• Tfoe ik weet blijkbaar niet wat ophouden betekent want ik kan maar niet ophouden met het bedenken van nieuwe verhalen.

    Fernando Torres en de Spaanse, [...] hebben bijna twee jaar een relatie wanneer [...] naar Amerika gaat om daar haar studie voort te zetten. Doordat ook Fernando terug weg moet, naar Engeland zullen de twee elkaar lange tijd niet meer zien. Ze beloven elkaar dat ze hun relatie gewoon voort zullen zetten, ondanks de grote afstand tussen de twee, en dat ze als ze elkaar weerzien gewoon bij elkaar zullen blijven. In het begin houden ze veel contact, maar dan vermindert hun contact en spreken ze elkaar jaren niet. Na een aantal moeilijke jaren in Amerika verandert [...] haar naam, en keert terug naar Spanje. De twee herkennen elkaar niet meer en Fernando heeft een nieuwe vriendin, maar ze ontmoeten elkaar onbewust steeds op dezelfde plek. Zullen ze elkaar uiteindelijk weer herkennen?



    Doen/niet doen?
    Titel?
    Welke voetballer?
    Rollen?

    [ bericht aangepast op 7 aug 2010 - 19:52 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Penniman schreef:
    Leuk idee, doen, maar misschien een keer níét met voetballers? ;p


    ahum. juist wel.
    Rose heeft een goede smaak en de voetballers die zij kiest zijn Hot en lkkr:9~
    gwn doen, want je schrijft zuper


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Doe onbekende personen. Veel leuker en als je dan volop lezers krijgt heb je er nog meer eer van. (krul) (Vind ik altijd met mijn verhalen dan)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Afterlife schreef:
    Doe onbekende personen. Veel leuker en als je dan volop lezers krijgt heb je er nog meer eer van. (krul) (Vind ik altijd met mijn verhalen dan)

    Ja dat wel, maar ik vind schrijven met onbekende mensen erin saai maar over dat eer heb je wel gelijk(krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Ja dat wel, maar ik vind schrijven met onbekende mensen erin saai maar over dat eer heb je wel gelijk(krul)


    Dat dacht ik vroeger altijd. Maar noooo way. Zelf personages verzinnen is veel moeilijker/uitdagender etc, etc. Geloof me, dat is echt veel leuker. Schrijf anders maar een keer met mij samen, dan leer je pas dat het echt wat is. -Ego-

    Maar serieus, 't is een klein beetje wennen soms, maar toch vele malen beter/leuker/origineler enzovoorts. :9~

    [ bericht aangepast op 7 aug 2010 - 21:45 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Ik kan niet kiezen hahah

    Hahahah ze zijn toch slecht. (krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Afterlife schreef:
    (...)

    Dat dacht ik vroeger altijd. Maar noooo way. Zelf personages verzinnen is veel moeilijker/uitdagender etc, etc. Geloof me, dat is echt veel leuker. Schrijf anders maar een keer met mij samen, dan leer je pas dat het echt wat is. -Ego-

    Maar serieus, 't is een klein beetje wennen soms, maar toch vele malen beter/leuker/origineler enzovoorts. :9~

    Oeh met jou schrijven:9~ Hm, ik kan nu niet kiezen tussen Nando of onbekende personen ;o


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Oeh met jou schrijven:9~ Hm, ik kan nu niet kiezen tussen Nando of onbekende personen ;o


    Wat denk je dat ik ga zeggen? :9~


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    NYC schreef:
    (...)
    Hahahah ze zijn toch slecht. (krul)

    Noh ze zijn omin leuk.:9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Afterlife schreef:
    (...)

    Wat denk je dat ik ga zeggen? :9~

    hahah dat laatste (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    Oeh met jou schrijven:9~ Hm, ik kan nu niet kiezen tussen Nando of onbekende personen ;o

    Neeeeeeeeee, gewoon over nandotje doen (krul)


    .

    CRonaldo schreef:
    (...)
    hahah dat laatste (krul)


    JA! Jij hebt de ijskast gewonnen!(nerd)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Noh ze zijn omin leuk.:9~

    Nee xd
    Maar neem maar één die je mooi vind of maak er een topic over.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Rose ik smeek het je. -in hoofdletters- Mag ik Cesc!? :9~:9~


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Afterlife schreef:
    (...)

    JA! Jij hebt de ijskast gewonnen!(nerd)

    Oew :9~ Ik dénk dat ik dit idee maar voor de áller laatste keer met Nando ga doen, speciaal voor Tanya omdat ik haar de hoofdrol beloofd heb en dan bij het volgende idee dat ik krijg -wat wss morgen ofzo komt hahaha- onbekende personen_O_


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    NYC schreef:
    (...)
    Nee xd
    Maar neem maar één die je mooi vind of maak er een topic over.

    Ga ik doen :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3