• Ik dacht echt dat ik dood ging vandaag in het vliegtuig van Zweden terug naar Belgie -EndanvanBelgiemetdeautonaarNL-. Zo'n man voor me zat een tijdschrift te lezen over wapens, dus ik vond hem een terrorist en dacht dat hij me dood ging schieten haha, en ik werd omin misselijk in het vliegtuig D: En ik was bang dat het vliegtuig zou gaan neerstorten of iets anders ergs. -vliegangst- Ik heb serieus de grond gekust toen ik op normaal grond was, en ik riep hard 'Thank you Ronaldo!' -door Marjolien&Sem- en al die mensen keken me aan alsof ik gek was hahaha. Maar oke, ik leef dus nog _O_

    Blub, nog meer met vliegangst?


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Haha :'D

    Nee ik heb er geen last van.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Haha in ieder geval welkom terug :p En nope, nooit last van.

    Ik, maar ik heb nog nooit gevlogen :Y)


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    hahahaah, welcome back Roseee _O_


    I live for the applause, you will die for it.

    Nog nooit gevlogen, maar ik zou doodsbang zijn.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik haat het stiekem om terug in NL te zijn. Mijn stomme laptop heeft het begeven en ik stress em al de hele dag D:

    [ bericht aangepast op 6 aug 2010 - 18:58 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Oh same here. Ik ben als de DOOD voor vliegtuigen. Vorig jaar heb ik mijn ouders zover gekregen om 24 uur in een bus te zitten naar spanje & weer 24 uur terug, omdat ik absoluut niet met het vliegtuig wilde. Maar maandag ga ik dus wel met het vliegtuig naar Griekenland, ik heb er al een week buikpijn van!


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ahaha. Je hebt het echt gedaan hahaha, omg. En ja ik heb ook vliegangst. Ben naar Mallorca geweest -spanje- Oh man. Ik kneep mijn ouders armen helemaal fijn toen we gingen opstijgen. En ik dacht dat het vliegtuig me op ging eten like wtf. Ja, ik was 12 haha. (cat) Welcome back Rosie Ronaldie.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Oh nee, ik hou van met het vliegtuig gaan. Vooral het opstijgen en het landen. :9~


    All was well.

    Geen idee,
    ik heb nog nooit gevlogen.

    Jaa, ik heb vliegangst ):
    Ik moest bijna kotsen toen we gingen landen ;D