• Serieus, dan word ik gedwongen mn verjaardag te vieren. En dan zeggen mensen dat ze gaan komen, en vervolgens zeggen ze om de meest domme redenen af. En nu voel ik me kapotzielig. Ik wou m;n verjaardag echt precies om deze reden niet vieren. Als ze op een normale dag af zeggen om iets doms is het toch wel anders dan op mn verjaardag xd.

    Oke, nog meer mensen geditcht op hun b-day?


    Het boeit me even geen f*ck dat die mensen ook op Q zitten. Dan lezen ze dit maar. tfoe.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ze zouden verjaardagen moeten verbieden. Bah. =|


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Al door zoveel mensen, dat ik er niet eens meer oog voor heb. Wel k;ut dat ze niet komen ookal zeiden ze van wel.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Geesz schreef:
    Ze zouden verjaardagen moeten verbieden. Bah. =|

    Neeee joh gek.
    Als je een top feest geeft, is jarig zijn super 8D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Appelmoes schreef:
    (...)
    Neeee joh gek.
    Als je een top feest geeft, is jarig zijn super 8D


    Nou, laten we het zo doen: Na je 18e worden verjaardagen verboden. Dan kun en mag je alles. :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Er waren maar 2 van m'n vrienden die mn verjaardag niet vergeten waren. kwamen ze maanden daarna dan zeggen 'Ah ja, jij was jarig in februari!'


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Geesz schreef:
    (...)

    Nou, laten we het zo doen: Na je 18e worden verjaardagen verboden. Dan kun en mag je alles. :'D

    Als je 18 wordt, moet je juist een topfeest geven adôh :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik vierde dus mijn verjaardag op een andere dag doet mijn bff blijkbaar het op de zelfde dag dus dan begrijp ik dat ze niet komt.
    krijg ik naderhand doodleuk van der te horen dat ze haar verjaardag uiteindelijk had verplaatst naar een andere datum, maar dan alsnog niet naar mijn verjaardag komen en dan verwachtte ze wel dat ik naar die van haar kwam

    [ bericht aangepast op 10 aug 2010 - 22:55 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    Wat een kutstreken zeg.
    Als het helpt wil ik wel komen?
    Maar ja, je gaat niet iemands verjaardag afzeggen met stomme smoesjes. Dat is zielig en laag.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Appelmoes schreef:
    (...)
    Als je 18 wordt, moet je juist een topfeest geven adôh :9~


    Ja, dat dacht ik ook. Mijne was 's middags leuk... tot mijn 'vrienden' daar 's avonds verandering in brachten.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik zou echt wel willen komen mocht je dichtbij wonen ook al ken ik je niet :x maar ik ben er volgende week niet.
    En ik vier altijd mijn verjaardag met alleen mijn beste vriendinnen. Zij zeggen zoiets niet af.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2010 - 23:01 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    ik hou echt van verjaardagen, zeker van sweet 16 en examenfeestjes! wacht, dat is geen verjaardag. Anyway, zelf jarig zijn is echt geweldig toch? Leuke cadeautjes, iedereen feliciteert je..


    It's time to be happy again.

    Ik vier mijn verjaardag nooit groots, dit jaar wel. Ik word 16. (:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    ahw dat is echt kut! (huil)

    1 jaar geleden is me oma overleden en nu hebben we een familie dag 'ter ere' van me oma.... en ze doen het elk jaar in de 1e week van September.. dan ben ik dus jarig... dit jaar werd het dus op 5 september gehouden... me verjaardag dus :| ik werd echt boos.. me familie wist amper dat ik dan jarig ben !:S het is dat me zus een mailtje had gestuurd want anders was het dus mooi op me verjaardag gehouden..

    moest er effe uit(zip)


    You can run, You can hide, But you can't change the tide!

    Ik vind het echt kut voor je, dat weet je meteen wie je echte vrienden zijn.


    Be yourself, Everybody else is already taken

    Toen ik 16 werd had ik geen visite. Alleen de dag er voor mijn 2 oma's en mijn opa. Verder op de dag toen ik jarig werd niemand.. Ik wil dat echt niet meer als ik 17 wordt..

    [ bericht aangepast op 11 aug 2010 - 22:06 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus