• 10,- entree graag (cat)

    De reden voor het on-bemiddelen.

    Beste Sem,

    Jij wilt weten waarom je geen bemiddelaar meer bent en je bent kennelijk behoorlijk kwaad op ons, omdat we je nog steeds niet verteld hebben hoe of wat. Wat ons eigenlijk wel verbaasd aangezien je zelf goed weet dat je iets gedaan hebt wat totaal niet klopt.

    Als bemiddelaar zijnde, maak je deel uit van de crew. Die allemaal inzage en inkijk hebben op het mod-forum. Wat vanaf het begin al duidelijk is gemaakt, is dat alles wat er op dat subforum gezegd word, dat dat daar ook blijft. Blijkbaar vond jij dit niet zo logisch en heb jij gewoon alles doorgespeeld aan je vriendinnen via oa de Q-chat, die daardoor gezellig nog even doorgingen met het rellen. Ik snap het best als je het niet eens bent met de gang van zaken, maar moet je dan werkelijk zo kinderachtig gaan doen en je tot dat niveau gaan verlagen? Eerlijk gezegd had ik wel beter van jou verwacht en vind ik dit best teleurstellend.

    We hebben dus alles gelezen en meegekregen wat jullie daar tegen elkaar zeiden, aangezien wij ook gewoon in die Q-chat zitten, tussen tegen argumenten hoef je denk ik niet meer te bedenken, want je weet zelf ook wel dat je voor de rest niet meer echt iets in te brengen hebt in deze situatie lijkt mij. Rutger stond er dan ook niet echt op te springen toen hij las dat jullie hem bedreigden. Grapje of niet, zoiets hoeft hij echt niet te horen van zijn eigen users. Je mag dan ook heel blij zijn dat hij hier bijvoorbeeld niet mee naar de politie stapt.

    Voor de rest weten we nog niet hoe en wat, er word nog overlegd over een bijpassende straf want vele waren het er over eens dat enkel on-bemiddelen niet genoeg was.

    Het spijt me echt Sem. ‘Laat zien wie je bent’, dat heb je gedaan en daarom willen wij je niet meer als teamlid. Je schreef wel in die Q-chat dat als je functie je afgenomen zou worden dat het je dan geen flikker boeide, maar we weten allebei wel dat dat niet helemaal waar is. Ik snap ook dat je kwaad bent, maar ga nu alsjeblieft geen ‘rel’-topics openen, want daardoor zal de boel alleen maar meer escaleren. We willen dit op een fatsoenlijke manier oplossen en we hopen dat je daar ook een beetje aan wilt mee werken.

    Ook openen we zo even een topic voor de andere users dat ze weten wat er gaande is, waarvan ik je zo wel even de link zal doorsturen.

    - Kirsten en de andere mods van Quizlet.

    Ik heb niet bedreigt, dat waren andere personen. Ik noem geen namen, nouen.

    Ik heb niks te zeggen omdat ik nu echt te moe ben om hele verhalen te typen enzo.

    EDIT 1
    Oke wacht.
    Ik heb niemand bedreigt! Dat waren andere, ik noem geen namen. Kunnen hun ook zelf zeggen als ze dat willen ;)
    Daarbij, Ja, ik heb dingen van het MOD forum vertelt. Dat is fout, jaja begrijp ik. Maar ik kon er niet tegen dat ze topics dichtgooide zonder reden en die ons ook niet verteldde. En de topics waren niet eens bedoeld voor een fuckin 'rel'.

    EDIT 2.
    Ik ben niet kwaad op hun, ik snap het. DOH.

    EDIT 3
    Mensen die ik nooit in deze discussies heb gezien: GTFO, jullie weten hier niks over. Doei, bemoei je er niet mee. Danku.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 15:00 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik vind het echt gebracht alsof je een crimineel bent, maaroke. Acties hebben reacties, das te begrijpen. Ik vind het wel jammer voor je btw. :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    InMyArms schreef:
    (...)
    Die week van respect leek een flop, maar uiteindelijk zijn er wel mensen over na gaan denken. Maar ik ben bang dat dat nu niet helpt? XD

    Het leek geen flop.
    Het was een flop.
    Maar het idee alleen al. :') Hoe diep zinkt een site die dat nodig heeft volgende de mods?

    Maarja dat is mijn persoonlijke mening.

