• Wij weten het al wel. Hij komt ongeveer tegelijk uit met hun nieuwe album. Het is opgenomen in Frankrijk het is een open-air concert en komt eind 2008 uit of begin 2009. Ook zullen ze wat over NL gaan zeggen zoals: over die bellenblaas actie onder 1000 Meere! Dat ze het zo mooi vonden! Ze begonnen met belgie dan Nederland en dan Parijs. Als het goed is hoor! En de show van NL staat er waarschijnlijk niet op omdat Tom toen ziek was en bakcstage staat er dus daarom van NL ook niet op. Lijkt me wat lullig zie je een kotstende Tom erop! Als je meer wil weten stuur een pb'tje of laat een reactie achter!

    Ga er nu niet mee lopen alsof jij alles weet want ik heb het zelf opgezocht enal en heb er lang voor moeten speuren!;)

    Copyright ©

    xxx Renee


    I do not hook up.

    (...)

    ow ja idd..x3
    maar is 3 maart er dn niet bij???

    ik moet gaan bubai.x3333

    Neen, het zijn de open-air concerten! ;) Okay Bye Bye .x3333


    I do not hook up.

    (...)
    Neen, het zijn de open-air concerten! ;) Okay Bye Bye .x3333


    ow maar daar sta ik helemaal achteraan omdt ik dn juist terug kwm vn kamp en mijn vriendinnen stondne vnvoor.x333 kakak mensen bij Universal.x3333


    *He's the one.

    (...)

    ow maar daar sta ik helemaal achteraan omdt ik dn juist terug kwm vn kamp en mijn vriendinnen stondne vnvoor.x333 kakak mensen bij Universal.x3333

    :P Aaai das jammer ;).x3333


    I do not hook up.

    Is dit in Nederland of België?


    -

    Is dit in Nederland of België?

    Nederland want daar kom ik van maar dan komt het in Belgie daar ook wel dan uit hoor ;)


    I do not hook up.

    ..


    I do not hook up.

    (...)
    Tom was wel ziek maar daarom was het concert niet korter Tom heeft staan overgeven in de pauze!





    Awhh myn liefste sgatselaitjaahhliebseltchentjee :O



    Awwwhhh ,, Ookal kOtste dieJ over me heen ,, k zOuw het nog PIIIEPing zielig vinden xD


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    (...)




    Awhh myn liefste sgatselaitjaahhliebseltchentjee :O



    Awwwhhh ,, Ookal kOtste dieJ over me heen ,, k zOuw het nog PIIIEPing zielig vinden xD

    OmG, verder alles okay?xD


    I do not hook up.

    Hopelijk rond mijn verjaardag ergens! (30 November) Dan heb ik 3dubbeleslag! De zelfde gitaar als Tom, de DVD en CD! Ik ga gewoon staan dansen op tafel dan. (Met Bacardi Breezer!) Maar goed. Zullen ze het dan ook over Werchter Boutique hebben? Dat was ook deel van de tour?


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Tokio Hotel TV - Is het toch ook een stukje Werchter? (stond alleen ; Werchter ; NL!)

    xD

    Maar ehh tja, leuk als er een DVD komt!