• Tfoe ik weet blijkbaar niet wat ophouden betekent want ik kan maar niet ophouden met het bedenken van nieuwe verhalen.

    Fernando Torres en de Spaanse, [...] hebben bijna twee jaar een relatie wanneer [...] naar Amerika gaat om daar haar studie voort te zetten. Doordat ook Fernando terug weg moet, naar Engeland zullen de twee elkaar lange tijd niet meer zien. Ze beloven elkaar dat ze hun relatie gewoon voort zullen zetten, ondanks de grote afstand tussen de twee, en dat ze als ze elkaar weerzien gewoon bij elkaar zullen blijven. In het begin houden ze veel contact, maar dan vermindert hun contact en spreken ze elkaar jaren niet. Na een aantal moeilijke jaren in Amerika verandert [...] haar naam, en keert terug naar Spanje. De twee herkennen elkaar niet meer en Fernando heeft een nieuwe vriendin, maar ze ontmoeten elkaar onbewust steeds op dezelfde plek. Zullen ze elkaar uiteindelijk weer herkennen?



    Doen/niet doen?
    Titel?
    Welke voetballer?
    Rollen?

    [ bericht aangepast op 7 aug 2010 - 19:52 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Oew :9~ Ik dénk dat ik dit idee maar voor de áller laatste keer met Nando ga doen, speciaal voor Tanya omdat ik haar de hoofdrol beloofd heb en dan bij het volgende idee dat ik krijg -wat wss morgen ofzo komt hahaha- onbekende personen_O_


    Stuur me anders je msn in een pb. Dan ga ik eens met jou rond de tafel zitten. (nerd)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    ElLieno schreef:
    Rose ik smeek het je. -in hoofdletters- Mag ik Cesc!? :9~:9~

    hahah misschien (nerd)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Ga ik doen :9~

    Mooi!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.