• 10,- entree graag (cat)

    De reden voor het on-bemiddelen.

    Beste Sem,

    Jij wilt weten waarom je geen bemiddelaar meer bent en je bent kennelijk behoorlijk kwaad op ons, omdat we je nog steeds niet verteld hebben hoe of wat. Wat ons eigenlijk wel verbaasd aangezien je zelf goed weet dat je iets gedaan hebt wat totaal niet klopt.

    Als bemiddelaar zijnde, maak je deel uit van de crew. Die allemaal inzage en inkijk hebben op het mod-forum. Wat vanaf het begin al duidelijk is gemaakt, is dat alles wat er op dat subforum gezegd word, dat dat daar ook blijft. Blijkbaar vond jij dit niet zo logisch en heb jij gewoon alles doorgespeeld aan je vriendinnen via oa de Q-chat, die daardoor gezellig nog even doorgingen met het rellen. Ik snap het best als je het niet eens bent met de gang van zaken, maar moet je dan werkelijk zo kinderachtig gaan doen en je tot dat niveau gaan verlagen? Eerlijk gezegd had ik wel beter van jou verwacht en vind ik dit best teleurstellend.

    We hebben dus alles gelezen en meegekregen wat jullie daar tegen elkaar zeiden, aangezien wij ook gewoon in die Q-chat zitten, tussen tegen argumenten hoef je denk ik niet meer te bedenken, want je weet zelf ook wel dat je voor de rest niet meer echt iets in te brengen hebt in deze situatie lijkt mij. Rutger stond er dan ook niet echt op te springen toen hij las dat jullie hem bedreigden. Grapje of niet, zoiets hoeft hij echt niet te horen van zijn eigen users. Je mag dan ook heel blij zijn dat hij hier bijvoorbeeld niet mee naar de politie stapt.

    Voor de rest weten we nog niet hoe en wat, er word nog overlegd over een bijpassende straf want vele waren het er over eens dat enkel on-bemiddelen niet genoeg was.

    Het spijt me echt Sem. ‘Laat zien wie je bent’, dat heb je gedaan en daarom willen wij je niet meer als teamlid. Je schreef wel in die Q-chat dat als je functie je afgenomen zou worden dat het je dan geen flikker boeide, maar we weten allebei wel dat dat niet helemaal waar is. Ik snap ook dat je kwaad bent, maar ga nu alsjeblieft geen ‘rel’-topics openen, want daardoor zal de boel alleen maar meer escaleren. We willen dit op een fatsoenlijke manier oplossen en we hopen dat je daar ook een beetje aan wilt mee werken.

    Ook openen we zo even een topic voor de andere users dat ze weten wat er gaande is, waarvan ik je zo wel even de link zal doorsturen.

    - Kirsten en de andere mods van Quizlet.

    Ik heb niet bedreigt, dat waren andere personen. Ik noem geen namen, nouen.

    Ik heb niks te zeggen omdat ik nu echt te moe ben om hele verhalen te typen enzo.

    EDIT 1
    Oke wacht.
    Ik heb niemand bedreigt! Dat waren andere, ik noem geen namen. Kunnen hun ook zelf zeggen als ze dat willen ;)
    Daarbij, Ja, ik heb dingen van het MOD forum vertelt. Dat is fout, jaja begrijp ik. Maar ik kon er niet tegen dat ze topics dichtgooide zonder reden en die ons ook niet verteldde. En de topics waren niet eens bedoeld voor een fuckin 'rel'.

    EDIT 2.
    Ik ben niet kwaad op hun, ik snap het. DOH.

    EDIT 3
    Mensen die ik nooit in deze discussies heb gezien: GTFO, jullie weten hier niks over. Doei, bemoei je er niet mee. Danku.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 15:00 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Rooftops schreef:
    (...)

    Dan hadden ze Sem maar niet moeten on-bemiddelen, dan stond je er niet alleen voor.(krul)

    Slimmert (nerd)

    InMyArms schreef:
    (...)
    Nou ik doe mijn best maar het is nogal vervelend dat alles door elkaar loopt en iedereen andere argumenten heeft. Dus in mijn eentje is het een beetje een hopeloze zaak denk ik :(

    Maar ik meen het echt, ik wil best bemiddelen tussen jullie en de mods, PukkelXding ook!

