• Dit moet ik vertellen -ja, ik verveel me nouen-
    Ik was keer zo op msn praten met vriendin. En een andere vriendin was bij haar, en dat is zo'n rare eh, die maakt ruzie over internet maar in het echt is ze grappig enzo. Maar toen begon die ruzie met mij te zoeken enzo. En toen zei ik 'Wacht maar, jonge'. En toen zei ze 'Kom dan'. En toen zei ik 'Oké, ik kom eraan' en ik ging offline. Zij dachten dat ik hun had geblokt. Maar toen ben ik echt naar hun toegegaan hahaha. Mijn vriendin maakte open en moest keihard lachen, en ik vroeg of dat rare kind wou komen. Ging ze haar halen, kwam ze terug zonder haar 'Ze durft niet'. hahahaha. Toen kwam die vader erbij, 'Sem, waarom sta je buiten?'. 'Ik heb herrie met die boven daar', die vader lachen want we weten allemaal hoe zij is. Toen kwam ik boven, stond ik voor haar moesten we allemaal toch lachen en het was over.

    sorry, haha vond dat wel een goeie actie van mij (krul) wie heeft dat ook wel 's? -nu heb ik pijn van t typen yieha-


    I live for the applause, you will die for it.

    HAHAHA Sem jij bent omin lauw. _O_


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Haha, Sem!xd

    Nou, ik ging een keer iemand zo vervloeken, dat diegene regen zou moeten krijgen. Maar dat gebeurde niet. -kuchkuch-


    everything, in time

    Desolate schreef:
    Haha, Sem!xd

    Nou, ik ging een keer iemand zo vervloeken, dat diegene regen zou moeten krijgen. Maar dat gebeurde niet. -kuchkuch-
    Nananana *danst*


    I live for the applause, you will die for it.

    Haha,geweldig. :'D

    [ bericht aangepast op 8 aug 2010 - 13:53 ]


    I need you like a heart needs a beat

    Genialiteit. _O_


    Don't cry because it's over. Smile because it happened.

    Super geniaal ='DD

    Sem jij bent dope.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    hahaha -out-

    Haha, goeie actie!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    CRonaldo schreef:
    HAHAHA Sem jij bent omin lauw. _O_


    Only losers can act the way you do

    Geniaal. (:


    I'm Wondering... He is still dropdead gorgeous?

    Whipple schreef:
    hahaha -out-


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    LizaayToxic schreef:
    Geniaal. (:


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Enough schreef:
    Haha, goeie actie!


    .

    _O_


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'