• Tfoe ik weet blijkbaar niet wat ophouden betekent want ik kan maar niet ophouden met het bedenken van nieuwe verhalen.

    Fernando Torres en de Spaanse, [...] hebben bijna twee jaar een relatie wanneer [...] naar Amerika gaat om daar haar studie voort te zetten. Doordat ook Fernando terug weg moet, naar Engeland zullen de twee elkaar lange tijd niet meer zien. Ze beloven elkaar dat ze hun relatie gewoon voort zullen zetten, ondanks de grote afstand tussen de twee, en dat ze als ze elkaar weerzien gewoon bij elkaar zullen blijven. In het begin houden ze veel contact, maar dan vermindert hun contact en spreken ze elkaar jaren niet. Na een aantal moeilijke jaren in Amerika verandert [...] haar naam, en keert terug naar Spanje. De twee herkennen elkaar niet meer en Fernando heeft een nieuwe vriendin, maar ze ontmoeten elkaar onbewust steeds op dezelfde plek. Zullen ze elkaar uiteindelijk weer herkennen?



    Doen/niet doen?
    Titel?
    Welke voetballer?
    Rollen?

    [ bericht aangepast op 7 aug 2010 - 19:52 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Leuk idee, doen, maar misschien een keer níét met voetballers? ;p


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Penniman schreef:
    Leuk idee, doen, maar misschien een keer níét met voetballers? ;p

    ahahah over wie dan? -nee geen onbekende personen, daar doe ik niet aan (krul)-


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik vind het een geweldig idee. Misschien kun je het idee aan iemand anders geven. Je kunt het ook doen zonder voetballers, of over Armin ofzo.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Taken schreef:
    Ik vind het een geweldig idee. Misschien kun je het idee aan iemand anders geven. Je kunt het ook doen zonder voetballers, of over Armin ofzo.

    Aaaaaaaaarmin :9~:9~:9~:9~:9~:9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    ahahah over wie dan? -nee geen onbekende personen, daar doe ik niet aan (krul)-


    Eh ja weet ik veel, iemand die jij leuk vindt, die geen voetballer is? (nerd)


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Aaaaaaaaarmin :9~:9~:9~:9~:9~:9~

    Doe het over Shimon Moore of Adam Gontier, geloof mij, dan ben ik je eeuwig dankbaar. Mwha, niet eeuwig.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Doen/niet doen?
    Je doet maar(baby)
    Titel?
    I don't know.
    Welke voetballer?
    GEEN TORRES, doe Navas ofzo xD


    Everyone has his or her beauty but not everyone see it

    JNavas schreef:
    Doen/niet doen?
    Je doet maar(baby)
    Titel?
    I don't know.
    Welke voetballer?
    GEEN TORRES, doe Navas ofzo xD

    Torres is lekkerder dan Navas (cat)(krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Bedenkt er dan ook maar eens een goed voor mij, haha.


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Repent schreef:
    Bedenkt er dan ook maar eens een goed voor mij, haha.

    Over wie moet het gaan? dan ga ik denken voor je :Y)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Over wie moet het gaan? dan ga ik denken voor je :Y)


    Ehm, ehm, ehm- Bill Kaulitz, dan toch. Ik moet nog een idee hebben voor een Bill-story ;3 dusja. Maar, ik moet nu naar m'n oma maar ik neem m'n laptop mee dus het duurt maar 10 minuten en dan kom ik terug in dit topic. Tot zo ('ll)


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Repent schreef:
    (...)

    Ehm, ehm, ehm- Bill Kaulitz, dan toch. Ik moet nog een idee hebben voor een Bill-story ;3 dusja. Maar, ik moet nu naar m'n oma maar ik neem m'n laptop mee dus het duurt maar 10 minuten en dan kom ik terug in dit topic. Tot zo ('ll)

    Dan ga ik alvast denken voor je (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    doe over chris brown.:9~
    of justinbieber
    of gewoon torres ja.
    oftewel doen.:9~


    Smiling but close to tears.

    Doen,!
    Hoe kom jij toch altijd op die geweldige ideeën? (nerd)


    Some people make the world special just by being in it

    ElNino schreef:
    Doen,!
    Hoe kom jij toch altijd op die geweldige ideeën? (nerd)

    Geen idee, komt waarschijnlijk gewoon omdat ik zelf zo geweldig ben (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3