• Haaai.
    Gister was ik met mijn ma in de Ikea, mijn kamer is toe aan wat nieuwe spulletjes (cat).

    We waren maandag al geweest met mijn pa maar we hadden nog niet alles, want we moesten ook nog naar de tandarts. Dus wij in één keer door naar de bureau kastjes die we maandag al gekocht hadden, want we moesten de handgrepen nog kopen :'DDD. Wij opschrijven welke het waren en toen zo die weg volgen. Links, rechts, er waren maar weinig kortere routes. Ondertussen namen we nog van alles mee.

    Beneden aan gekomen, waar we dachten de handgrepen te vinden, bleek dat we die net vóór die bureaukast moesten halen. Dus wij de halve beneden verdieping terug, en toen nog de halve bovenverdieping. Handgrepen gevonden. Toen de andere helft om weer beneden te komen en toen weer bij onze kar uit te komen.

    Nou weer wat spulletjes gepakt ondertussen, en toen kwamen we aan bij de lichten. Hadden ze precies de lichten die ik zocht, maar dan wit. En wij wilde vernikkeld. Ik vragen bij de infobalie (cat).
    Ja, ze hadden ze wel hier, maar blijkbaar dus niet x'D. Maar wel boven. Dus wij weer heeeelemaal terug!. Waarschijnlijk zat het precies boven ons, maar daar was dus geen trap :').

    (Edit: Owja, en toen we beneden aan kwamen om weer richting onze kar te komen, lag er 1 zo'n doosje met de juiste lichten, vernikkeld, op een stapel handdoeken. Haha, als we dat eerder geweten hadden!)

    Toen had ik nog een spiegel nodig, en ik wist zeker dat ik ze aan het eind van de rit had gezien. Mijn ma twijfelen, ze wilde niet nog eens helemaal terug :'DDD. Maar ik had het goed.

    En morgen gaat mijn pa de tweede helft van mijn spulletjes ophangen, vast maken etc! (nerd).

    Iemand ook zo iets mee gemaakt? :'DD

    [ bericht aangepast op 6 aug 2010 - 20:49 ]

    Hee, das een goed idee! Shoppen én vechten tegen calorien in één x) Beweging is goed voor je helaas, ken ik dat soort situaties maar al te goed. maar ik verdwaal niet alleen in de Ikea. Ik verdwaal heel vaak in de... SUPERMARKT! (cat)

    ik heb niks meer nodig alleen nog een hippe klok maybe. ik heb nu een rose koekkoek en pas geleden bij de IKEA een groene lamp en gekleurde dozen gekocht

    Ik ben nog nooit in een Ikea geweest (krul)


    Never run out of reasons to smile...