• Zijn hier mensen die bont mooi vinden en die het ook dragen? Denk goed na wie er werd vermoord voor jou bont ;)

    [ bericht aangepast op 7 aug 2010 - 22:33 ]


    Je mpp moeder swaa

    Vind het lelijk en oridinair nep of niet. Ik heb niks tegen nepleer, maar zelfs nepbont gaat mij te ver.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Nepbont. Ben ook vegetarisch (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Poseidon schreef:
    Weer zo'n iemand die ons ervan probeert te overtuigen dat we goed voor de dieren moet zijn, vegatarisch ftw. Blabla, no offence.
    Mijn oudtante heeft bont, en ik vind het geweldig omdat het zo zacht is. Ik vind 't ook alleen mooi bij een capuchon van een jas.


    Toch is het dierenmishandeling.En nee ik zeg niet dat jullie goed voor dieren moet zijn


    Je mpp moeder swaa

    Ik vind dat je het beter kan dragen, als je het mooi vind. Die dieren zijn toch al dood, en anders word er toch een groot deel verspilt.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    RaWwrDeLuXe schreef:
    (...)

    Toch is het dierenmishandeling.En nee ik zeg niet dat jullie goed voor dieren moet zijn

    That's life.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    That's life.


    Het leven is kut, en dan ga je dood.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    NaomyAJongen schreef:
    (...)

    Het leven is kut, en dan ga je dood.

    Ik vind het leven niet kut shit, hoor.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Ik vind het leven niet kut shit, hoor.


    Het is een gezegde.
    En dit van een liedje: En is het een keer niet kut, dan is het klote!
    Het liedje!


    We'll still love each other, forever and always. <3

    NaomyAJongen schreef:
    (...)

    Het is een gezegde.
    En dit van een liedje: En is het een keer niet kut, dan is het klote!
    Het liedje!

    Het ging hier over bont, toch? En niet over een of ander gezegde van een liedje.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Het ging hier over bont, toch? En niet over een of ander gezegde van een liedje.


    Jij reageert op mij. Ga zelf dan verder over bont. :'D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    NaomyAJongen schreef:
    Ik vind dat je het beter kan dragen, als je het mooi vind. Die dieren zijn toch al dood, en anders word er toch een groot deel verspilt.


    Tis alleen zo jammer dat voor jouw bont, die wolf is vermoord en alleen het bruikbare gedeelte van zijn vacht is gebruikt. De rest, het "onbruikbare" niet zo zachte gedeelte, het vlees, de botten enz enz worden gewoon weggegooit hoor ;).

    Bont is moord. En als bont mag, waarom mag ik dan niet met een mensenvelletje rond gaan lopen? Ik wil ook wel eens zo'n choco kleur uitproberen :D (niet racistisch bedoeld.

    Als we dieren fokken om te eten waarom dan niet voor kleding.
    Het is niet nodig vind ik,maar ik zie niet in waarom het zo erg is. Behalve als het bedreigde of wilde dieren zijn.

    Trouwens,waarom dat gezeur om bond en niet om leer of eten?

    [ bericht aangepast op 8 aug 2010 - 21:24 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Maudjuhh schreef:
    Ik haat bond, zelf ben ik ook vegetarisch. Ik heb een keer een filmpje gezien hoe de vacht van een wasbeertje wordt verwijdert,, was omg zoo schokkend:|


    JA HE :|

    Ik vind echte bontjassen lelijk. :l

    En uiteindelijk vermoorden we toch ook beesten voor ons eten? Waarom zaagt iedereen dan op bont en niet op eten? :x


    Let the Night embrace you

    Ik heb er op zich geen problemen mee, maar ik draag het zelf ook niet. Maar ja, al duizenden jaren lang gebruiken mensen de vachten van dieren voor kleren, dus waarom nu opeens niet meer? (en ja, i know dat er nu ook andere dingen zijn waarmee je kleren van kan maken)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.