naar een concert was geweest, dus zijn we gisteren naar Festival Dranouter geweest, om hem blij te maken :'D
    Mijn ouders zijn daar nog redelijk vlot in, maar ik mag wel niet naar concerten gaan tijdens schoolweken, dat is wel minder, maar ja.. (:


    Never run out of reasons to smile...

    Dit jaar al gehad;
    21-02-'10: Cobra Starship & DieselDisko
    05-05-'10: Destine @ Bevrijdingsfestival Utrecht
    04-06-'10: You Me At Six, MakeBelieve & Canterbury

    Nog te gaan;
    24-09-'10: Only Seven Left, Uncle Frankle & Onbekende band
    05-05-'10: You Me At Six, Kids in Glass Houses & Ten Seconds Epic [/alweer, geheh :Y)]
    30-12-'10: Destine, maar dat is nog niet zeker.


    Destroy what destroys you.

    Al gehad: K3, Ernst & Bobbie, Hammerfall, Tokio Hotel 2x, Green Day, DJ Frontliner, Wesley Klein, Nick en Simon.

    Te gaan: 06-11-10 Masters of Hardcore & nog een x Nick en Simon maar de datum weet ik nog niet.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Sonata schreef:
    @ Reassurance
    Ze is de ex-zangeres van Nightwish ^^ En veel beter dan dat schaap van een Annette die haar heeft vervangen x'[
    Enen Lowlands, awesome ;DD


    Helemaal mee eens.

    Ik ga trouwens, als school het toelaat, ook naar Tarja op 11 oktober :D

    Reassurance schreef:
    (...)
    Mijn moeder zou me vermoorden, als ik dat gevraagd had toen ik 13 was. Nu mocht ik gewoon, maar ik ben ook al 16 :'D

    Indeed. Op m'n veertiende mocht ik voor het eerst naar een muziekding (TMF Awards), maar dan ook met een volwassene. Mijn eerste echte concert was dat van Tokio Hotel op drie maart. Toen was ik vijftien en dat was dus ook met een volwassene.

    Mijn eerste concert zonder volwassene was op m'n zestiende. :'D

    UPDATE!:

    Kans op BULLET FOR MY VALENTINE met mijn nicht en haar lief.

    + Al gezien (voor geinteresseerden)

    Werchter Boutique: Tokio Hotel, Zornik & Santana
    22.09.09: Cinema Bizarre + Blowsight
    15.05.10: Lady Gaga + Semi Precious Weapons
    07.08.10: Melvin & Joey van Metalhead (Speciale B-day set)

    Coming up:
    ? Pukkelpop
    ? Roger Waters (ex-Pink Floyd)
    ? BFMV

    [ bericht aangepast op 8 aug 2010 - 0:16 ]


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Ik ga er nog doen, die al vast staan en Ik heb er al een heleboel gedaan.
    Te lui om dat nu allemaal te gaan typen, haha. (krul)


    We'll never be as young as we are tonight