• Toevallig had ik het gisteren met mijn moeder over Skippy, mijn konijn. "Volgens mij gaat ze dood, mam" zei ik gisteravond nog tegen haar. En toen zei ze dat het niet zo was, maar blijkbaar klopte mijn gevoel toch. Want vanmorgen lag ze te creperen in d'r hok en toen zijn we nog naar de dierenarts gesneld. En het mocht niet baten, want daar is ze ingeslapen. Maar het was wel even ontzettend kut om mee te maken. >< Zeker nadat vorig jaar mijn kat ook al ingeslapen moest worden.

    Hebben jullie al eens dieren moeten in laten slapen?

    R.i.p. Skippy.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ahw dat is vet zielig ;o Sterkte!

    Nee, dat heb ik nog nooit gehad.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ah. super zielig. sterkte.

    wij hebben vorig jaar onze hond in moeten laten slapen, ik was er kapot van, hij was 7. we hadden hem al vanaf toen ik 6 was ofzo, of 5. ik ben er onderhand mee opgegroeid. het was een beagle en ontzettend eigenwijs maar mijn beste vriendje. ik mis hem soms nog steeds. dan zit je tv te kijken, lig je op de grond en wil je het liefst een hond onder je armen hebben.
    onze hond, tyler had epileptische aanvallen


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Aaah, sterkte sweetypie!<3


    everything, in time

    mijn hond laten ze deze week inslapen.
    ik zie er zo tegen op ! :o
    ik wil hem niet kwijt !
    die hond hebben we al sinds ik ben geboren.
    en hij is een schatje.
    thunder mijn hond.
    k ga hem egt zo ondzettend missen <3

    [ bericht aangepast op 10 aug 2010 - 13:34 ]


    Life is a beautiful struggle

    Och..

    ja mijn babykonijntje is opgegeten door een vos toen ik 8 was O_O
    Jeugdtrauma, dat wil je niet weten..

    Mijn kat heeft mijn hamster opgegeten en natuurlijk komt hij dat trots tonen als hij iets heeft gevangen. Ik heb dat beest buiten geduwt en een week niet meer aangekeken. En mijn zus haar konijn is gestorven, hij at alleen maar gras en daar kreeg hij hele erge diarree van.


    All was well.

    Ja, mijn kat. Het was echt een heel moeilijk en heftig moment.


    your eyes are like stars in the night.

    ik moest in januari mijn hond in laten slapen(lady <3) die ik al vanaf mijn 3de had. ik ben dus opgegroeit met dat beest : (


    --

    Ik heb in juni mijn kat moeten laten inslapen, en ik was er kapot van. Ze was achttien, en we hadden haar al toen ik geboren werd, dus ik ben met dat beestje opgegroeit.. Maar ze had een tumor in haar keel die ze niet meer weg konden halen.

    Nouja, sterkte. <3


    Your voice was the soundtrack of my summer.

    In anderhalf jaar tijd hebben wij twee honden moeten laten inslapen, dat was echt heel moeilijk.
    Heel veel sterkte (flower)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Jellaniee schreef:
    mijn hond laten ze deze week inslapen.
    ik zie er zo tegen op ! :o
    ik wil hem niet kwijt !
    die hond hebben we al sinds ik ben geboren.
    en hij is een schatje.
    thunder mijn hond.
    k ga hem egt zo ondzettend missen <3

    Waarom wordt ze ingeslapen? En dat is heel begrijpelijk. Dat had ik vorig jaar met mijn kat ook, want dat was ook 'gepland'. En dat maakt het nog erger. Maar je moet maar zo denken, dat het beessie niet meer hoeft te lijden. Al is dat maar een schrale troost.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Heel veel sterkte. Ik heb dat gehad met één kat, die had suikerziekte en moest toen ook worden ingeslapen. Zijn broertje hadden we dood in de schuur aangetroffen. Gestorven door ouderdom.

    Ik heb mijn hamster moeten laten inslapen omdat hij een erg kwaad gezwel had aan zijn buik en het niet meer kon verholpen worden, het arme beestje leed zoveel pijn dus hebben we het laten inslapen ='(


    But love's a malady without cure

    Sterkte !
    Oh en nee, dat heb ik nog nooit meegemaakt. -gelukkig-


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ik heb mijn oude hond voor mijn ogen dood zien gaan en katten laten inslapen.
    Maar héél véél sterkte ik weet hoe vervelend het is! (flower)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.