    Rellen en Quizlet is gelijk. Het is één.
    Een Q zonder rellen is eh, boringgg

    InMyArms schreef:
    Weetje wat ik niet snap, iedereen die nu voor Sem op komt zegt dat het oneerlijk is en achter de rug om is gebeurd, terwijl Sem toegeeft dat ze een fout heeft gemaakt en zich daar bij neer legd. Sowieso, de chat is openbaar, als ik online was geweest had ik het ook kunnen lezen, iedereen kan het lezen, dus niks is achter de rug om gebeurd, van onze kant teminste.

    Jullie vinden het allemaal oneerlijk dat het zo is gegaan, maar wat hebben jullie zelf gedaan. Achter onze rug om plannetjes gemaakt om een rel te starten op Quizlet, spammen en dergelijke. En het bedreigen van Rutger (waar Sem volgens haar zeggen dus niks mee heeft te maken) gaat gewoo necht te ver! Deze site is zijn hobby, voor een hobby hoef je toch geen bedreigingen te krijgen omdat andere mensen het er niet mee eens zijn?!

    Ik vind dat deze duscussie nu gewoon moet stoppen, het gaat al ver nu en ik ben bang dat als dit zo door gaat het straks té ver gaat.


    'Wat hebben jullie zelf gedaan'?

    Ik kan begrijpen dat de mods/bemiddelaars/andere crew het niet leuk vinden als ze allemaal over een kam worden geschoren, wat Annick zei. Logisch, want 'de goeden moeten onder de kwaden lijden.'

    Maar, jij zegt nu 'jullie', en dat vind ik onterecht. Er wordt hier gezegd door Sem - en daar heeft ze gelijk in - dat de mensen die hier niets vanaf weten zich er niet mee moeten bemoeien. Dus ja, maar als er 'jullie' word gezegd, beginnen mensen die er niets mee te maken hebben zich misschien ook wel aangesproken voelen.

    Ik was wel daadwerkelijk aanwezig in de chat en heb het een en ander meegekregen, niet alles, want ik was me aan het klaarmaken, maar alsnog.

    Ik vind het onterecht dat iedereen nu de boeman blijkt te zijn, omdat er iets gebeurt. Ik ga niemand hier de schuld geven of wat, zo ben ik niet, want ik weet niet wat er precíes gebeurd is. Maar toch.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Cherished schreef:
    (...)
    Het leek geen flop.
    Het was een flop.
    Maar het idee alleen al. :') Hoe diep zinkt een site die dat nodig heeft volgende de mods?

    Maarja dat is mijn persoonlijke mening.

    Rellen en Quizlet is gelijk. Het is één.
    Een Q zonder rellen is eh, boringgg

    Eigenlijk vind ik dat je gelijk hebt. :x


    None but ourselves can free our minds.

    Okayy, ik ga er toch iets van zeggen. Waarom altijd dat gezeik over de mods? Als we jullie je gang laten gaan is het allemaal prima, maar als we eens een keer iets aanpakken staan we ineens "hoger dan jullie" en zijn we "schijnheilig en achterbaks".
    En als er dan eens wordt gevraagd om een mening over de mods en Q, en over hoe het beter kan, dan zijn er heel veel die daar niet aan mee willen werken. En dan wel kritiek leveren in dit soort situaties?! Schei toch uit.
    (Jah ik zeg 'we' omdat het ook zo ging toen ik nog mod was.)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Maar als ze vind dat sommige mensen zich er niet mee moeten bemoeien moet je geen topic openen. =] [/feit]

    Armin schreef:
    (...)
    probeer jij het nu wel op te lossen dan.

    Nou ik doe mijn best maar het is nogal vervelend dat alles door elkaar loopt en iedereen andere argumenten heeft. Dus in mijn eentje is het een beetje een hopeloze zaak denk ik :(

    Maar ik meen het echt, ik wil best bemiddelen tussen jullie en de mods, PukkelXding ook!


    -

    InMyArms schreef:
    (...)
    Wat ik bedoel is, dat jullie heel veel commetaar hebben maar het niet willen oplossen. Ik denk dat de mods er zeker voor open staan om naar jullie verhaal te luisteren, waarom proberen jullie het dan niet? Niet geschoten is altijd mis, weetje. Komt er iets uit, mooi. Schiet het niks op, helaas.


    Wat je niet inziet is dat de Moderatos, (jij: bemiddelaar) ook veel cometaar hebben op echt álles. We proberen het en dan is het weer niet goed, en ja ik vind dat we dit moeten oplossen. Ik wil het proberen, ik heb genoeg van ruzies en gezeik op Q. Zo toegegeven, en nu? Hoe gaan we dit aanpakken zodat Q weer een leuke site word?

