• Wij weten het al wel. Hij komt ongeveer tegelijk uit met hun nieuwe album. Het is opgenomen in Frankrijk het is een open-air concert en komt eind 2008 uit of begin 2009. Ook zullen ze wat over NL gaan zeggen zoals: over die bellenblaas actie onder 1000 Meere! Dat ze het zo mooi vonden! Ze begonnen met belgie dan Nederland en dan Parijs. Als het goed is hoor! En de show van NL staat er waarschijnlijk niet op omdat Tom toen ziek was en bakcstage staat er dus daarom van NL ook niet op. Lijkt me wat lullig zie je een kotstende Tom erop! Als je meer wil weten stuur een pb'tje of laat een reactie achter!

    Ga er nu niet mee lopen alsof jij alles weet want ik heb het zelf opgezocht enal en heb er lang voor moeten speuren!;)

    Copyright ©

    xxx Renee


    I do not hook up.

    (...)

    wnr zij nr jouw kome ikke ook nar jouw willen komn(huil)

    Zij komt zo naar mij ! Oo jij moet gewoon in Dronten komen wonen! Dan woon je bij ons xD


    I do not hook up.

    (...)
    Zij komt zo naar mij ! Oo jij moet gewoon in Dronten komen wonen! Dan woon je bij ons xD


    oeeee, waar ligt dat,,??? o.O ik voel me dom x33


    *He's the one.

    dus belgie staat erop?

    ps.:waar heb je deze info gevonde?

    Ja Belgie staat er op.
    En ik heb dit gevonden door googlen en ik heb zo mijn bronnen.(A)


    I do not hook up.

    (...)
    Ja Belgie staat er op.
    En ik heb dit gevonden door googlen en ik heb zo mijn bronnen.(A)


    België is coel dn gn jullie mijn solo horen, xD zoo erg solo was het niet mr wel voor mij.x333


    *He's the one.

    (...)

    oeeee, waar ligt dat,,??? o.O ik voel me dom x33

    Dat ligt bij uhm... o.O Weet je waar Walibi Worl ligt? Want daar ligt het bij! En jij bent niet dom ik dacht dat Tokio in China lag dus dat is pas dom o.O


    I do not hook up.

    (...)

    België is coel dn gn jullie mijn solo horen, xD zoo erg solo was het niet mr wel voor mij.x333

    xD SOLO VANWAAR DAT?:O


    I do not hook up.

    (...)
    Dat ligt bij uhm... o.O Weet je waar Walibi Worl ligt? Want daar ligt het bij! En jij bent niet dom ik dacht dat Tokio in China lag dus dat is pas dom o.O


    is dt in belgië?????
    Ligt Tokio dn niet in China ??o.O


    *He's the one.

    (...)
    xD SOLO VANWAAR DAT?:O


    heb gwn kei hrd meegeblijrt met In die Nacht toen billen tom voor mij zaten,!!! ik had het gevoel dat ika lleen was in die zaal, si echt waar,!!!! was kei freaky.x.333


    *He's the one.

    (...)

    is dt in belgië?????
    Ligt Tokio dn niet in China ??o.O

    Neen Dronten ligt in Nederland bij het Pretpark Walibi World. xD En ik heb dus vandaag gehoort dat Tokio in Japan ligt (cat)!


    I do not hook up.

    (...)
    Neen Dronten ligt in Nederland bij het Pretpark Walibi World. xD En ik heb dus vandaag gehoort dat Tokio in Japan ligt (cat)!


    ow maar wij hbben een Walibi in belgië, dus ja, ik wist wel dt Tokyo in japan was hoor,..x3333


    *He's the one.

    (...)

    heb gwn kei hrd meegeblijrt met In die Nacht toen billen tom voor mij zaten,!!! ik had het gevoel dat ika lleen was in die zaal, si echt waar,!!!! was kei freaky.x.333

    Cool toch! :)


    I do not hook up.

    (...)

    ow maar wij hbben een Walibi in belgië, dus ja, ik wist wel dt Tokyo in japan was hoor,..x3333

    Okay dan begrijp ik het. Maar nee Dronten is dus in Nederland(cat)


    I do not hook up.

    (...)
    Cool toch! :)


    Joa dt wel, ik alleen in de zaal met bill en Tom.x3333 was liever alleen met Tom maar kom xD


    *He's the one.

    (...)

    Joa dt wel, ik alleen in de zaal met bill en Tom.x3333 was liever alleen met Tom maar kom xD

    Ja maar als ik er was nam ik Bill wel mee hoor xD


    I do not hook up.

    (...)
    Ja maar als ik er was nam ik Bill wel mee hoor xD


    Tom si koeler en ik nieuwe serie gn beginnen..x333


    *He's the one.