• Heey Autumn en Ik, Freaken helemaal uit over het feit dat julie denken dat Amerika TH steelt. Sjeezes christ!

    Atumn; Ik vind dat mensen belachelijk doen over Amerika En dat niet alle Amerikanen suckers zijn , net zoals niet alle Nederlanders of Duitsers of Belgen of weet ik veel wat suckers zijn
    `En dat omdat één persoon iets gemeens zegt over TH daarvoor niet dat hele Freaking land veroordeelt moet worden.
    Godver, tzijn 303.824.646 inwoners die gewoon achterlijk en lui genoemt worden hea
    Dat Th zelf mag doen watie wil en dat de Amerikanen daar x aan kunnen doen..

    Ik;
    Sjeezes Chill echt uit! Gewoon omdat ToHo daar een tour maken, is het toch niet meteen dat ze Europa vergeten!
    Vergeet zelf niet! dat jullie zelf al teveel eisen van Tokio Hotel!
    Meer nummers, Cd's, Tours, Omfg! Ze zijn al 5 jaar aan een stuk stevig bezig!
    Gun ze wat rust! en wees eens blij voor ze dat ze hun droom kunnen verwezelijken, en dat het wereldsterren worden.
    Het volgende? ToHo veroverd Azie, wat gaan jullie denken??
    Die vuile Aziaten pakken ToHo af?!
    Altijd maar opnieuw en opnieuw!
    Gun ze echt wat rust, ze hebben ook nog een leven hoor!!!



    Wij hebben gesproken!!!(A)
    Scheld ons maar uit, we don't care ¬¬


    death to the one at the end of the serenade.

    (...)
    Wahahaha (cat) Jah joh en ik ga morgen trouwen met Tom en ik heb al 7 kinderen van hem ;) Zeg dat maar eens tegen haar :P

    Whaa ,,da gaa ik doen :P
    Geniaal idee (H) en se had een keer sulke neppe dreadslock ,,die ware heel lelijk en toen sijde wij soo: Je hebt een dood beest in je haar .
    En toen stak se de middelvinger op en toen kwam der son joch die een jaar hoger dan me sit en die trok haar neppe dreads de uit ,,sij helemaal freaken..
    Ik lag strijk


    Crack a bottle

    (...)
    Laat mij denken.....

    *kraak kraak*

    Concrete Angel.
    The best damn thing.
    SOS.
    The burning up. [/ofzo]
    Der Letzte minute.
    Your love is a lie.
    Misery Bussenis.
    CrushCrushCrush.
    That's what you get!


    Meer weet ik niet. -_-


    Concrete Angels is zo'n mooi liedje :O

    Ouders mogen hun kinderen niet mishandelen..


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    maar ik bn ff naar de plee hoa (N)Wat een taalgebruik weer (A) maak ni teveel lol sonder mij :P


    Crack a bottle

    (...)
    Ikke niet ik moet zelf maandag naar school(baby)

    Ik heb nog een week of 2 vakantie :|:8


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    (...)

    Concrete Angels is zo'n mooi liedje :O

    Ouders mogen hun kinderen niet mishandelen..

    Ja echt helemaal mee eens!


    I do not hook up.

    (...)
    Whaa ,,da gaa ik doen :P
    Geniaal idee (H) en se had een keer sulke neppe dreadslock ,,die ware heel lelijk en toen sijde wij soo: Je hebt een dood beest in je haar .
    En toen stak se de middelvinger op en toen kwam der son joch die een jaar hoger dan me sit en die trok haar neppe dreads de uit ,,sij helemaal freaken..
    Ik lag strijk

    Ik ben ook zo geniaal [/ego] (cat) omg neppe dreads :S Okay die is een beetje wannaB i think so...


    I do not hook up.

    Ik vind het gewoon vet sielug voor de duitse fans.(baby)


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    Whoaaaaaaaaaaa, jezus.
    Iedereen is het er opeens mee eens? Iedereen verandert snel van gedachten zeg :')


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Ik ben ook zo geniaal [/ego] (cat) omg neppe dreads :S Okay die is een beetje wannaB i think so...


    weetje wat sei dee?? in het begin vn heet jaar drukt se mij en een vriendin vn mij 10 cent in onse hande en sei : Jullie sijn mn bodyguart ,,sij egt soo : WTF.. wij telkes in haar prikken enso .
    sei: Jullie sijn ontslage wegens irritatie xD
    en se sei dat sei en haar sus een platecontract hadde ensoo en lied se mij son liedje horen die sei sogenaamt song : was All about us vn Tatu xD
    se kan geeneens singe (A)


    Crack a bottle

    vind dat jullie gelijk hebben, kunnen die Amerikanen het nou helpen dat ze TH ook leuk vinden? daarbij, Tokio Hotel slaat daar helemaal niet aan, dus gun het die paar Amerikanen die ze wel goed vinden effe! en Tokio Hotel is Europa echt niet vergeten hoor! (A) Charlotte heeft ook gesproken!

    Whoaaaaaaaaaaa, jezus.
    Iedereen is het er opeens mee eens? Iedereen verandert snel van gedachten zeg :')

    Ik ben het er niet mee eens! Ik ben er nog steeds op tegen van de Amerikanen!(cat)


    I do not hook up.

    (...)
    Ik ben het er niet mee eens! Ik ben er nog steeds op tegen van de Amerikanen!(cat)


    Wat sei segt:P


    Crack a bottle

    (...)

    weetje wat sei dee?? in het begin vn heet jaar drukt se mij en een vriendin vn mij 10 cent in onse hande en sei : Jullie sijn mn bodyguart ,,sij egt soo : WTF.. wij telkes in haar prikken enso .
    sei: Jullie sijn ontslage wegens irritatie xD
    en se sei dat sei en haar sus een platecontract hadde ensoo en lied se mij son liedje horen die sei sogenaamt song : was All about us vn Tatu xD
    se kan geeneens singe (A)

    AWESOME!(cat)


    I do not hook up.

    (...)
    Ik ben het er niet mee eens! Ik ben er nog steeds op tegen van de Amerikanen!(cat)

    Mahaha, hehe ééntje die hen tegenwerkt.


    I recycle my thoughts.

    (...)

    Wat sei segt:P

    I'm so great! [/ego](cat)


    I do not hook up.