• Ik ging zo net naar het winkelcentrum om mezelf op een chocoladereep te trakteren, en toen zag ik die zure wormen liggen. Die 2 kleuren zure snoepjes weet je wel. Nu zit ik die hele zak leeg te eten, en de chocola bewaar ik hopelijk voor morgen.

    Anyway; wat is jouw favoriete snoep?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Kikkers! :9~


    All was well.

    Lolly's en chocolaaaaaaaa :9~


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Chocola! <3


    Opgeven is geen optie.

    Haha, ik zat aan echte wormen te denken ;P
    Zo van die tutjes.


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Ik ben zwaar verslaafd aan chocola:9~


    Happy Birthday my Potter!

    Lol toen ik die titel las dacht ik zo van: Ze heeft wormen uit de grond gerukt, opgegeten en ze vond ze zuur smaken? 0_o

    Maar mijn favo snoep is geen snoep maar Chocola. =3

    [ bericht aangepast op 5 aug 2010 - 19:12 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Alles wat zuur is. En zoute drop vind ik ook lekker. Of die half drop half winegum.


    it's so empty living behind these castle walls

    Conflate schreef:
    Lol toen ik die titel las dacht ik zo van: Ze heeft wormen uit de grond gerukt, opgegeten en ze vond ze zuur smaken? 0_o

    Maar mijn favo snoep is geen soep maar Chocola. =3

    HAHAH ranzig :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Kikkertjes, gummy beertjes :3

    Zuurtjes, lolly's.. iets dat hard is en zoet, zuur en mjam is.:9~


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Momenteel ben ik zot op poepjes zo'n rode snoepjes maar in Limburg zeggen ze er dan weer kontjes tegen. Ik eet ook graag M&M'S en ik ben ook weer verslaafd aan chips (':


    Keep on smiling

    M&M's en apekoppen :9~:9~


    -

    Chocolade en zure matten.

    Salmiak :9~ alle soorten!!!!

    jammieee


    The grass is not always greener on the other side

    van die zure dingen, zoals inderdaad die wormen! En chocolaaaa <3. En lolly's. Verder eet ik niet zoveel snoep.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.