• Die mensen bij de bieb moeten dood, allemaal. Serieus jonge, ze laten mij gewoon 5 keer dezelfde boete betalen van fucking 15 euro, terwijl die in de eerste instantie láng niet zo hoog was, en dan heb ik bankafschriften om te bewijzen dat ik het -voor de 5e keer dus- heb betaald, komt ze aan dat ik nog een ándere boete had van 9 euro, van freakin' maart, wat helemaal niet kan omdat ik mijn laatste 'boete' in april heb betaald. Ik word terrorist en ga die bieb platgooien.
    En eigenlijk wil ik nu terug naar die bieb om ruzie te maken met dat wijf maar dat doe ik maar niet want dan gooien ze me meteen uit het systeem. En ik heb net al zwaaaaaar neerbuigend tegen haar gedaan, ghehe. Lekker voor der. Ze gelooft me gewoon niet omdat ik 15 ben, I swear. -meeeeega chaggo-

    [ bericht aangepast op 12 aug 2010 - 14:12 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    ha dat ken ik =D ik heb ook zo'n kut wijf die me al honderd boetes heeft gegeven --'


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Mijn mama betaalt mijn boete, dus ik moet me daar geen zorgen om maken, hehe. :Y)
    Maar alsnog, spank that bitch!
    (cat)


    All was well.

    Echt ik kreeg een boete omdat ik zogenaamd een boek al 3 jaar! thuis zou hebben liggen. Nou dus niet.
    Echt, ze moeten ergens hun geld vandaan halen


    Today will be Girl's Day party with you~

    Je kan ook overdrijven.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    RINGDINGDONG schreef:
    Echt ik kreeg een boete omdat ik zogenaamd een boek al 3 jaar! thuis zou hebben liggen. Nou dus niet.
    Echt, ze moeten ergens hun geld vandaan halen

    Haha ja echt he ik vind het niet raar dat ze laatst heel de bieb hebben verbouwd. Van al dat geld dat ze van me jatten kan ik inmiddels al die boeken wel opkopen man -.-


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    X_X Bitches!

    Ik betaal mijn boetes nooit, want ja, dat probleem heb je al uitgelegd.
    En als ik dan niks meer kan lenen steel ik m'n moeders pas.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Exercitus schreef:
    Je kan ook overdrijven.

    Wie ik? Bedragen zijn bedragen, meid. Wil je de bankafschriften komen lezen?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Jean schreef:
    Mijn mama betaalt mijn boete, dus ik moet me daar geen zorgen om maken, hehe. :Y)
    Maar alsnog, spank that bitch!
    (cat)


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Outlaw schreef:
    (...)
    Wie ik? Bedragen zijn bedragen, meid. Wil je de bankafschriften komen lezen?

    Het is maar geld,er zijn wel erge dingen op de wereld. En om nu te zeggen dat ze dood moeten,vind ik nogal overdreven.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Jeetje mina, bij ons kost het 5 cent per dag als je te laat komt? Hoeveel kost het daar dan? o___o


    All this dampness is damp.

    Exercitus schreef:
    (...)
    Het is maar geld,er zijn wel erge dingen op de wereld. En om nu te zeggen dat ze dood moeten,vind ik nogal overdreven.

    Omfg -.-
    1. Meer dan 40 euro is heel veel voor mij, en geld is wel degelijk heel belangrijk. En ja ik weet héél goed dat er ergere dingen zijn op de wereld.
    2. Laat mij lekker puber zijn ofzo als ik dat wil zeggen.
    (puh)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ramos schreef:
    Jeetje mina, bij ons kost het 5 cent per dag als je te laat komt? Hoeveel kost het daar dan? o___o

    Wút? Bij ons 50 cent per boek per dag. Maar die boete's heb ik niet veroorzaakt, dat is het hem nou juist :p Ik weet niet waar ze ze vandaan halen..


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    ik had een informatieboekje gehuurd dus ik lever hem optijd in raken hun dat boekje kwijt willen ze mij da laten betalen.
    dus toen kwam mijn vader naar de bieb en toen heofde ik hem niet te betalen


    (Be)lieve in (you)rself

    Jean schreef:
    Mijn mama betaalt mijn boete, dus ik moet me daar geen zorgen om maken, hehe. :Y)
    Maar alsnog, spank that bitch!
    (cat)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Kom naar de bieb in Meerhout in Belgie!
    Je boeken 3 weken te laat? No prob, leg die boeken op de toonbank, en bol het af. Ga een weekje later boeken gaan huren en niemand die er iets over zegt.
    Als je je boeken inlevert (te laat) en je huurt meteen nieuwe boeken betaal je iets van een 50 cent of zo...


    Sarah; Boefke is nen heten beer!