• Serieus, dan word ik gedwongen mn verjaardag te vieren. En dan zeggen mensen dat ze gaan komen, en vervolgens zeggen ze om de meest domme redenen af. En nu voel ik me kapotzielig. Ik wou m;n verjaardag echt precies om deze reden niet vieren. Als ze op een normale dag af zeggen om iets doms is het toch wel anders dan op mn verjaardag xd.

    Oke, nog meer mensen geditcht op hun b-day?


    Het boeit me even geen f*ck dat die mensen ook op Q zitten. Dan lezen ze dit maar. tfoe.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Van m'n "beste vriendin" kreeg ik een mail, m'n pa vergeet elk jaar m'n verjaardag, en meer vreemden dan vrienden zeiden me gelukkige verjaardag; En dat was het ook, 2 woorden en we waren er allemaal vanaf x)

    Ik ben vandaag jarig en ik heb het vandaag ook al een aantal keren gehoord. 'Ga je het nog vieren?'
    Nee, ik ga het ook niet vieren, maar ik doe het omdat ie-de-reen dan verwacht dat ie dan wordt uitgenodigd. Meuheu.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Rot voor je.
    Ik vier het niet echt.Het enige wat er gebeurd op mijn verjaardag is dat mensen op school me een gelukkige verjaardag wensen, en van een paar vriendinnen krijg ik een cadeau.
    Maar verder is er niets aan.


    effort never betrays you

    Op mijn verjaardag dit jaar had ik met heel wat mensen afgesproken wat leuks te doen, dat was al een hele tijd van tevoren aangekondigd. Ik ben 6 mei jarig en dat viel dus in de meivakantie dit jaar. Zegt iedereen: 'o, ik ben dan op vakantie. Sorry.' Goh, daar heb ik veel aan. En dat vlak voor de vakantie begint -.-' Toen moest ik mijn verjaardag met m'n ouders doorbrengen. Nou, dat is leuk. Mensen vergeten mijn verjaardag ook altijd, maar ik die van hun nooit. Ligt dat aan mij ofzo?

    En iedereen verwacht altijd dat je je verjaardag viert. Ik doe het niet meer, want m'n beste vriendinnen flikten me iets vals waardoor ik mezelf heb gezworen dat ik mijn verjaardag liever niet wil vieren. Maar ik vier mijn verjaardag niet echt meer, ik doe wat leuks & that's it. Mensen willen altijd uitgenodigd worden, dat is de reden gewoon.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2010 - 22:29 ]


    you're my favourite part of the day ~

    Maar Rosie ik zeg niet af. Dan is het zonde van mijn dagje vrij x3


    SLOAN.

    Damn, da's rot voor je.
    Hahaha, ik ben in maart verjaard en ik ga proberen de laatste week van de vakantie een slaapfeestje te geven. Ik en plannen... (nerd)


    Home is now behind you. The world is ahead!

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Over een week ben ik pas jarig hoor.(nerd) En over 6 dagen 'vier' ik het, maar er is dus maar 1 persoon die komt. Tenminste, als ze ook niet afzegt xd


    oke waar woon je, ik kom meevieren (hoera)


    Change, the only good thing in this world.

    Haha ja dan komen wij feest met je vieren men :9~
    Fack al die mensen die niet op komen dagen.
    Ik wil mensen nooit in de steek laten dus ik kom wel hahaha.


    you're my favourite part of the day ~

    Leuk, kom je ook gezellig met mij in de trein naar Schiedam/Rotterdam 8D


    SLOAN.

    Daarom vier ik mijn verjaardag dus nooit.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Aah, wat erg ):

    Dit jaar zei iedereen ook dat k mn verjaardag moest vieren, heb t niet lekker gedaan ghehe. (cat)


    Pop ate my heart.

    Mijn bf was vandaag jarig. Best wel genaaid, want een jongen die zij leuk vind -hij haar ook- deed focking afstandelijk & een andere 'vriendin' ging alleen maar met hem. Kun je je voorstellen, ze is 13 en ze is meerdere keren geneukt, en 2 keer gebeft, en toen ging ze ook nog is alleen maar flirten met die jongen die me bf leuk vind. En toen kwamen heel veel mensen niet opdagen, genaaaaid.

    Maargoed ik -haar bf- en Romée -heel lief meisje, ook haar bf- waren gezellig met zn drietjes (:

    [ bericht aangepast op 11 aug 2010 - 23:36 ]


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    ik weet hoe je je voelt (A)
    mijn oom kwam 2 jaar achter elkaar niet op mijn verjaardag omdat ie op wintersport was
    alleen de laatste keer kwam ie wel
    en mn oom en tante van de andere kant van de familie kwamen een maand nadat ik jarig was, omdat ze op vakantie waren
    ze weten verdomme 18 jaar lang wanneer ik jarig ben, en dan gaan ze rond die datum vakantie plannen

    [ bericht aangepast op 12 aug 2010 - 23:17 ]

    jongen die mensen hebben geen leven.. een verjaardag hoor je niet te vergeten. en al helemaal je ouders niet..


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Rose!
    Nodig mij uit! :'D
    Nee serious, ik vind het nog steeds vet lullig man. Je zegt toch niet de verjaardag van een vriendin af tenzij je echt een hele goede reden hebt, zoals dat je naar een bruiloft/begrafenis/ziekenhuis moet of zo.
    Oké dat was ook niet bepaald tactvol.


    We'll still love each other, forever and always. <3