• Ik weet het, je mag niet schelden op Quizlet. Maar ik heb toch wel even een vraagje. Sommige mensen verstaan shit, kut en fuck onder scheldwoorden, anderen niet. (waaronder ik)

    Dus: Wat wordt op Quizlet verstaan onder schelden/scheldwoorden?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Geesz schreef:
    (...)

    Niemand houdt altijd rekening met elkaar, dus zij ook niet. Als zij ermee wil schelden, wie houdt haar dan tegen? (:
    Niet aanvallend bedoeld.


    Oh, ik houd haar niet tegen hoor, het is haar leven. Ik vond alleen haar laatste opmerking nogal hard. (:


    Don't cry because it's over. Smile because it happened.

    Afterlife schreef:
    (...)

    Ik vind het zwak als daarom niet gescholden zou moeten worden. Het kan wel eens pijn doen ja, maar daar moet je je dan maar overheen zetten. Natuurlijk mag je er wel wat pijn van hebben maar ik vind het hypocriet als je daarom van anderen verwacht dat ze je als porselein gaan behandelen door niks meer te zeggen.

    JE hoeft ze niet als porselein te behandelen maar een beetje respect kan je toch wel hebben?
    Veel mensen doen het pijn omdat je er dan aan herinnert word en geloof me dat doet pijn.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Conflate schreef:
    (...)
    Lol'd ik ben ook een 'vrouw'.(krul)


    Mag ik dat betwijfelen..?
    Grapje =3


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Crayon schreef:
    (...)

    Het gaat er niet om dat ze zich er niet overheen kunnen zetten, want ik neem aan dat iedereen dat wel kan. Maar het gaat mij erom dat ik het gewoon disrespectvol vindt om op straat of waar dan ook, daarmee te schelden.


    Ik vind het respectloos als iemand continue alleen maar scheld. -Buiten de ziekte om dan-
    Maar als ik mijn teen stoot of een stevige ruzie met iemand heb ga ik er echt geen rekening mee houden dat íemand in mijn omgeving wel eens pijn zou kunnen hebben als ik met wat dan ook scheld.
    We zijn mensen, geen porselein. We kunnen echt wel wat hebben als we doorzetten hoor.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ok ok ok, mensen die tégen het schelden met kanker zijn: Schelden jullie wel eens met tering, tyfus, godverdomme, jezus christus enz?
    Zoja: Beter ophouden iemand te vertellen niet met kanker te schelden(krul)
    Right?


    I live for the applause, you will die for it.

    Forlan schreef:
    Ok ok ok, mensen die tégen het schelden met kanker zijn: Schelden jullie wel eens met tering, tyfus, godverdomme, jezus christus enz?
    Zoja: Beter ophouden iemand te vertellen niet met kanker te schelden(krul)
    Right?

    -box-


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Forlan schreef:
    Ok ok ok, mensen die tégen het schelden met kanker zijn: Schelden jullie wel eens met tering, tyfus, godverdomme, jezus christus enz?
    Zoja: Beter ophouden iemand te vertellen niet met kanker te schelden(krul)
    Right?


    Inderdaad! Want als je dat doet, toon je zelf eigenlijk ook geen respect :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Geesz schreef:
    (...)

    Mag ik dat betwijfelen..?
    Grapje =3

    Jahoor ik vind jou ook aardig. x)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Forlan schreef:
    Ok ok ok, mensen die tégen het schelden met kanker zijn: Schelden jullie wel eens met tering, tyfus, godverdomme, jezus christus enz?
    Zoja: Beter ophouden iemand te vertellen niet met kanker te schelden(krul)
    Right?

    Nee nooit. Heel soms zeg ik Jezus(omdat ik dat een gewone naam vind) maar dat ben ik af aan het leren.
    En dat komt zelfde tot nooit voor


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Forlan schreef:
    Ok ok ok, mensen die tégen het schelden met kanker zijn: Schelden jullie wel eens met tering, tyfus, godverdomme, jezus christus enz?
    Zoja: Beter ophouden iemand te vertellen niet met kanker te schelden(krul)
    Right?


    Damn right, girl. (krul)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Afterlife schreef:
    (...)

    Ik vind het respectloos als iemand continue alleen maar scheld. -Buiten de ziekte om dan-
    Maar als ik mijn teen stoot of een stevige ruzie met iemand heb ga ik er echt geen rekening mee houden dat íemand in mijn omgeving wel eens pijn zou kunnen hebben als ik met wat dan ook scheld.
    We zijn mensen, geen porselein. We kunnen echt wel wat hebben als we doorzetten hoor.


    Agree. Je gaat niet dood van het schelden met kanker. De mensen die er niet tegen kunnen, tja.. Ik vind persoonlijk dat ze er maar aan moeten wennen. Het verdwijnt toch niet meer (de komende tijd).


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Afterlife schreef:
    (...)

    Ik vind het respectloos als iemand continue alleen maar scheld. -Buiten de ziekte om dan-
    Maar als ik mijn teen stoot of een stevige ruzie met iemand heb ga ik er echt geen rekening mee houden dat íemand in mijn omgeving wel eens pijn zou kunnen hebben als ik met wat dan ook scheld.
    We zijn mensen, geen porselein. We kunnen echt wel wat hebben als we doorzetten hoor.

    Nee dat snap ik,maar je hebt van dien mensen die kanker of tyfus of iets anders als bijvoeglijk naamwoord gebruikt. En dat vind ik zeker niet kunnen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Afterlife schreef:
    (...)

    Ik vind het respectloos als iemand continue alleen maar scheld. -Buiten de ziekte om dan-
    Maar als ik mijn teen stoot of een stevige ruzie met iemand heb ga ik er echt geen rekening mee houden dat íemand in mijn omgeving wel eens pijn zou kunnen hebben als ik met wat dan ook scheld.
    We zijn mensen, geen porselein. We kunnen echt wel wat hebben als we doorzetten hoor.


    Dat van jou snap ik dan ook wel. Maar zoals zij het zegt, lijkt het alsof het haar helemaal nóóit uitmaakt. En dat is gewoon echt disrespectvol in mijn ogen.


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Temerarious schreef:
    (...)
    goed gelezen, toppie.
    ik blijf er ook vooraal mee doorgaan, hahahaha.
    uh ja, dat vind jij. maakt mij niet uit.
    jouw mening.


    Jot, moet jij weten, als jij dat graag zegt. Ik bedoel, het is jouw leven. Ik vond alleen je laatste opmerking hard.


    Don't cry because it's over. Smile because it happened.

    Conflate schreef:
    (...)
    Jahoor ik vind jou ook aardig. x)


    Je bent en blijft een van mijn LxLight maatjes, hoor honey (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'