• Zijn hier mensen die bont mooi vinden en die het ook dragen? Denk goed na wie er werd vermoord voor jou bont ;)

    [ bericht aangepast op 7 aug 2010 - 22:33 ]


    Je mpp moeder swaa

    Maudjuhh schreef:
    Ik heb een keer een filmpje gezien hoe de vacht van een wasbeertje wordt verwijdert,, was omg zoo schokkend:|

    Ooooh ik ook! Toen was ik nog heel jong en ik moest zo hard bleren toen ik dat filmphe zag O_O


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ulybki schreef:
    Niemand gaat mij vertellen of ik nep- of echt bont ga dragen. En niemand gaat mij vertellen wat er zo erg is aan bont, want dat weet ik wel, het doet me alleen niets.

    Ik heb een jas met een echte bontkraag, ja. En ik word weleens nagekeken met vuile blikken, maar het interesseert me geen ene flikker. Ik bepaal zelf wel wat ik draag.

    Er worden ook dieren vermoord om te eten?! Denk daar eerst maar is over na als je iemand de lest probeert te lezen. -Dit is gericht tegen extreme anti dierslachterij dinges.


    er is echt een groot verschil tussen een slachthuis en hoe de diertjes aan hun einde komen door bont...


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Ik vind bont wel mooi, maar ik draag het gewoon niet uit respect voor die dieren, nepbont in de winter wel, maar écht bont zal ik nooit dragen.

    En eten en leer dan?
    De fokdieren, die wij opeten worden op een brutere manier geslacht dan dieren die voor bont worden vermoord.

    Oh en mijn muts is tenminste warm in de winter, nep bont niet, het is lelijk op den duur en het stinkt.
    En nog iets grappigs, is iedereen tegen mijn bontmuts van wolvenvacht?
    Hé, ik heb twee bontjassen, erfstukken, ook van wolvenbont.
    Als ik die verpats ben ik een euro of duizend rijker.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Reassurance schreef:
    Ligt eraan, zo'n bondjas vind ik echt lelijk, maar als je het alleen op de capuchon van je jas hebt zitten, vind ik het wel prachtig. Maar dan wel nepbond natuurlijk.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik vind bont-kleding niet mooi. Maar een leuk schapenvelletje op de vloer is altijd wel leuk ^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Bodysnatcher schreef:
    Ik vind bont-kleding niet mooi. Maar een leuk schapenvelletje op de vloer is altijd wel leuk ^^


    Of een beer of tijger! (:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Wat Naomy zegt. Als je ook vlees enzo eet vind ik dat niet anders dan dat je bont gebruikt. En, als ik bont leuk vind en het wil dragen dan is dat mijn keus en heeft niemand het recht mij te zeggen dat ik dat niet mag. Het is er, dus dan mag ik het gebruiken ook.

    -Nee ik heb geen bont, maar als iemand dat wil dragen vind ik dat gewoon kunnen-

    [ bericht aangepast op 8 aug 2010 - 23:55 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    NaomyAJongen schreef:
    (...)

    Of een beer of tijger! (:

    Tijger zou ik niet doen als ik jouw was,dat is illegaal,die beesten zijn bedreigt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Tijger zou ik niet doen als ik jouw was,dat is illegaal,die beesten zijn bedreigt.


    Hé ik hoef die dingen niet, zoiets zou ik voor een open haard leggen, maar dat heb ik niet.
    Maar een tapijt met tijgerprint zou wel leuk zijn.
    Waren berenvellen ook niet illegaal?


    We'll still love each other, forever and always. <3

    NaomyAJongen schreef:
    (...)

    Hé ik hoef die dingen niet, zoiets zou ik voor een open haard leggen, maar dat heb ik niet.
    Maar een tapijt met tijgerprint zou wel leuk zijn.
    Waren berenvellen ook niet illegaal?

    Weet ik niet,ik denk sommigen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb geen probleem met bont persoonlijk |:


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    CRonaldo schreef:
    Wat Naomy zegt. Als je ook vlees enzo eet vind ik dat niet anders dan dat je bont gebruikt. En, als ik bont leuk vind en het wil dragen dan is dat mijn keus en heeft niemand het recht mij te zeggen dat ik dat niet mag. Het is er, dus dan mag ik het gebruiken ook.

    -Nee ik heb geen bont, maar als iemand dat wil dragen vind ik dat gewoon kunnen-


    Agreed.
    En echt, als je weet hoe sommige dieren worden geslacht voor hun vlees wil je het nooit meer eten, voor de mensen die geen vegetariër zijn.
    En daarbij komt ook nog Je gaat het nooit kunnen stoppen, er blijven altijd mensen die het willen.

    @ Exercitus:
    Volgens mij alle, maar goed. That's not the point. (:

    [ bericht aangepast op 9 aug 2010 - 0:02 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ulybki schreef:
    Niemand gaat mij vertellen of ik nep- of echt bont ga dragen. En niemand gaat mij vertellen wat er zo erg is aan bont, want dat weet ik wel, het doet me alleen niets.

    Ik heb een jas met een echte bontkraag, ja. En ik word weleens nagekeken met vuile blikken, maar het interesseert me geen ene flikker. Ik bepaal zelf wel wat ik draag.

    Er worden ook dieren vermoord om te eten?! Denk daar eerst maar is over na als je iemand de lest probeert te lezen. -Dit is gericht tegen extreme anti dierslachterij dinges.


    Een dat vermoord word Om gegeten te worden is ook troep :/ (Behalve als het vermoord wordt door een dier die dat echt wel nodig heeft)


    Je mpp moeder swaa

    Ik draag geen bont, ik vind het ook niet mooi. Ik vind het nogal overdreven staan.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.