• En dan heb ik het over mijn broer.
    Ik had altijd al het gevoel dat mijn vader mijn broer voortrok. En mijn vader maakt altijd grapjes, ten koste van mij. Nu doet mijn broer (17) dat dus ook. (Soort van stoer doen, zeg maar.)
    Maar soms, zijn het geen grapjes maar serieuze beledigingen (hij bedoelt ze dan ook zo) die hij dan zegt met een big smile, als hij bv chagrijnig is, of zichzelf beter/grappig wil voelen of zo. En ik ben dus ALTIJD het slachtoffer.
    ALTIJD.
    Net deed hij dus weer zo. Ik had er ineens zó genoeg van, dat ik uithaal. Ik raakte per ongeluk zijn oor, waar hij 'last van heeft' (Er zit teveel zwemwater in, maar meneer doet zielig.)
    Maar kijk, hij durft dat alleen als mijn ouders er niet zijn, en als ik er dan wat van tegen ze zeg, geloven ze me niet. Dus toen ik had uitgehaald, pakte mijn broer me vast en sloeg me twee keer kei hard tegen het hoofd. Dus ik schreeuwen en huilen want dat deed (lees: doet) echt ontzettend pijn. Komt mijn moeder aanlopen, schreeuwt ze dat we op moeten houden. Maar uiteindelijk geeft ze MIJ de schuld. MIJ! En ik dus uitleggen dat mijn broer altijd van die rotopmerkingen maakt en dat ik nu gewoon op een breekpunt was, maar ze gelooft het gewoon niet. En ik ben dus zó schijtziek van. Serieus, ik huil nu al -kijkt zeker 10 minuten. Ik kan het gewoon niet hebben. Breekpuntbreekpuntbreekpun.


    Bedanktvoorhetlezenja.


    everything, in time

    Ik heb exact hetzelfde, mijn broer is echt een jackass. Hij zegt altijd de dingen waarvan hij weet dat ze me het meeste kwetsen op deze wereld. Ik denk dat het gewoon het beste is om het te negeren, ik weet het heel moeilijk. Of gewoon bitch terug doen, ik zeg dan dingen die hem evenveel kwetsen als ze mij kwetsen, of begin met hem te lachen, dat toont dat hij je niet kan raken. Anyway ; good luck <3


    We're hiding behind skin that's too tough

    Tuurlijk is dat niet kinderachtig,
    in zo'n kutsituatie zou ik uren lang huilen :$. Wat je broer doet is gewoon niet normaal, kan je er niet met je moeder over praten? Zonder dat je vader en broer erbij zijn. Zeg dan dat die opmerkingen je raken en dat het echt niet meer zo kan.
    Sterkte!


    Be yourself, Everybody else is already taken

    Wat een lul is joun broer dan. Hoezo krijg jij de schuld? Als ik jou was zal ik echt de hele tijd schreuwen omdat hij zo doet.omg. Je moet die broer van je een harde schop voor zn reet geven zodat hij wel geneest van die opmerkingen te maken.. nee echt, wat stom. ik snap ook niet dat jij die schuld krijgt. is echt oneerlijk. heeel veel sterkte. ik ga joun broer vermoorden, als dat mag . (AA)