• Heey Autumn en Ik, Freaken helemaal uit over het feit dat julie denken dat Amerika TH steelt. Sjeezes christ!

    Atumn; Ik vind dat mensen belachelijk doen over Amerika En dat niet alle Amerikanen suckers zijn , net zoals niet alle Nederlanders of Duitsers of Belgen of weet ik veel wat suckers zijn
    `En dat omdat één persoon iets gemeens zegt over TH daarvoor niet dat hele Freaking land veroordeelt moet worden.
    Godver, tzijn 303.824.646 inwoners die gewoon achterlijk en lui genoemt worden hea
    Dat Th zelf mag doen watie wil en dat de Amerikanen daar x aan kunnen doen..

    Ik;
    Sjeezes Chill echt uit! Gewoon omdat ToHo daar een tour maken, is het toch niet meteen dat ze Europa vergeten!
    Vergeet zelf niet! dat jullie zelf al teveel eisen van Tokio Hotel!
    Meer nummers, Cd's, Tours, Omfg! Ze zijn al 5 jaar aan een stuk stevig bezig!
    Gun ze wat rust! en wees eens blij voor ze dat ze hun droom kunnen verwezelijken, en dat het wereldsterren worden.
    Het volgende? ToHo veroverd Azie, wat gaan jullie denken??
    Die vuile Aziaten pakken ToHo af?!
    Altijd maar opnieuw en opnieuw!
    Gun ze echt wat rust, ze hebben ook nog een leven hoor!!!



    Wij hebben gesproken!!!(A)
    Scheld ons maar uit, we don't care ¬¬


    death to the one at the end of the serenade.

    (...)
    Jaja !(cat)
    He maar ik ben wel slim alleen niet in de vakantie ik moet maandag weer naar school!(baby) Omg heb geen zin in VWO:S


    Ik ook maandag :( Ik wil niet (huil)
    Ik vind alleen de pauses leuk


    Crack a bottle

    (...)
    Jaja !(cat)
    He maar ik ben wel slim alleen niet in de vakantie ik moet maandag weer naar school!(baby) Omg heb geen zin in VWO:S

    me neither,
    -heeft spijt dat ze doorgaat met gymnasium+- :|
    nou doei!!(K)


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Het is gwn zo ö

    Godver, die v an Wikipedia, moeten toch es met normale woorden leren spreken, heur, ksnap der geen -peep- van o__O


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    (...)

    Ik ook maandag :( Ik wil niet (huil)
    Ik vind alleen de pauses leuk

    Jaa zeker!(cat) Ik ben de eenige ToHo fan in de klas (baby)


    I do not hook up.

    (...)
    me neither,
    -heeft spijt dat ze doorgaat met gymnasium+- :|
    nou doei!!(K)


    Dooei(K)(H)

    Veel succes met je gymnasium+


    I do not hook up.

    (...)
    Jaa zeker!(cat) Ik ben de eenige ToHo fan in de klas (baby)


    Whaa ik ook xD Word geselli ,,er sijn 4 jonges fsoo die segge daar dinge vn en de rest vn de meisjes en soo vind mij stijl leuk enal ,,en die ene heeft rood haar en dan segt tie wat over mij en dan seg ik ,, Mijn luizen zijn tenminste niet ongesteld ,,das melig wnt dan sgiete hun in de lach .. xD


    Crack a bottle

    Weet iemand nog een leuk liedje ,,dat niet vn th is wnt da sit ik de hele tijd al te luistere en nu wil ik ff wat anders luistere maa ik weet nixx :(


    Crack a bottle

    (...)

    Whaa ik ook xD Word geselli ,,er sijn 4 jonges fsoo die segge daar dinge vn en de rest vn de meisjes en soo vind mij stijl leuk enal ,,en die ene heeft rood haar en dan segt tie wat over mij en dan seg ik ,, Mijn luizen zijn tenminste niet ongesteld ,,das melig wnt dan sgiete hun in de lach .. xD

    GEWELDIG!(cat) Ik heb 1 meisje die dan nog een paar ToHo nummer liket(cat) Maar de rest niet -_-


    I do not hook up.

    Weet iemand nog een leuk liedje ,,dat niet vn th is wnt da sit ik de hele tijd al te luistere en nu wil ik ff wat anders luistere maa ik weet nixx :(


    Nouww, het 't smidje van Laïs is heel melig, vind ik xD
    en
    let me go van 3 doors down is een super lied
    en heels over head en the great escape van Boys Like Girls zijn ook Amazing :D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik heb son wijf op sgool die segt dat se de ex vn bill is en dat tie haar nu allemaal kadootjes ensoo geeft soals sgoenen met diamantjes vn 1500 per stuk en geloof ik gelooft se het self ook nog ¬¬


    Crack a bottle

    Weet iemand nog een leuk liedje ,,dat niet vn th is wnt da sit ik de hele tijd al te luistere en nu wil ik ff wat anders luistere maa ik weet nixx :(

    Laat mij denken.....

    *kraak kraak*

    Concrete Angel.
    The best damn thing.
    SOS.
    The burning up. [/ofzo]
    Der Letzte minute.
    Your love is a lie.
    Misery Bussenis.
    CrushCrushCrush.
    That's what you get!


    Meer weet ik niet. -_-


    I do not hook up.

    Ik heb son wijf op sgool die segt dat se de ex vn bill is en dat tie haar nu allemaal kadootjes ensoo geeft soals sgoenen met diamantjes vn 1500 per stuk en geloof ik gelooft se het self ook nog ¬¬

    Wahahaha (cat) Jah joh en ik ga morgen trouwen met Tom en ik heb al 7 kinderen van hem ;) Zeg dat maar eens tegen haar :P


    I do not hook up.

    Wie wil voor mij maandag naar sgool??
    Behalfe in de pauses :P die sijn melig


    Crack a bottle

    Wie wil voor mij maandag naar sgool??
    Behalfe in de pauses :P die sijn melig

    Ikke niet ik moet zelf maandag naar school(baby)


    I do not hook up.