• Hi iedereen,

    Ik zoek een animereeks, want eerlijk gezegd, ik heb eens rondgekeken en ik heb nog niet veel gevonden, misschien kunnen jullie me helpen.

    Ik zoek een romantische reeks met veel humor. Liefst modern, dus geen rare reeks met rare kleuren en een ouderwetse manier van anime tekenen...

    Death Note, Elfen Lied, Pokemon, Digimon, Beyblade, Yu-Gi-Oh!, Shaman king, Loveless, Junjou Romantica & Vampire Knight heb ik al gezien. Maar ik zoek iets in die aard..

    Er moet dus veel romantiek, actie, misschien wat drama en een hoop humor in zitten.

    Het maakt niet echt uit hoe lang hij is. Liefst meer dan 10 afleveringen, maar liefst ook geen Naruto-aantal afleveringen, want dat is me toch wel wat te veel..

    Ik weet het, ik ben veeleisend, maar ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen...

    ps; 't zou heel handig/lief zijn als jullie meteen ook heel kort kunnen zeggen waarover ze gaan :Y)

    [ bericht aangepast op 5 aug 2010 - 19:19 ]


    impress people by giving the best of yourself.

    Heb je Mermaid Melody al gezien? (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    een echte romantische maar ook met humor is Clannad en als seizoen 2 clannad -afterstory- en Air is ook erg mooi.(en niet echt iets met romantiek erin maar meer zoals death note is Code Geass een erg goede anime) en mijn favo anime is (al past hij niet in het rijtje) kuroshitsuji ,is echt <3 xD
    ik hoop dat je er wat aan hebt ^^


    Be nyappy

    Geesz schreef:
    Heb je Mermaid Melody al gezien? (krul)


    Nope, over wat gaat die? n.n


    impress people by giving the best of yourself.

    moofpants schreef:
    (...)

    Nope, over wat gaat die? n.n


    Over zeemeerminnen. Haha, sorry, ik heb die anime al twee jaar niet meer gezien :'D. Het is wel een hele leuke anime, met hele aanstekelijke liedjes en Kaito (volgens mij heet hij zo..) is cute :9~


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    desilovebill schreef:
    een echte romantische maar ook met humor is Clannad en als seizoen 2 clannad -afterstory- en Air is ook erg mooi.(en niet echt iets met romantiek erin maar meer zoals death note is Code Geass een erg goede anime) en mijn favo anime is (al past hij niet in het rijtje) kuroshitsuji ,is echt <3 xD
    ik hoop dat je er wat aan hebt ^^


    Kun je kort vertellen over wat die allemaal gaan? Dan heb ik er zo al een ideetje van hoe ze zijn enzo :$


    impress people by giving the best of yourself.

    - Mermaid melody
    - Full moon wo sagashite
    - Rosario + Vampire

    Princess Tutu.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Geesz schreef:
    (...)

    Over zeemeerminnen. Haha, sorry, ik heb die anime al twee jaar niet meer gezien :'D. Het is wel een hele leuke anime, met hele aanstekelijke liedjes en Kaito (volgens mij heet hij zo..) is cute :9~


    Okay, thanks! en btw, jij moet verder schrijven aan je LxLight verhaal :Y) I love it!


    impress people by giving the best of yourself.

    Mermaid Melody :9~


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Tokyo Mew Mew ftw!


    *insert philosophical cringe expression here*

    moofpants schreef:
    (...)

    Okay, thanks! en btw, jij moet verder schrijven aan je LxLight verhaal :Y) I love it!


    Lees jij die? (krul)
    En ik ga vanavond nog verder, zit nu beneden en ik kijk altijd naar LxLight plaatjes als ik schrijf.. Dat zal ik mijn vader maar even niet aandoen :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Geesz schreef:
    (...)

    Lees jij die? (krul)
    En ik ga vanavond nog verder, zit nu beneden en ik kijk altijd naar LxLight plaatjes als ik schrijf.. Dat zal ik mijn vader maar even niet aandoen :')

    Ja natuurlijk lees ik die!
    En is goed, heb je gelijk in ;D


    impress people by giving the best of yourself.