• Hallo,
    Ik spreek voor alle mods als ik zeg dat ik me lichtelijk irriteer aan jullie 'omg ik wil echt een ban/waarschuwing xD' comments.
    Die bans zijn 48 uur, en dus vrij lang. We gebruiken ze niet graag, maar zullen echt niet aarzelen ze dan ook echt te gebruiken.
    Realiseer je ook dat 3x zo'n forumban ervoor zorgt dat je helemaal niet meer op het forum kunt.
    Vriendelijke groeten,
    van ons.

    (...)

    ROXY dt was mijn idee, zwijg nu,!!! seffes kn ik dt ook al niet meer!!!


    hallo meen je nu egt dat ik dat niet ga doen als ik er niet meer op kom ik heb wel 5 adresee dus ik kan nog ff vooruit :P

    Nee schat, een ban gaat op IP adres van je computer. ;)
    Dus dan maakt het toch niets uit.

    hoe kun je dan zien wel ip adres bijvoorbeeld van mij is ik wil geen ban ofso ik wil gewoon wat weten

    Nee schat, een ban gaat op IP adres van je computer. ;)
    Dus dan maakt het toch niets uit.


    Ow ke tja daar gaat mijn geweldig idee.
    maar ik verveel me!!! en vanaf maandag nog maar wnt dan gaat bijna iedereen terug naar school!!! wat dan,???


    *He's the one.

    Nee schat, een ban gaat op IP adres van je computer. ;)
    Dus dan maakt het toch niets uit.


    maar ik krijg binnekort een nieuwe pc en ik heb een laptop dus gaat dat dan tog nog ?

    Dan bannen we je nogmaals.
    En nee het mag nooit, ook niet als school begint. Hoe moeilijk is het nou je een beetje te gedragen?

    niet moeilijk maar wil je antwoord op mijn vraag geven ajb

    Ik zal maar stoppen met spammen maar je mag mijn lijstje wel niet verwijderen wnt ik ga echt die brief sturen naar TH en heb die topic er voor nodig.x3333


    *He's the one.

    Dan bannen we je nogmaals.
    En nee het mag nooit, ook niet als school begint. Hoe moeilijk is het nou je een beetje te gedragen?


    we zijn tog Poeslief (6),,ZOu je eens kunne regele ofso dat er een Topic komt waar je gezellig kunt kletse ..Daardoor kwam die hele ruzie omdat we geen topic mochte waarin we konde kletsee

    Een IP adres is altijd zichtbaar voor de beheerders. Dat is het adres van je computer. Als je daar een ban op krijgt kun je met die computer én account niet meer op Quizlet.
    Maar he, zorg er gewoon voor dat een ban niet nodig is.
    En geen gespam hier a.u.b.

    Dan bannen we je nogmaals.
    En nee het mag nooit, ook niet als school begint. Hoe moeilijk is het nou je een beetje te gedragen?


    Voor mij moeilijk maar ik ga soms nog wel spammen als ik me verveel, vndg was het gwn ubersaai op Q. kn ik daar aan doen,!!!


    *He's the one.

    Helaas dan zou het misschien beter zijn als je een ander 'thuis' zoekt om te spammen want hier wordt je dan geheid geband in the end.

    Thanks voor de uitleg Bomm

    No problem.
    Moge het nu duidelijk zijn. _0_

    Quizlet is niks zonder mij, maar ik dnk dat ik dn maar ga stoppen als ik niet meer opdeze site kan word het mijn dood deze site is mijn leven xD O.o


    *He's the one.

    Die fout maken veel mensen.
    Quizlet heeft zoveel users. Ze missen er één of twee echt niet. Dus daarom zullen we het bannen echt niet laten.