• Heey Autumn en Ik, Freaken helemaal uit over het feit dat julie denken dat Amerika TH steelt. Sjeezes christ!

    Atumn; Ik vind dat mensen belachelijk doen over Amerika En dat niet alle Amerikanen suckers zijn , net zoals niet alle Nederlanders of Duitsers of Belgen of weet ik veel wat suckers zijn
    `En dat omdat één persoon iets gemeens zegt over TH daarvoor niet dat hele Freaking land veroordeelt moet worden.
    Godver, tzijn 303.824.646 inwoners die gewoon achterlijk en lui genoemt worden hea
    Dat Th zelf mag doen watie wil en dat de Amerikanen daar x aan kunnen doen..

    Ik;
    Sjeezes Chill echt uit! Gewoon omdat ToHo daar een tour maken, is het toch niet meteen dat ze Europa vergeten!
    Vergeet zelf niet! dat jullie zelf al teveel eisen van Tokio Hotel!
    Meer nummers, Cd's, Tours, Omfg! Ze zijn al 5 jaar aan een stuk stevig bezig!
    Gun ze wat rust! en wees eens blij voor ze dat ze hun droom kunnen verwezelijken, en dat het wereldsterren worden.
    Het volgende? ToHo veroverd Azie, wat gaan jullie denken??
    Die vuile Aziaten pakken ToHo af?!
    Altijd maar opnieuw en opnieuw!
    Gun ze echt wat rust, ze hebben ook nog een leven hoor!!!



    Wij hebben gesproken!!!(A)
    Scheld ons maar uit, we don't care ¬¬


    death to the one at the end of the serenade.

    We bedoelen hier niks lullligs mee ,heur. Maar dit moesten gewoon ff kwijt


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    jullie hebben gelijk ik vind gewoon dat ze iets meer respect moeten hebben voor de duitse fans voor de rest ben het voledig eens met jullie


    I need you like a heart needs a beat

    Ze zullen wel terug komen, ze slaan niet echt aan is de VS dus


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Jullie hebben groot gelijk, ik bedoel, over de andere sterren van hun zeggen ze dat niet, dat is toch juist het zelfe eigenlijk.
    Ze hebben het er alleen over dat TH word afgepakt, en geen enkele andere ster.


    Live life limitless.

    Jullie hebben groot gelijk, ik bedoel, over de andere sterren van hun zeggen ze dat niet, dat is toch juist het zelfe eigenlijk.
    Ze hebben het er alleen over dat TH word afgepakt, en geen enkele andere ster.

    Idd

    Ik bedoel de Jonas Brothers komen hier toch ook op tour and Avril lAvigne en Mcr an LP en Fob en zoveel anderen..
    Maar 1 Europese band breekt door in Amerika en het is Drama


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    laat ze lekker naar amerika gaan of welk andere plek op aarde ze komen toch wel weer terug naar europa

    Ze zullen wel terug komen, ze slaan niet echt aan is de VS dus


    k weet ook wel dat die terugkomen ze!


    I need you like a heart needs a beat

    ik ben het voledig met jullie eens(nogmaals)

    maarja ik vind het alleen niet zo eerlijk voor die duitse fans daar bedoel ik niet belgie mee he


    I need you like a heart needs a beat

    ¬¬ Ik seg ook nii dat ik da die amerikanen nii gun fsoo ,,maar dan kunnen se tenminste hun eigen fanacties bedenke ,,en dan nii gelijk gaan zagen : Jaa se gaan dat dan tog wel herkennen ensoo ,,wnt da is gwn mij mening (puh)
    En ze ontlopen de duitse fans maar sonder hun ware se nog nii eens doorgebroken in europa ,,laat staan amerika (A)


    Crack a bottle

    super!!
    *ligt plat van het lachen!!*xD


    Let me be me...

    super!!
    *ligt plat van het lachen!!*xD


    en waarom ??¿¿(A) **blond geboren hè :P**


    Crack a bottle

    En ..
    Wat seg jij dan:
    Als se in Azie doorgaan breken seggen wij dan gelijk stomme aziäten of hoe die inwoners dan ook heten en dan seg je gun se wat rust ,Nah lkkr vel rust krijge se als se in azie gaan doorbreken ¬¬
    En ik seg tog niet stomme amerikanen [[ohjaa ,,hb ik wel gdaan] maa ik sei da omdat hun nii hun eige fanacties bedenke :P
    En vrder ,, ik weet ook wel da se trugkome alleen dan hoefe se nii hun duitse fans te gaan ontlopen,,met hun begon het (A)


    Crack a bottle

    muwhahahaha xD
    amerikanen zijn vet xD
    mijn pa heeft een jaar in amerika geweest en daar een halve familie gehad, ik heb die mensen ook ontmoet en ze zijn echt allemaal hartstikke aardig:P
    op uitzonderingen na, maar die heb je overal xD
    maar het is wel grappig om soms te zeggen dat ze dom zijn, like, kijk naar mensen die Paris Hilton achtervolgen xD
    hihi:P
    -komt erachter dat ze de Amerikanen in die topics verdedigt- xD
    Zo reageer ik er dus op :

    dude, ik heb het net ff gelezen, maar da vind ik echt niet normaal maar oké... ik vind het ook wel vaag hoor, volgens mij moet je niet alles zo helemaal geloven.

    En ik vind ook dat die Amerikanen recht hebben op Tokio Hotel. Als ik in Amerika zou wonen, zou ik het ook fijn vinden om naar een concert te kunnen. Zonder er naar Europa voor hoeven te gaan en meteen blut zijn.

    Maar hallo??? denk na... Ze zullen zich heus wel onze actie herinneren en van de Duitsers ook. Dat die Amerikanen het herhalen, is gewoon omdat ze te dom zijn om zelf iets te verzinnen. Oh nee... dat noem je: "niet creatief" -_-". Anyways, bekijk het zo: als ze die bellen zien:

    DAN WORDEN ZE AAN DE NEDERLANDSE FANS HERINNERD


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    En ..
    Wat seg jij dan:
    Als se in Azie doorgaan breken seggen wij dan gelijk stomme aziäten of hoe die inwoners dan ook heten en dan seg je gun se wat rust ,Nah lkkr vel rust krijge se als se in azie gaan doorbreken ¬¬
    En ik seg tog niet stomme amerikanen [[ohjaa ,,hb ik wel gdaan] maa ik sei da omdat hun nii hun eige fanacties bedenke :P
    En vrder ,, ik weet ook wel da se trugkome alleen dan hoefe se nii hun duitse fans te gaan ontlopen,,met hun begon het (A)

    AMEN!(A)


    I do not hook up.

    En ..
    Wat seg jij dan:
    Als se in Azie doorgaan breken seggen wij dan gelijk stomme aziäten of hoe die inwoners dan ook heten en dan seg je gun se wat rust ,Nah lkkr vel rust krijge se als se in azie gaan doorbreken ¬¬
    En ik seg tog niet stomme amerikanen [[ohjaa ,,hb ik wel gdaan] maa ik sei da omdat hun nii hun eige fanacties bedenke :P
    En vrder ,, ik weet ook wel da se trugkome alleen dan hoefe se nii hun duitse fans te gaan ontlopen,,met hun begon het (A)

    muwhahahaha xD dan zeg ik: ze hebben hun droom waargemaakt xD Tokio, ligt in Azië(A)


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.