• Oké, ik moet even iets kwijt. Ik haat Tokio Hotel, echt serieus. Stel je ven voor dat iedereen er uit zou zien als bill of george. Gustav en Tom zien er nog best redelijk uit, ook niet super knap. Dude, ik zou doodgaan als elke jongen ter wereld er zo uit zou zien.

    Wie haten jullie?


    Sorry hoor, ik ben het HELEMAAL zat. Rot toch allemaal een eind op met al die klote haattopics. Ik haat Tokio Hotel niet, maar ze liggen mij totaal niet. Wel haat ik al die haattopics die hier overal gemaakt worden, respecteer gewoon al die artiesten. Dan voorkom je ook ruzie.
    Als hier een slotje opkomt, doe dan al die haattopics ook even.

    Edit; Ik maak dit topic dus niet vanwege Tokio Hotel. Ik wil alleen even laten weten hoe vervelend ik zulke topics vind en gezien het feit de meeste mensen hier Tokio Hotel geweldig vinden, koos ik maar even deze band uit.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2010 - 17:24 ]


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    chagrijnig ?


    Until Your Mine, Bill Kaulitz! <33

    Ik ben het helemaal met je eens.


    it's so empty living behind these castle walls

    Damn, ik dacht al in mezelf 'Wat lijkt dit topic hard op dat topic over Justin Bieber' , haha :-D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Je haat Tokio Hotel en je haat haattopics, dus je haat je eigen topic? *confused* ik snap het ff niet haha

    [ bericht aangepast op 6 aug 2010 - 17:21 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Hier zijn al zóvaak topics overgemaakt en jammer genoeg haalt het niets uit. :X


    Let the Night embrace you

    Forlan schreef:
    Je haat Tokio Hotel en je haat haattopics, dus je haat je eigen topic? *confused*
    anyway, yup ik haat TH&JB ook. Maar dat van TH komt vooral door die hysterische fans.

    Nee, ik wilde alleen laten zien hoe ontzettend vervelend het is om te lezen dat je eigen artiest zuigt. Aangezien bijna iedereen fan is van Tokio Hotel, pakte ik die artiest maar. En over Justin Bieber is de laatste tijd al genoeg haat verspreidt.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Hopelijk begrijpen de makers van zo'n haattopics het nu wel! :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    Fietsbel schreef:
    (...)
    Nee, ik wilde alleen laten zien hoe ontzettend vervelend het is om te lezen dat je eigen artiest zuigt. Aangezien bijna iedereen fan is van Tokio Hotel, pakte ik die artiest maar. En over Justin Bieber is de laatste tijd al genoeg haat verspreidt.


    Ahaa dus je bent eigenlijk wanhopig opzoek naar ruzie? of zoiets?
    Wat wil je nou eigenlijk duidelijk maken? =_='
    dat niemand meer ergens fan van mag zijn?
    sneu


    Until Your Mine, Bill Kaulitz! <33

    Fietsbel schreef:
    (...)
    Nee, ik wilde alleen laten zien hoe ontzettend vervelend het is om te lezen dat je eigen artiest zuigt. Aangezien bijna iedereen fan is van Tokio Hotel, pakte ik die artiest maar. En over Justin Bieber is de laatste tijd al genoeg haat verspreidt.
    Het is inderdaad retarded als je topics maakt over een artiest alleen om te zeggen dat ze zwaar zuigen ._. Dat is gewoon... fucked.


    I live for the applause, you will die for it.

    Skittles schreef:
    (...)

    Ahaa dus je bent eigenlijk wanhopig opzoek naar ruzie? of zoiets?
    Wat wil je nou eigenlijk duidelijk maken? =_='
    dat niemand meer ergens fan van mag zijn?
    sneu



    nee, je snapt het niet echt. Ze wilt laten zien dat ze de haattopics over de artiesten beu is, niet dat niemand meer fan van iemand mag zijn :-)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Dit topic haalt niets uit, als je d'r niet tegen kunt kijk er dan overheen en ga verder met je leven.


    None but ourselves can free our minds.

    Skittles schreef:
    (...)

    Ahaa dus je bent eigenlijk wanhopig opzoek naar ruzie? of zoiets?
    Wat wil je nou eigenlijk duidelijk maken? =_='
    dat niemand meer ergens fan van mag zijn?
    sneu

    Nee, ik zoek geen ruzie. Ik probeer juist ruzie te voorkomen, maar als je even goed kan lezen had je dat al begrepen. Sorry dat ik zo chagrijnig over kom en ik wil je niet kwetsen, maar dit moest er gewoon een keer uit.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Susurrous schreef:
    (...)


    nee, je snapt het niet echt. Ze wilt laten zien dat ze de haattopics over de artiesten beu is, niet dat niemand meer fan van iemand mag zijn :-)


    Vaag.. maar anyway waar is zij fan van dan? :8
    gaan we die ook effe afkraken en haten(duivel)


    Until Your Mine, Bill Kaulitz! <33

    Skittles schreef:
    (...)

    Vaag.. maar anyway waar is zij fan van dan? :8
    gaan we die ook effe afkraken en haten(duivel)

    Serieus, zoek een leven.
    Achterlijke snol.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Fietsbel schreef:
    (...)
    Serieus, zoek een leven.
    Achterlijke snol.

    De ironie, jij zegt dat je geen ruzie wil, kijk nu nog eens naar die reactie, volgens mij wil je wél ruzie.


    None but ourselves can free our minds.