• Heey Autumn en Ik, Freaken helemaal uit over het feit dat julie denken dat Amerika TH steelt. Sjeezes christ!

    Atumn; Ik vind dat mensen belachelijk doen over Amerika En dat niet alle Amerikanen suckers zijn , net zoals niet alle Nederlanders of Duitsers of Belgen of weet ik veel wat suckers zijn
    `En dat omdat één persoon iets gemeens zegt over TH daarvoor niet dat hele Freaking land veroordeelt moet worden.
    Godver, tzijn 303.824.646 inwoners die gewoon achterlijk en lui genoemt worden hea
    Dat Th zelf mag doen watie wil en dat de Amerikanen daar x aan kunnen doen..

    Ik;
    Sjeezes Chill echt uit! Gewoon omdat ToHo daar een tour maken, is het toch niet meteen dat ze Europa vergeten!
    Vergeet zelf niet! dat jullie zelf al teveel eisen van Tokio Hotel!
    Meer nummers, Cd's, Tours, Omfg! Ze zijn al 5 jaar aan een stuk stevig bezig!
    Gun ze wat rust! en wees eens blij voor ze dat ze hun droom kunnen verwezelijken, en dat het wereldsterren worden.
    Het volgende? ToHo veroverd Azie, wat gaan jullie denken??
    Die vuile Aziaten pakken ToHo af?!
    Altijd maar opnieuw en opnieuw!
    Gun ze echt wat rust, ze hebben ook nog een leven hoor!!!



    Wij hebben gesproken!!!(A)
    Scheld ons maar uit, we don't care ¬¬


    death to the one at the end of the serenade.

    (...)

    Jaa! DOO IS SLIM(cat)!

    muwhahaha xD
    Toch nog iemand die dat vind^^


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    (...)
    jup, Azië is een werelddeel. Jeweetwel...
    China, Japan, Indonesië, die landen liggen erin:P


    Ooh ,,heet dat een werelddeel ,,ik vroeg me al af xD ..OMg ik voel me heel dom nu:P


    Crack a bottle

    (...)
    jup, Azië is een werelddeel. Jeweetwel...
    China, Japan, Indonesië, die landen liggen erin:P

    En India..


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    (...)

    Ooh ,,heet dat een werelddeel ,,ik vroeg me al af xD ..OMg ik voel me heel dom nu:P

    of een continent :)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    (...)
    Jeps,,

    Tokio is een stad en het ligt in Azië,, toch? Japan behoort toch tot Azië.. OF Oceanië o__O

    neuj, Oceanië heeft Australië en Nieuw-Zeeland, voor de rest weet ik niet, maar ik weet 99,9% zeker dat Japan tot Azië behoort(A)


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    (...)
    muwhahaha xD
    Toch nog iemand die dat vind^^

    Oo man heb net ontdekt dat Tokio wel in Azie ligt!(cat)


    I do not hook up.

    (...)
    En India..

    jaa, die wilde ik ook zeggen, maar dat wist ik niet zeker xD omdat ik Indonesië als tropisch voorstel en India als woestijn en dan denk ik aan Afrika xD
    -krijgt koppijn van het denken-


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    (...)
    of een continent :)


    werelddeel klinkt leuker (A)


    Crack a bottle

    (...)
    Oo man heb net ontdekt dat Tokio wel in Azie ligt!(cat)

    je wordt nog slim^^
    oeeeh, ik heb gewoon iemand iets geleerd xD
    of heb je het nagezocht xD


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    (...)
    jaa, die wilde ik ook zeggen, maar dat wist ik niet zeker xD omdat ik Indonesië als tropisch voorstel en India als woestijn en dan denk ik aan Afrika xD
    -krijgt koppijn van het denken-

    India bestaat toch uit Jungle O__°?
    Wtf..


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    (...)
    Oo man heb net ontdekt dat Tokio wel in Azie ligt!(cat)

    mwaaah:P hoofdstad van Japan^^ toch:|
    Hong-Kong was van China, right?


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    (...)
    je wordt nog slim^^
    oeeeh, ik heb gewoon iemand iets geleerd xD
    of heb je het nagezocht xD

    Jaja !(cat)
    He maar ik ben wel slim alleen niet in de vakantie ik moet maandag weer naar school!(baby) Omg heb geen zin in VWO:S


    I do not hook up.

    (...)
    India bestaat toch uit Jungle O__°?
    Wtf..

    ja, maar dat maakt niet uit xD ik stel het me zo voor xD
    maar ik ga nu eten, dus dudes, ik smeer hem weer^^
    XxX Doo(K)


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    (...)
    mwaaah:P hoofdstad van Japan^^ toch:|
    Hong-Kong was van China, right?

    Ja van Japan Hong-Kong van China? Dat was toch Bejing? ofzo?:|[/voelt zich egt dom!]


    I do not hook up.

    Geografie
    Zie Geografie van India voor het hoofdartikel over dit onderwerp.

    Topografische reliëfkaart

    Satellietfoto van de Sundarbans, een deel van de omvangrijke delta van de Ganges.

    Natuurlijk
    India ligt op het Indiase schiereiland en bestaat ruwweg uit drie delen. Het noorden van India is zeer bergachtig met een gedeelte van de Himalaya bergketen (hoogste punt Kanchenjunga 8598 meter) en uitlopers daarvan zoals de Pamir en Karakoram. Hierna de vlakte met grote rivieren zoals de Ganges en de Brahmaputra die beginnen in de Himalaya en de noordelijke vlakten zeer vruchtbaar maken. In het westelijk gelegen gedeelte ligt hier de Thar woestijn. Het zuiden van India is een groot plateau genaamd het Dekan. Dit plateau ligt tussen de Golf van Bengalen in het oosten en de Arabische Zee in het westen. Het plateau wordt van de kust gescheiden door 2 bergketens: de Oost-Ghats en de West-Ghats.

    India is ook het thuis voor verscheidene grote rivieren zoals de Ganges, Brahmaputra, Yamuna, Godavari en de Krishna. Slechts een klein gedeelte van de loop van de rivier die het land zijn naam geeft, de Indus, ligt op Indiaas grondgebied.


    Steden
    Bombay (Mumbai) (Maharashtra) is de grootste stad van India. Andere steden met een agglomeratie van meer dan vijf miljoen inwoners zijn:

    Calcutta (Kolkata) (West-Bengalen)
    Delhi (Delhi)
    Madras (Chennai) (Tamil Nadu)
    Bangalore (Bengaluru) (Karnataka)
    Haiderabad (Hyderabad) (Andhra Pradesh)
    Zie ook de lijst van grote Indiase steden en de categorie:Stad in India


    Frankly my dear, I don't give a damn.