• Ja, want ik ben gewoon te lui om het alleen te doen.:Y)
    Ik vertel meteen maar wat eisen, want misschien haak je dan al af.xd
    - Ik ben de hoofd-schrijfster, de meeste ideeën zullen van mij komen. Het gaat zoals ik wil dus. Je schrijft in mijn stijl. Natuurlijk mag je zelf ook met ideeën komen, graag zelfs, maar ik keur ze goed, voor je ze zomaar in het verhaal gooit. Ik heb de namen en de samenvattingen al bedacht, dus die blijven ook zo. (Behalve de titel, die bedenken we samen.) Jij schrijft het eerste deel. (Want dat kan ik niet) Ik wil een AN verhaal, geen BreEzAh taal en geen emoticons. Dank u.

    Maarverderbenikheellief.


    Dan nu de ideeën;

    1. Genre; Drama, Onbekende personen, Misdaad
    Hoe slechts één oordeel een heel mensenleven overhoop kan halen.
    Wanneer de 15 - jarige Maxime wordt beschuldigd van een ernstige misdaad, ligt haar leven in puin. Volgens het ministerie zou de tiener 3 bommen geplaatst hebben op geheime locaties. Natuurlijk weet Maxime van niks, want ze heeft het niet gedaan. Het was iemand anders die het zo heeft weten te spelen dat zij de schuldige lijkt.
    Maxime wordt mishandeld in de hoop dat ze antwoord geeft op hun vragen, maar ze weet nog altijd van niks. Na enige tijd worden de mishandelingen erger en is Maxime dan ook voorgoed getraumatiseerd, als blijkt dat ze toch onschuldig is.
    Maxime moet een nieuwe toekomst zien op te bouwen met een andere achternaam, een pleeggezin en een andere school.
    Maar wat als je overal herkend wordt en doodsbang bent door alles wat je is overkomen?
    Dan zet je natuurlijk alles op alles om de echte dader te vinden.

    2. Genre; Drama, Onbekende personen DEZE ZAL BINNENKORT VERSCHIJNEN MET MICHELLE!
    Wanneer er plots een nieuw meisje op school verschijnt, verbaast iedereen zich over haar dikke buik. Het meisje geeft meteen toe; ze is zwanger. Conclusies worden getrokken. Ze is een hoer, vies en goedkoop. Niemand spreekt met haar, of kijkt haar maar aan. Niemand, op Esther na. Zij waagt een poging en komt dingen over het meisje te weten wat niemand zich had kunnen voorstellen, familiegeheimen.
    Stukje bij beetje wordt Esther het leven van het meisje ingetrokken, tot ze er niet meer uit kan. Ze moet het oplossen, voor er erge dingen gebeuren. En dat is moeilijk, want ze heeft gezworen niets door te vertellen. Lukt het Esther om het mysterieuze meisje te beschermen?

    3. Genre; Drama, Onbekende personenDEZE ZAL BINNENKORT VERSCHIJNEN MET ROSE!
    June gaat niet naar school, maar is altijd thuis om voor haar zieke broertje te zorgen. Toen hij werd geboren, was het direct mis. Hij bleek het Syndroom van Down te hebben, ook had hij een ernstige hartafwijking. Het was duidelijk; Een korte levensverwachting.
    Een paar weken na de uitslag gaat June's vader ervandoor. Hij wil het kind niet, dat schaadt zijn imago.
    Hierdoor, en natuurlijk vanwege het verschrikkelijke lot van haar zoon, raakt June's moeder in een depressie. Vandaar dat June nu zelf voor haar broertje zorgt.
    Maar als hij inderdaad na acht jaar overlijdt, kan June ineens wel naar school. Een nieuwe wereld gaat voor het 12 - jarige meisje open, eentje die ze helemaal niet leuk vindt. Ze voelt zich niet veilig en wordt niet geaccepteerd. Integendeel, ze blijft de eeuwige nieuweling. June kan hier met niemand over praten, aangezien haar moeder niet luistert en ze verder niemand heeft. Al snel gaat het bergafwaarts met de lieve en stille June. Zal ze de nieuwe wereld overwinnen?

    Hihi, mijn stories eindigen altijd met een vraag.:'D

    Interesse? Gelieve het onderstaande lijstje in te vullen.
    - Storie nummer.
    - Naam en leeftijd
    - Wat lijkt je leuk van de story en wat niet, of wat minder?
    - Waarom jij?
    - Een link van een story/stand alone waarvan jij denkt dat jou meesterwerk is.


    Aumijnvingers.D:

    [ bericht aangepast op 10 aug 2010 - 11:51 ]


    everything, in time

    We schrijven al, (krul)
    ik zal weleens beginnen=D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Marleen is altijd lief!<3
    Dus jullie moeten met haar gaan schrijven :').
    Ik ben te lui dus xD.
    Sorry marleentje:'(.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    millenium schreef:
    We schrijven al, (krul)
    ik zal weleens beginnen=D


    Doe dat maar eens ja.xd

    @Serena geeft niets allerliefste scheetje!<3

    [ bericht aangepast op 8 aug 2010 - 14:10 ]


    everything, in time

    - Storie nummer. 1 ftw! (krul)
    - Naam en leeftijd Mireille , 15 :Y)
    - Wat lijkt je leuk van de story en wat niet, of wat minder? Ik vind het gewoon leuk om moorden/thrillers te schrijven :Y) Maar het lijkt me minder leuk, als de lezers al snel weten wie het is. Al weet ik natuurlijk niet of dat bij dit verhaal wel zo is, of niet.. (krul)
    - Waarom jij? Omdat ik MilkieMilkieshake ben ;D nee grapje. Uhm.. Nou, omdat ik gewoon uber leuk en hip ben. En omdat ik van schrijven houd en het leuk vind om te doen.
    - Een link van een story/stand alone waarvan jij denkt dat jou meesterwerk is.