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 22:59 ]


    --

    Enough schreef:
    Okayy, ik ga er toch iets van zeggen. Waarom altijd dat gezeik over de mods? Als we jullie je gang laten gaan is het allemaal prima, maar als we eens een keer iets aanpakken staan we ineens "hoger dan jullie" en zijn we "schijnheilig en achterbaks".
    En als er dan eens wordt gevraagd om een mening over de mods en Q, en over hoe het beter kan, dan zijn er heel veel die daar niet aan mee willen werken. En dan wel kritiek leveren in dit soort situaties?! Schei toch uit.
    (Jah ik zeg 'we' omdat het ook zo ging toen ik nog mod was.)

    Maar wij waren toch ook een stelletje omhooggevallen snobs? :')
    De nieuwe generatie treedt gewoon in onze voetsporen

    InMyArms schreef:
    (...)
    Nou ik doe mijn best maar het is nogal vervelend dat alles door elkaar loopt en iedereen andere argumenten heeft. Dus in mijn eentje is het een beetje een hopeloze zaak denk ik :(

    Maar ik meen het echt, ik wil best bemiddelen tussen jullie en de mods, PukkelXding ook!


    Dan hadden ze Sem maar niet moeten on-bemiddelen, dan stond je er niet alleen voor.(krul)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Enough schreef:
    Okayy, ik ga er toch iets van zeggen. Waarom altijd dat gezeik over de mods? Als we jullie je gang laten gaan is het allemaal prima, maar als we eens een keer iets aanpakken staan we ineens "hoger dan jullie" en zijn we "schijnheilig en achterbaks".
    En als er dan eens wordt gevraagd om een mening over de mods en Q, en over hoe het beter kan, dan zijn er heel veel die daar niet aan mee willen werken. En dan wel kritiek leveren in dit soort situaties?! Schei toch uit.
    (Jah ik zeg 'we' omdat het ook zo ging toen ik nog mod was.)

    Omdat de mods ook vaak genoeg over óns zeiken. En daarbij, ik wou eerst niet meewerken maar na dit gedoe heb ik het toch maar gedaan en dat hebben de meeste anderen ook. En jullie hoeven ons niet altijd onze gang te laten gaan, maar jullie houden je ook niet altijd aan de regels, en bij ons moet dat wel. en bij jullie word er niks van gezegd, maar bij ons dus wel.(cat)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ulybki schreef:
    (...)

    'Wat hebben jullie zelf gedaan'?

    Ik kan begrijpen dat de mods/bemiddelaars/andere crew het niet leuk vinden als ze allemaal over een kam worden geschoren, wat Annick zei. Logisch, want 'de goeden moeten onder de kwaden lijden.'

    Maar, jij zegt nu 'jullie', en dat vind ik onterecht. Er wordt hier gezegd door Sem - en daar heeft ze gelijk in - dat de mensen die hier niets vanaf weten zich er niet mee moeten bemoeien. Dus ja, maar als er 'jullie' word gezegd, beginnen mensen die er niets mee te maken hebben zich misschien ook wel aangesproken voelen.

    Ik was wel daadwerkelijk aanwezig in de chat en heb het een en ander meegekregen, niet alles, want ik was me aan het klaarmaken, maar alsnog.

    Ik vind het onterecht dat iedereen nu de boeman blijkt te zijn, omdat er iets gebeurt. Ik ga niemand hier de schuld geven of wat, zo ben ik niet, want ik weet niet wat er precíes gebeurd is. Maar toch.

    Het is ook een beetje stom dat dit nu in dit topic gebeurd. Want eigenlijk gaat het maar om een aantal mensen. Dus degene die hier niks van af weten hoeven zich niet schuldig te voelen of aangesproken.


    -

    Rooftops schreef:
    (...)

    Dan hadden ze Sem maar niet moeten on-bemiddelen, dan stond je er niet alleen voor.(krul)

    Owwwwwww, owned! (cat)


    None but ourselves can free our minds.

    Cherished schreef:
    (...)
    Het leek geen flop.
    Het was een flop.
    Maar het idee alleen al. :') Hoe diep zinkt een site die dat nodig heeft volgende de mods?

    Maarja dat is mijn persoonlijke mening.

    Rellen en Quizlet is gelijk. Het is één.
    Een Q zonder rellen is eh, boringgg


    Agree.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    InMyArms schreef:
    (...)
    Het is ook een beetje stom dat dit nu in dit topic gebeurd. Want eigenlijk gaat het maar om een aantal mensen. Dus degene die hier niks van af weten hoeven zich niet schuldig te voelen of aangesproken.


    Oké, oké. ^^


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny