• Serieus, dan word ik gedwongen mn verjaardag te vieren. En dan zeggen mensen dat ze gaan komen, en vervolgens zeggen ze om de meest domme redenen af. En nu voel ik me kapotzielig. Ik wou m;n verjaardag echt precies om deze reden niet vieren. Als ze op een normale dag af zeggen om iets doms is het toch wel anders dan op mn verjaardag xd.

    Oke, nog meer mensen geditcht op hun b-day?


    Het boeit me even geen f*ck dat die mensen ook op Q zitten. Dan lezen ze dit maar. tfoe.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Iedereen was mijn verjaardag vergeten... =(


    None but ourselves can free our minds.

    Ik vind het echt rot voor je D:

    Ik zou nog een verjaardagsfeest geven met een vriendin, alleen aangezien ik weer eens ruzie met iedereen heb gaat dat ook niet door -box-


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik, maar dat heb ik je al verteld. :')
    30 mensen uitnodigen waarvan maar 7 komen en 3 het verzieken door in een taal te spreken die je niet kunt volgen. Op m'n 18e verjaardag notabene. Yay. -.-


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Strobelight schreef:
    Iedereen was mijn verjaardag vergeten... =(

    dat is echt dom. D: Mijn ouders waren vorig jaar mn verjaardag ook vergeten ;_; de enige die het nog wist was mn pa. en ik ben dit jaar ook al 83992 x gevraagd 'Wanneer ben je nou jarig?'


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Je moet je verjaardag vieren.
    Ga ik nu dood ? (cat)

    Mijn mening weet je al:Y)


    The soul needs autumn.

    Reassurance schreef:
    Ik vind het echt rot voor je D:

    Ik zou nog een verjaardagsfeest geven met een vriendin, alleen aangezien ik weer eens ruzie met iedereen heb gaat dat ook niet door -box-

    -box- Nu zijn we samen lonely.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    APettyfer schreef:
    Je moet je verjaardag vieren.
    Ga ik nu dood ? (cat)

    Mijn mening weet je al:Y)

    -vermoord- (cat)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik kreeg vorige week een cadeautje van m'n pa voor m'n verjaardag,
    ik ben jarig in februari xD
    nou beter zo dan dat hij hem vergeet e ;)

    ik zou gekomen zijn hoor moest ik je kennen. xd
    wel rot voor je.


    Change, the only good thing in this world.

    Verjaardagen zijn toch stom, je wordt alleen maar ouder en ouder....(nerd)


    .

    Als ik wist waar je woont was ik naar je toe komen steppen :Y) Lullig van die mensen jonge.
    Alsnog happy birthday! <3


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Outlaw schreef:
    Als ik wist waar je woont was ik naar je toe komen steppen :Y) Lullig van die mensen jonge.
    Alsnog happy birthday! <3

    Over een week ben ik pas jarig hoor.(nerd) En over 6 dagen 'vier' ik het, maar er is dus maar 1 persoon die komt. Tenminste, als ze ook niet afzegt xd


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Afterlife schreef:
    Ik, maar dat heb ik je al verteld. :')
    30 mensen uitnodigen waarvan maar 7 komen en 3 het verzieken door in een taal te spreken die je niet kunt volgen. Op m'n 18e verjaardag notabene. Yay. -.-

    Dan vind ik ook zo dom, pfoe. Als ze komen moeten ze wel zo praten dat je ze ook kunt begrijpen D:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    I would be very very angry on everybody who didn't come, ze zouden met een heeeeel goed excuus moeten komen..!


    I'm not like other girls, that's where you made your first mistake

    Wat zijn dat dan voor vrienden ô.õ
    Ik vind het rot voor je..


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.