    Deze ken je denk ik wel, maar dan nog. Op deze ben ik het meeste trots (krul)
    alhowelll

    wij schrijven al samen, dus laat maaar :Y)
    al zou ik het wel vet vinden om te doen, naja whateverrrr :9~

    [ bericht aangepast op 8 aug 2010 - 14:16 ]

    Whipple schreef:
    - Storie nummer. 1 ftw! (krul)
    - Naam en leeftijd Mireille , 15 :Y)
    - Wat lijkt je leuk van de story en wat niet, of wat minder? Ik vind het gewoon leuk om moorden/thrillers te schrijven :Y) Maar het lijkt me minder leuk, als de lezers al snel weten wie het is. Al weet ik natuurlijk niet of dat bij dit verhaal wel zo is, of niet.. (krul)
    - Waarom jij? Omdat ik MilkieMilkieshake ben ;D nee grapje. Uhm.. Nou, omdat ik gewoon uber leuk en hip ben. En omdat ik van schrijven houd en het leuk vind om te doen.
    - Een link van een story/stand alone waarvan jij denkt dat jou meesterwerk is.

    Deze ken je denk ik wel, maar dan nog. Op deze ben ik het meeste trots (krul)
    alhowelll

    wij schrijven al samen, dus laat maaar :Y)
    al zou ik het wel vet vinden om te doen, naja whateverrrr :9~


    Je Sa is heeeel mooi Miereitje!<3 Ik kijk nog even verder, maar stiekem heb ik onze story op In - actief staan.(': Maar hij kan ook nog op jou profiel? En als niemand mee wil schrijven, dan zet ik die weer online!_O_


    everything, in time

    Hm, ik ben niet zo goed in samen schrijven, dus daar pas ik voor. Maar ik wil wel even zeggen dat ik de ideeën heel origineel vind en het zeker ga lezen!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Enough schreef:
    Hm, ik ben niet zo goed in samen schrijven, dus daar pas ik voor. Maar ik wil wel even zeggen dat ik de ideeën heel origineel vind en het zeker ga lezen!


    Mwhihi, dank je!(: Origineel was mijn doel, bereikt dus!_O_
    Ik stuur je wel een link als ze er zijn, maar als er geen mede-schrijvers zijn kan dat nog wel even duren.D:


    everything, in time

    Desolate schreef:
    (...)

    Je Sa is heeeel mooi Miereitje!<3 Ik kijk nog even verder, maar stiekem heb ik onze story op In - actief staan.(': Maar hij kan ook nog op jou profiel? En als niemand mee wil schrijven, dan zet ik die weer online!_O_

    ik heb op dit moment geen inspi ervoor ;3
    dus laat maar lekker even inactief staan ja ;3
    haha :3
    maar kijk maar verder siesje _O_

    Gaan we streng doen Marleentje?

    TourdeKrulle schreef:
    Gaan we streng doen Marleentje?

    Ik noem het liever duidelijk op een subjectieve manier.(nerd)

    Maar misschien is dat de reden dat niemand met mij wil schrijven.D:


    everything, in time

    Desolate schreef:
    (...)
    Ik noem het liever duidelijk op een subjectieve manier.(nerd)

    Maar misschien is dat de reden dat niemand met mij wil schrijven.D:

    pffff,
    Onzin!

    ze durven gewoon niet te zeggen dat ze met jou samen willen schrijven, omdat ze jou aanbidden _O_
    You know (krul)

    Ik wil wel, maar ik ben te lui om in te vullen(krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    Ik wil wel, maar ik ben te lui om in te vullen(krul)


    Dat zal toch moeten, anders kom je niet door mijn té strenge keuring heen. -zet haar bril rechter op haar neus- nietdatikdieeenheb(nerd)


    everything, in time

    Desolate schreef:
    (...)

    Dat zal toch moeten, anders kom je niet door mijn té strenge keuring heen. -zet haar bril rechter op haar neus- nietdatikdieeenheb(nerd)

    Maar ik ben hoe haha en ik kan niet helder denken nu(krul) -niet dat ik dat normaal wel kan haha-


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Maar ik ben hoe haha en ik kan niet helder denken nu(krul) -niet dat ik dat normaal wel kan haha-


    Hoe komt dat? Als je niet helder kunt denken omdat je melig bent, dan eis ik dat je het invult, dat is dan alleen maar leuk.:Y) Want ik ben alla moment ook melig.(':
    Als het is omdat jij je dag niet hebt, is het niet zo slim. Dat kan de uitslg beïnvloeden.(cat)


    everything, in time