• Wij weten het al wel. Hij komt ongeveer tegelijk uit met hun nieuwe album. Het is opgenomen in Frankrijk het is een open-air concert en komt eind 2008 uit of begin 2009. Ook zullen ze wat over NL gaan zeggen zoals: over die bellenblaas actie onder 1000 Meere! Dat ze het zo mooi vonden! Ze begonnen met belgie dan Nederland en dan Parijs. Als het goed is hoor! En de show van NL staat er waarschijnlijk niet op omdat Tom toen ziek was en bakcstage staat er dus daarom van NL ook niet op. Lijkt me wat lullig zie je een kotstende Tom erop! Als je meer wil weten stuur een pb'tje of laat een reactie achter!

    Ga er nu niet mee lopen alsof jij alles weet want ik heb het zelf opgezocht enal en heb er lang voor moeten speuren!;)

    Copyright ©

    xxx Renee


    I do not hook up.

    (...)

    Tom si koeler en ik nieuwe serie gn beginnen..x333

    Ja okay maar dat vind jij! Okay ik ga jouwn nieuwe serie dan maken! En weetje wij hadden voorheen de zelfde schermafbeelding :P


    I do not hook up.

    AAAA DFDTJEE IK HOOP WEL DAT NU MET NL ONDERTITELING IS IS MAKKELIJKER!


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    (...)
    Ja okay maar dat vind jij! Okay ik ga jouwn nieuwe serie dan maken! En weetje wij hadden voorheen de zelfde schermafbeelding :P



    coel maar ik ga eerst rolletjes verdelen, maar ik ga mss gn Th doen of wel wat dnek jij het gaat zoals Charmed worden??!!


    *He's the one.

    (...)


    coel maar ik ga eerst rolletjes verdelen, maar ik ga mss gn Th doen of wel wat dnek jij het gaat zoals Charmed worden??!!

    Das koewl. Ik denkmet TH trekt meer lezers maar zonder is ook leuk!


    I do not hook up.

    (...)
    Das koewl. Ik denkmet TH trekt meer lezers maar zonder is ook leuk!


    ik ga in het bgin zonder en mss drna met,!!.x33 ik nu rollen verdelen, ik ga het wel wat jonger maken niet zo oud.x333


    *He's the one.

    (...)

    ik ga in het bgin zonder en mss drna met,!!.x33 ik nu rollen verdelen, ik ga het wel wat jonger maken niet zo oud.x333

    Okay!<3


    I do not hook up.

    ..


    I do not hook up.

    HOI!!!!


    *He's the one.

    HOI!!!!


    I do not hook up.

    HOI!!!!!


    *He's the one.

    HOI!!!!!


    I do not hook up.

    DOEI!!!!


    *He's the one.

    BYEE!!!


    I do not hook up.

    HOI!!!!!!


    *He's the one.

    Waarom Franrijk -_-
    KIES DAN DUITSLAND
    maar tom was 14 juni niet ziek want ik heb een briefje met alle liedjes die ze zouden zingen.
    maja ik ga hem wel kopen
    maar ik koop liever tom xD


    ja smnnt koop jij tom maar;)"dan kom ik elke dag bij je langs!


    <3