• Oké, ik moet even iets kwijt. Ik haat Tokio Hotel, echt serieus. Stel je ven voor dat iedereen er uit zou zien als bill of george. Gustav en Tom zien er nog best redelijk uit, ook niet super knap. Dude, ik zou doodgaan als elke jongen ter wereld er zo uit zou zien.

    Wie haten jullie?


    Sorry hoor, ik ben het HELEMAAL zat. Rot toch allemaal een eind op met al die klote haattopics. Ik haat Tokio Hotel niet, maar ze liggen mij totaal niet. Wel haat ik al die haattopics die hier overal gemaakt worden, respecteer gewoon al die artiesten. Dan voorkom je ook ruzie.
    Als hier een slotje opkomt, doe dan al die haattopics ook even.

    Edit; Ik maak dit topic dus niet vanwege Tokio Hotel. Ik wil alleen even laten weten hoe vervelend ik zulke topics vind en gezien het feit de meeste mensen hier Tokio Hotel geweldig vinden, koos ik maar even deze band uit.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2010 - 17:24 ]


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Fietsbel schreef:
    (...)
    Serieus, zoek een leven.
    Achterlijke snol.


    hallo misschien moet jij maar een leven gaan zoeken =_=' met je nutteloze topic.
    want je doel bereik je met je chagrijnige gedrag. ga toch lekker fietsen ;) Good luck


    Until Your Mine, Bill Kaulitz! <33

    Skittles schreef:
    (...)

    hallo misschien moet jij maar een leven gaan zoeken =_=' met je nutteloze topic.
    want je doel bereik je met je chagrijnige gedrag. ga toch lekker fietsen ;) Good luck


    Haha, nee jij wilt MIJ kwaad krijgen. Nou, je krijgt wat je wilt hoor. Gezien het feit je ruzie wilt, kun je ruzie krijgen.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Strobelight schreef:
    (...)
    De ironie, jij zegt dat je geen ruzie wil, kijk nu nog eens naar die reactie, volgens mij wil je wél ruzie.

    Gezien het feit zij niet kan lezen en mij kwaad wil krijgen, ja aan zulke mensen heb ik eenmaal en hekel. Om zo'n reden wil ik wél ruzie, niet omdat een of andere gast die een andere band belachelijk maakt.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Fietsbel schreef:
    (...)

    Haha, nee jij wilt MIJ kwaad krijgen. Nou, je krijgt wat je wilt hoor. Gezien het feit je ruzie wilt, kun je ruzie krijgen.


    Haha, wanneer heb ik geroepen dat ik ruzie wil?:P
    Mijn god jij bent wanhopig opzoek naar iets.
    Waarom moet je persee TH doen? er zijn zat andere bandjes en bijna iedereen is hier fan en daar maak je niet vriendjes mee als je zulke topic's aan gaat maken ;)


    Until Your Mine, Bill Kaulitz! <33

    Fietsbel schreef:
    (...)
    Gezien het feit zij niet kan lezen en mij kwaad wil krijgen, ja aan zulke mensen heb ik eenmaal en hekel. Om zo'n reden wil ik wél ruzie, niet omdat een of andere gast die een andere band belachelijk maakt.

    Schuif niet alle schuld op haar, jij noemde haar snol hoor...


    None but ourselves can free our minds.

    Dit topic is geniaal. Maar ik ben het helemaal met je eens! Ik word er zo moe van, al is het vaak alleen maar op Justin Bieber gericht, VRESELIJK!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Skittles schreef:
    (...)

    Haha, wanneer heb ik geroepen dat ik ruzie wil?:P
    Mijn god jij bent wanhopig opzoek naar iets.
    Waarom moet je persee TH doen? er zijn zat andere bandjes en bijna iedereen is hier fan en daar maak je niet vriendjes mee als je zulke topic's aan gaat maken ;)

    Je kent mij niet, je kent mijn vrienden niet dus ga niet beweren dat ik geen vrienden heb of maak. Ik ga nu ook niet zo kinderachtige reactie plaatsen over dat jij geen vrienden zou hebben, want ik zou geen idee hebben of je veel vrienden hebt of niet.

    @Strobelight
    In mijn ogen is ze een snol, dus noem ik haar zo.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Skittles schreef:
    (...)

    Haha, wanneer heb ik geroepen dat ik ruzie wil?:P
    Mijn god jij bent wanhopig opzoek naar iets.
    Waarom moet je persee TH doen? er zijn zat andere bandjes en bijna iedereen is hier fan en daar maak je niet vriendjes mee als je zulke topic's aan gaat maken ;)
    Voordat je ruzie met haar zoekt, lees dan ook alles goed door. Kom op!


    it's so empty living behind these castle walls

    Fietsbel schreef:
    (...)
    Je kent mij niet, je kent mijn vrienden niet dus ga niet beweren dat ik geen vrienden heb of maak. Ik ga nu ook niet zo kinderachtige reactie plaatsen over dat jij geen vrienden zou hebben, want ik zou geen idee hebben of je veel vrienden hebt of niet.

    @Strobelight
    In mijn ogen is ze een snol, dus noem ik haar zo.


    Dan zal ik maar niet zeggen wat jij in mijn ogen bent :X
    En ik denk dat je dingen door elkaar haalt.


    Until Your Mine, Bill Kaulitz! <33

    Skittles schreef:
    (...)

    Haha, wanneer heb ik geroepen dat ik ruzie wil?:P
    Mijn god jij bent wanhopig opzoek naar iets.
    Waarom moet je persee TH doen? er zijn zat andere bandjes en bijna iedereen is hier fan en daar maak je niet vriendjes mee als je zulke topic's aan gaat maken ;)


    volgens mij deed ze dat om te laten zien hoe irritand het is als iemand iets zegt over jou band...


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    En hier ga ik even een slotje op doen (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.