• Hai allemaal.

    Ik heb toestemming gekregen voor een acteerwedstrijd - weer eens iets heel anders.

    De acteerwedstrijd bestaat uit drie rondes. Elke ronde bestaat uit een opdracht die te maken heeft met acteren. Bijvoorbeeld dat je iemand na moet spelen, emoties uit moet beelden etcetera etcetera.

    Ik heb 10 plaatsen. Na de eerste ronde vallen er 5 af. Na de tweede ronde blijven er nog 2 over voor een finaleopdracht.

    Het is de bedoeling dat de opdrachten worden gefilmd en het liefste online gezet te worden op youtube. Als je dat echt niet wilt kan je naar mijn emailadres vragen.

    Daarbij zoek 1 extra jurylid, en alsjeblieft; Meld je pas aan als jurylid als je zeker weten niet halverwege afhaakt en als je er ook daadwerkelijk de tijd voor neemt. Is al gekozen: Cornflakes.

    1 Boyzonelover>uitgeschreven

    2 Marshawk

    3 Scandal
    Opdracht 1: Voorstellen

    4 Cloudburst>uitgeschreven

    5 MonaxPudding

    6 Deprisnail

    7 DarkEstrella

    En let op: Geef je pas op als je het zeker weet!
    x

    Edit: Het maakt niet uit of je op vakantie gaat, voor elke ronde heb je namelijk minstens 4 weken. En ik wacht eerst af tot dat er genoeg mensen zijn die zich aanmelden.

    Opdracht 1: Stel jezelf voor aan de camera in de hoge en lage stand.
    Denk aan een heel verlegen persoon in tegenstelling tot een arrogant persoon, een zwerver in tegenstelling tot de koningin. Mensen die zich dus 'laag' en 'hoog' voelen. Een hoog persoon kan bijvoorbeeld heel arrogant zijn en zelfverzekerd voor de camera staan. Een laag persoon is heel onzeker en zenuwachtig. Dat heet hoge en lage stand.
    Ik wil dat je jezelf voorsteld in de hoge én lage stand.

    Inleverdatum: uiterlijk 10 september. Ik neem aan dat iedereen dan al thuis is en dat het voldoende tijd is. In deze ronde vallen er 2 personen af.

    Edit:AAN ALLE DEELNEMERS: Aangezien het voor bijna iedereen een beetje ongelegen ligt zal ik de inleverdatum verplaatsen naar 15 September in plaats van 10 September

    [ bericht aangepast op 15 sep 2010 - 18:06 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik denk dat ik eruit moet stappen. Ik had gepland voor morgen op te nemen, maar ik ben onverwachts ziek geworden. Ik heb lichte koorts, heb constant een rare zware hoest en ik praat door mijn neus. -Geloof me, dat klinkt niet-
    Ik ben volgens mij niet helemaal genezen voor de 10e, en zou het wel dan is het maar half werk. Dan vind ik zoiets nieteens de moeite in te zenden.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Kan ik nog mee doen?

    DELICI0US schreef:
    (...)Hahahahaah, wil je anders uitstel hebben? Want anders hebben we ook zo weinig inschrijvingen. Van mijn part mag je dan 5 dagen erbij, toch Gaby?

    Ik vind het helemaal best en wel zo eerlijk.:Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    DarkEstrella schreef:
    Kan ik nog mee doen?
    Van mij mag je! Dan is jouw inleverdatum 15 september. Hopelijk gaat dat lukken? Want anders duurt alles ook zo lang enzo.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2010 - 20:40 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    AAN ALLE DEELNEMERS: Aangezien het voor bijna iedereen een beetje ongelegen ligt zal ik de inleverdatum verplaatsen naar 15 September in plaats van 10 September


    it's so empty living behind these castle walls

    Morgen is de inleverdatum mensen!


    it's so empty living behind these castle walls

    Mijn inzending

    Misschien dat het op het einde wat onduidelijk gesproken is? Maar er wordt gezegd: 'Ik zit de hele dag op mijn luie kont en ik luister de hele dag naar muziek. En het belangrijkste van al, ik zorg ervoor dat trutjes zoals deze, de wereld niet overnemen.'
    En dat laatste dat gezegd wordt slaagt dan op het 1e personage eh. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Mijn inzending

    Misschien dat het op het einde wat onduidelijk gesproken is? Maar er wordt gezegd: 'Ik zit de hele dag op mijn luie kont en ik luister de hele dag naar muziek. En het belangrijkste van al, ik zorg ervoor dat trutjes zoals deze, de wereld niet overnemen.'
    En dat laatste dat gezegd wordt slaagt dan op het 1e personage eh. =P
    Leuk, dankjewel (:


    it's so empty living behind these castle walls

    /

    [ bericht aangepast op 15 sep 2010 - 18:05 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    Weet de rest de inleverdatum wel? x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury