• Ik weet het, je mag niet schelden op Quizlet. Maar ik heb toch wel even een vraagje. Sommige mensen verstaan shit, kut en fuck onder scheldwoorden, anderen niet. (waaronder ik)

    Dus: Wat wordt op Quizlet verstaan onder schelden/scheldwoorden?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Exercitus schreef:
    (...)
    Nee nooit. Heel soms zeg ik Jezus(omdat ik dat een gewone naam vind) maar dat ben ik af aan het leren.
    En dat komt zelfde tot nooit voor

    Daar hebben wij ook wel respect voor. Als jij niet wilt schelden, met welke scheldwoorden dan ook, dat moet jij weten. Ik vind het knap dat je dat kunt. Maar wij bedoelen meer van: Mensen moeten anderen niet gaan verbieden met bepaalde woorden te schelden.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Geesz schreef:
    (...)

    Agree. Je gaat niet dood van het schelden met kanker. De mensen die er niet tegen kunnen, tja.. Ik vind persoonlijk dat ze er maar aan moeten wennen. Het verdwijnt toch niet meer (de komende tijd).

    Tegen de tijd dat kanker uit het woordenboek is, is de wereld toch al vergaan.(cat)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Afterlife schreef:
    (...)

    Ik vind het respectloos als iemand continue alleen maar scheld. -Buiten de ziekte om dan-
    Maar als ik mijn teen stoot of een stevige ruzie met iemand heb ga ik er echt geen rekening mee houden dat íemand in mijn omgeving wel eens pijn zou kunnen hebben als ik met wat dan ook scheld.
    We zijn mensen, geen porselein. We kunnen echt wel wat hebben als we doorzetten hoor.


    Klopt!


    Don't cry because it's over. Smile because it happened.

    Geesz schreef:
    (...)

    Je bent en blijft een van mijn LxLight maatjes, hoor honey (krul)

    Jeeeej
    Heey wacht, Light scheldt ook met goddamnit.
    Epic!(krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Forlan schreef:
    Ok ok ok, mensen die tégen het schelden met kanker zijn: Schelden jullie wel eens met tering, tyfus, godverdomme, jezus christus enz?
    Zoja: Beter ophouden iemand te vertellen niet met kanker te schelden(krul)
    Right?


    Ik scheld niet met kanker. Ik kan het woord zelf zonder dat ik scheld als amper over mijn lippen krijgen, dusja.

    Maargoed, deze discussie zal toch wel in de oneindigheid doorgaan, dus eigenlijk is het wel een beetje zinloos, haha :'D.


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Overigens is 'kankeren' wel een fatsoenlijk woord. Daar snap ik dan de logica ook weer niet van, want mij is ooit verteld dat dat werkelijk niets met de ziekte kanker te maken heeft -door mijn Nederlandse leraar-


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Conflate schreef:
    (...)
    Jeeeej
    Heey wacht, Light scheldt ook met goddamnit.
    Epic!(krul)


    Dan is Light heeeeel erg onrespectvol!
    We zouden hiervoor op FF allang geband zijn, lol. (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Reassurance schreef:
    (...)
    Daar hebben wij ook wel respect voor. Als jij niet wilt schelden, met welke scheldwoorden dan ook, dat moet jij weten. Ik vind het knap dat je dat kunt. Maar wij bedoelen meer van: Mensen moeten anderen niet gaan verbieden met bepaalde woorden te schelden.

    Zeker niet,mensen moeten alleen niet raar opkijken als ze andere er pijn mee doen,of er opmerkingen van krijg,
    Ik scheld wel maar met worden die niks beteken.
    Als iemand me iets niet leuk verteld zeg ik bv minder i.p.v kut(licht er natuurlijk aan wat de boodschap is).


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Geesz schreef:
    (...)

    Dan is Light heeeeel erg onrespectvol!
    We zouden hiervoor op FF allang geband zijn, lol. (krul)

    FF is stijf. Niet doordenken.





    Ik zei NIET!(krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Reassurance schreef:
    Overigens is 'kankeren' wel een fatsoenlijk woord. Daar snap ik dan de logica ook weer niet van, want mij is ooit verteld dat dat werkelijk niets met de ziekte kanker te maken heeft -door mijn Nederlandse leraar-

    Kankeren is toch ergens over door blijven gaan? Want mijn Nederlands leraar heeft het er ook met ons over gehad.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Conflate schreef:
    (...)
    FF is stijf. Niet doordenken.





    Ik zei NIET!(krul)


    WEL. (krul)
    Wat ben ik blij dat ik weer op Q kan. _O_


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Reassurance schreef:
    Overigens is 'kankeren' wel een fatsoenlijk woord. Daar snap ik dan de logica ook weer niet van, want mij is ooit verteld dat dat werkelijk niets met de ziekte kanker te maken heeft -door mijn Nederlandse leraar-


    Joh, iedereen heeft sowieso al kanker. Het wordt alleen niet bij iedere persoon actief. Dus eigenlijk is het best nutteloos om 'Kankerwijf!' of 'Krijg de kanker.' o.i.d te zeggen tegen iemand, omdat we het toch al hebben. (krul)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Geesz schreef:
    (...)
    Kankeren is toch ergens over door blijven gaan? Want mijn Nederlands leraar heeft het er ook met ons over gehad.

    Kankeren is zeuren op iets, dacht ik :'D maar dat van jou zou ook best kunnen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Geesz schreef:
    (...)
    Kankeren is toch ergens over door blijven gaan? Want mijn Nederlands leraar heeft het er ook met ons over gehad.
    ahahah dan zijn we nu aan het kankeren?


    I live for the applause, you will die for it.

    Afterlife schreef:
    (...)

    Joh, iedereen heeft sowieso al kanker. Het wordt alleen niet bij iedere persoon actief. Dus eigenlijk is het best nutteloos om 'Kankerwijf!' of 'Krijg de kanker.' o.i.d te zeggen tegen iemand, omdat we het toch al hebben. (krul)


    Dat moet ik maar eens onthouden. :'D


    Don't cry because it's over. Smile because it happened.