    Dat van Pukkelxding merk ik ook echt, maar dat van jou niet. Tenminste het ziet er in ieder geval naar uit dat je meer aan de kant van de mods staat terwijl je onpartijdig hoort te zijn.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Armin schreef:
    (...)
    Omdat de mods ook vaak genoeg over óns zeiken. En daarbij, ik wou eerst niet meewerken maar na dit gedoe heb ik het toch maar gedaan en dat hebben de meeste anderen ook. En jullie hoeven ons niet altijd onze gang te laten gaan, maar jullie houden je ook niet altijd aan de regels, en bij ons moet dat wel. en bij jullie word er niks van gezegd, maar bij ons dus wel.(cat)

    Als iemand van de crew zich niet aan de regels houdt, dan wordt daar wat van gezegd. In het modforum, dus dat zien jullie niet.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Cherished schreef:
    (...)
    Maar wij waren toch ook een stelletje omhooggevallen snobs? :')
    De nieuwe generatie treedt gewoon in onze voetsporen

    -trekt arrogant hoofd-


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Freeway schreef:
    (...)

    Wat je niet inziet is dat de Moderatos, (jij: bemiddelaar) ook veel cometaar hebben op echt álles. We proberen het en dan is het weer niet goed, en ja ik vind dat we dit moeten oplossen. Ik wil het proberen, ik heb genoeg van ruzies en gezeik op Q. Zo toegegeven, en nu? Hoe gaan we dit aanpakken zodat Q weer een leuke site word?

    Nou ik vind het fijn dat jij het zegt. Ik denk dat we een iedereen zijn verhaal moeten laten doen. Zo weet iederen hoe de ander zich voelt en kunnen we tot een oplossing komen.


    -

    Armin schreef:
    (...)
    Dat van Pukkelxding merk ik ook echt, maar dat van jou niet. Tenminste het ziet er in ieder geval naar uit dat je meer aan de kant van de mods staat terwijl je onpartijdig hoort te zijn.

    Rose is weer op het forum (nerd)(krul)


    Be yourself, Everybody else is already taken

    InMyArms schreef:
    (...)
    Nou ik vind het fijn dat jij het zegt. Ik denk dat we een iedereen zijn verhaal moeten laten doen. Zo weet iederen hoe de ander zich voelt en kunnen we tot een oplossing komen.

    Joehoe, wat ben je? Een psycholoog?


    None but ourselves can free our minds.

    InMyArms schreef:
    (...)
    Nou ik vind het fijn dat jij het zegt. Ik denk dat we een iedereen zijn verhaal moeten laten doen. Zo weet iederen hoe de ander zich voelt en kunnen we tot een oplossing komen.


    Ja precies.


    --

    Echt teveel gezeik hier. Leg je erbij neer en klaar is kees. Hier word je toch ook kotsmisselijk van x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Cherished schreef:
    (...)
    Slimmert (nerd)


    Zo nu en dan heb ik mijn momenten.(cat)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Armin schreef:
    (...)
    Dat van Pukkelxding merk ik ook echt, maar dat van jou niet. Tenminste het ziet er in ieder geval naar uit dat je meer aan de kant van de mods staat terwijl je onpartijdig hoort te zijn.

    Op dit moment sta ik idd niet echt onpartijdig. Maar dat komt ook omdat ik nogal het gevoel heb dat ik word aangevallen. Maar ik wil ook dat dit ophoud. Het zou Quizlet een stuk gezelliger maken.


    -

    Strobelight schreef:
    (...)
    Joehoe, wat ben je? Een psycholoog?

    Eerder een bemiddelaar, maar een psycholoog will also do in deze situatie. (krul)

    Stiekem he, zijn bemiddelaars volkomen zinloos in dit geval.

    Vooral omdat ze zelf, sorry, maar ook gewoon pubers/jong volwassenen zijn die ook nog vrij felle emoties hebben zo nu en dan.
    Het is eigenlijk onmogelijk om volledig onpartijdig te blijven. Dat vergt echt lange training in het echte leven. :')

    Cherished schreef:
    (...)
    Maar wij waren toch ook een stelletje omhooggevallen snobs? :')
    De nieuwe generatie treedt gewoon in onze voetsporen


    Ik heb me hier vanmiddag al mee bemoeit, maar dat doe ik nu maar even niet. Maar deze vond ik toch echt geweldig haha :9~


    you're my favourite part of the day ~

    Strobelight schreef:
    (...)
    Joehoe, wat ben je? Een psycholoog?

    Dit bedoel ik dus, je hoeft niet zo tegen mij te reageren. Ik wil alleen helpen...


    -