• Zijn hier mensen die bont mooi vinden en die het ook dragen? Denk goed na wie er werd vermoord voor jou bont ;)

    [ bericht aangepast op 7 aug 2010 - 22:33 ]


    Je mpp moeder swaa

    Ik vind bont best mooi, maar ik zal het nóóit dragen. Wel nepbont voor de muts van m'n winterjas.


    *insert philosophical cringe expression here*

    nee ik haat het niet zozeer omdat het van een dier komt...
    maar je weet alsnog niet of het dier daar wel echt voor heeft geleden...


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik haat bond, zelf ben ik ook vegetarisch. Ik heb een keer een filmpje gezien hoe de vacht van een wasbeertje wordt verwijdert,, was omg zoo schokkend:|

    Ligt eraan, zo'n bondjas vind ik echt lelijk, maar als je het alleen op de capuchon van je jas hebt zitten, vind ik het wel prachtig. Maar dan wel nepbond natuurlijk.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nee, het zou verboden moeten worden.
    Ik kan mij daar zo boos over maken. De meeste make-up die ik draag is ook niet op dieren getest.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Neuh ik ben niet van het bont, ook geen nepbont.

    Maudjuhh schreef:
    Ik haat bond, zelf ben ik ook vegetarisch. Ik heb een keer een filmpje gezien hoe de vacht van een wasbeertje wordt verwijdert,, was omg zoo schokkend:|


    Heb ik ook gezien
    ben ook een veggie^^


    Je mpp moeder swaa

    Dit is een goed filmpje over bont :x (haha sorry, ik moest eraan denken ;d)

    Als je bont mooi vind kan je toch evengoed nepbond dragen ? .__.


    None but ourselves can free our minds.

    Ik draag over het algemeen geen bont, alleen in de winter draag ik mijn bontmuts, want die ik lekker warm. Ik noem hem Barker, want het is wolvenbont.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Weer zo'n iemand die ons ervan probeert te overtuigen dat we goed voor de dieren moet zijn, vegatarisch ftw. Blabla, no offence.
    Mijn oudtante heeft bont, en ik vind het geweldig omdat het zo zacht is. Ik vind 't ook alleen mooi bij een capuchon van een jas.


    your eyes are like stars in the night.

    Na eigelijk heb ik er een gruwelijke hekel aan aan nep bont niet maar egt wel


    its always the same road,it just go's on and on..

    NaomyAJongen schreef:
    Ik draag over het algemeen geen bont, alleen in de winter draag ik mijn bontmuts, want die ik lekker warm. Ik noem hem Barker, want het is wolvenbont.

    EGT WOLVEN BONT(huil)

    [ bericht aangepast op 7 aug 2010 - 22:55 ]


    its always the same road,it just go's on and on..

    Ik was in spanje bij de winkel Mar Franc. Ik zag daar zo'n jas. Mijn god, ik werd echt gelijk verliefd. Die was zó verschrikkelijk mooi. Maar er zat een dun bondkraagje op de capouchonen ik wist wel dat het bont was dus dacht ik: laat maar zitten. Maar misschien lag dat ook wel aan de prijs. 800 euro, wtf.


    it's so empty living behind these castle walls

    Strobelight schreef:
    Dit is een goed filmpje over bont :x (haha sorry, ik moest eraan denken ;d)

    Als je bont mooi vind kan je toch evengoed nepbond dragen ? .__.


    Ja deze vind ik wel goedxD

    zeekomkomer schreef:
    (...)
    EGT WOLVEN BONT(huil)


    Ja, van zo'n sneeuwwolf, of zo. In ieder geval zo'n witte. Hij is zacht en warm.


    We'll still love each other, forever and always. <3