• Zijn hier mensen die bont mooi vinden en die het ook dragen? Denk goed na wie er werd vermoord voor jou bont ;)

    [ bericht aangepast op 7 aug 2010 - 22:33 ]


    Je mpp moeder swaa

    Ik draag het niet. Ik vind er ook niet zoveel aan, om eerlijk te zijn?


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Poseidon schreef:
    Weer zo'n iemand die ons ervan probeert te overtuigen dat we goed voor de dieren moet zijn, vegatarisch ftw. Blabla, no offence.


    I live for the applause, you will die for it.

    Het kan wel mooi zijn : ) Maar ik draag 't zelf niet. Het idee erachter vind ik namelijk ook niet zo fijn.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind bont echt heel erg mooi. Maar ik draag het niet door het prijskaartje (: Maar ik vind nep bont wel leuk zo'n soort giletje ervan. -te leuk- :9~:9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    draag toch nepbont, dat is mooi én dierenvriendelijk


    And all the girls in the front row scream your name.

    Trash schreef:
    draag toch nepbont, dat is mooi én dierenvriendelijk

    En troep,ik weet niet hoe ze het maken,maar het komt uit een fabriek dus het chemies/gemaakte/neppe 'troep'.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Poseidon schreef:
    Weer zo'n iemand die ons ervan probeert te overtuigen dat we goed voor de dieren moet zijn, vegatarisch ftw. Blabla, no offence.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik vind het heel lelijk en zou het nooit dragen.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2010 - 22:58 ]


    I need you like a heart needs a beat

    Nee, ik draag het niet en vind het ook niet mooi.

    Exercitus schreef:
    (...)
    En troep,ik weet niet hoe ze het maken,maar het komt uit een fabriek dus het chemies/gemaakte/neppe 'troep'.


    ik zou het niet weten, maar ik vind het beter dan dan ze er zeehondjes voor afmartelen in canada (;


    And all the girls in the front row scream your name.

    Trash schreef:
    (...)

    ik zou het niet weten, maar ik vind het beter dan dan ze er zeehondjes voor afmartelen in canada (;

    Je hebt ook fok bond,ik weet niet meer welk dier dat was. Maar ze fokken die dieren dan voor het bond.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ik draag geen bont...ik heb gezien hoe ze dat huid van die levende dieren er afhalen, nou nee dankje O.O


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Niemand gaat mij vertellen of ik nep- of echt bont ga dragen. En niemand gaat mij vertellen wat er zo erg is aan bont, want dat weet ik wel, het doet me alleen niets.

    Ik heb een jas met een echte bontkraag, ja. En ik word weleens nagekeken met vuile blikken, maar het interesseert me geen ene flikker. Ik bepaal zelf wel wat ik draag.

    Er worden ook dieren vermoord om te eten?! Denk daar eerst maar is over na als je iemand de lest probeert te lezen. -Dit is gericht tegen extreme anti dierslachterij dinges.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Demoon schreef:
    Ik vind echte bontjassen lelijk. :l

    En uiteindelijk vermoorden we toch ook beesten voor ons eten? Waarom zaagt iedereen dan op bont en niet op eten? :x


    De manier waarop ze vermoord worden maakt vaak het verschil. Als het diertje netjes ingeslapen zou worden zou ik het nog minder erg vinden. Maar om de reden hóe het gedaan wordt heb ik een afschuw aan het meeste echte bont. Wat ook vaak als nep bont wordt opgegeven, voornamelijk door China, om toch verkocht te kunnen worden.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Afterlife schreef:
    (...)

    De manier waarop ze vermoord worden maakt vaak het verschil. Als het diertje netjes ingeslapen zou worden zou ik het nog minder erg vinden. Maar om de reden hóe het gedaan wordt heb ik een afschuw aan het meeste echte bont. Wat ook vaak als nep bont wordt opgegeven, voornamelijk door China, om toch verkocht te kunnen worden.

    Dan weet je niet hoe dieren voor voedsel gedood worden,dat is ook niet bepaalt diervriendelijk.
    De fok dieren worden(dacht ik)op de zelfde manier gedood.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall