• 10,- entree graag (cat)

    De reden voor het on-bemiddelen.

    Beste Sem,

    Jij wilt weten waarom je geen bemiddelaar meer bent en je bent kennelijk behoorlijk kwaad op ons, omdat we je nog steeds niet verteld hebben hoe of wat. Wat ons eigenlijk wel verbaasd aangezien je zelf goed weet dat je iets gedaan hebt wat totaal niet klopt.

    Als bemiddelaar zijnde, maak je deel uit van de crew. Die allemaal inzage en inkijk hebben op het mod-forum. Wat vanaf het begin al duidelijk is gemaakt, is dat alles wat er op dat subforum gezegd word, dat dat daar ook blijft. Blijkbaar vond jij dit niet zo logisch en heb jij gewoon alles doorgespeeld aan je vriendinnen via oa de Q-chat, die daardoor gezellig nog even doorgingen met het rellen. Ik snap het best als je het niet eens bent met de gang van zaken, maar moet je dan werkelijk zo kinderachtig gaan doen en je tot dat niveau gaan verlagen? Eerlijk gezegd had ik wel beter van jou verwacht en vind ik dit best teleurstellend.

    We hebben dus alles gelezen en meegekregen wat jullie daar tegen elkaar zeiden, aangezien wij ook gewoon in die Q-chat zitten, tussen tegen argumenten hoef je denk ik niet meer te bedenken, want je weet zelf ook wel dat je voor de rest niet meer echt iets in te brengen hebt in deze situatie lijkt mij. Rutger stond er dan ook niet echt op te springen toen hij las dat jullie hem bedreigden. Grapje of niet, zoiets hoeft hij echt niet te horen van zijn eigen users. Je mag dan ook heel blij zijn dat hij hier bijvoorbeeld niet mee naar de politie stapt.

    Voor de rest weten we nog niet hoe en wat, er word nog overlegd over een bijpassende straf want vele waren het er over eens dat enkel on-bemiddelen niet genoeg was.

    Het spijt me echt Sem. ‘Laat zien wie je bent’, dat heb je gedaan en daarom willen wij je niet meer als teamlid. Je schreef wel in die Q-chat dat als je functie je afgenomen zou worden dat het je dan geen flikker boeide, maar we weten allebei wel dat dat niet helemaal waar is. Ik snap ook dat je kwaad bent, maar ga nu alsjeblieft geen ‘rel’-topics openen, want daardoor zal de boel alleen maar meer escaleren. We willen dit op een fatsoenlijke manier oplossen en we hopen dat je daar ook een beetje aan wilt mee werken.

    Ook openen we zo even een topic voor de andere users dat ze weten wat er gaande is, waarvan ik je zo wel even de link zal doorsturen.

    - Kirsten en de andere mods van Quizlet.

    Ik heb niet bedreigt, dat waren andere personen. Ik noem geen namen, nouen.

    Ik heb niks te zeggen omdat ik nu echt te moe ben om hele verhalen te typen enzo.

    EDIT 1
    Oke wacht.
    Ik heb niemand bedreigt! Dat waren andere, ik noem geen namen. Kunnen hun ook zelf zeggen als ze dat willen ;)
    Daarbij, Ja, ik heb dingen van het MOD forum vertelt. Dat is fout, jaja begrijp ik. Maar ik kon er niet tegen dat ze topics dichtgooide zonder reden en die ons ook niet verteldde. En de topics waren niet eens bedoeld voor een fuckin 'rel'.

    EDIT 2.
    Ik ben niet kwaad op hun, ik snap het. DOH.

    EDIT 3
    Mensen die ik nooit in deze discussies heb gezien: GTFO, jullie weten hier niks over. Doei, bemoei je er niet mee. Danku.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 15:00 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    InMyArms schreef:
    (...)
    Okay, grapje of niet. Is het niet een beetje raar dat je grapjes maakt over iemand stalken. Iemand die nota bene een site voor ons maakt, de site waar jullie die lol op beleven (of beleefden)? Het ging gewoon te ver. En het bedreigen/stalken heeft dus niks met Sem haar on-bemiddeling te maken.

    Nou, als het er niks mee te maken heeft waarom gaan ze het dan zeggen.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ElLieno schreef:
    En toch slaat het nergens op. Het lijkt net alsof jullie hoger staan dan ons
    Uitleg?


    Life is hard and then we die

    Armin schreef:
    (...)
    'Ik ga je stalken haha' Vat jij dat op als iets serieus? Nou, ik in ieder geval niet. xd


    Mee eens, en trouwens jullie doen alsof we een gevaar dreigen. ><
    Dit is wel een beetje te


    --

    Strobelight schreef:
    (...)
    Heb je het persoonlijk gelezen dan ? Want ik kon toch lezen dat het grapjes waren ? Waarom jij dan niet ?

    Waarschijnlijk heb ik er een andere kijk op dan jou.


    -

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Uitleg?


    Precies hoe ik het zeg.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    InMyArms schreef:
    (...)
    Waarschijnlijk heb ik er een andere kijk op dan jou.

    Dat blijkt, ja.


    None but ourselves can free our minds.

    Freeway schreef:
    (...)

    Mee eens, en trouwens jullie doen alsof we een gevaar dreigen. ><
    Dit is wel een beetje te

    haha lol, we zijn minderjarige meiden die nog bij onze ouders wonen en zij denken dat wij serieus even 627382 uur ergens heen kunnen reizen om iemand te gaan stalken, lol.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik ken het verhaal, dus ik mag wel wat zeggen. -hoop ik- Rose bedoelde waarschijnlijk gewoon een grapje van dat bedreigen. Rose is nl vaag, we know. Afijn, waarschijnlijk heeft een moderator dat verkeerd begrepen, en daardoor is er een rel ontstaan. Misschien eerst een hoor en wederhoor in het vervolg gaan vragen, voordat er iets gebeurd. Afijn. Ik ga ook niemand beschuldigen van iets, maar ik vind het jammer dat Sem geen mod meer is. Maar ach, de mods zullen wel hun reden daarvoor hebben gehad.


    SLOAN.

    ElLieno schreef:
    (...)

    Precies hoe ik het zeg.
    Ja, en wat is je uitleg? Waarom vind je dat?


    Life is hard and then we die

    Armin schreef:
    (...)
    Nou, als het er niks mee te maken heeft waarom gaan ze het dan zeggen.

    Omdat we eerst dachten van wel, maar ik geloof Sem wel als ze zegt dat zij het niet was. Sem is een leuke meid en ik vond haar een hele goede bemiddelaar.


    -

    Armin schreef:
    (...)
    haha lol, we zijn minderjarige meiden die nog bij onze ouders wonen en zij denken dat wij serieus even 627382 uur ergens heen kunnen reizen om iemand te gaan stalken, lol.


    Echt he, :'D
    Ik kan nog niet eens een eitje bakken, haha eigenlijk wel. Maar je snapt me wel:Y)


    --

    ElLieno schreef:
    (...)

    Precies hoe ik het zeg.
    Maar hoe doen we dan precies waardoor jij die mening hebt gevormd?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ja, en wat is je uitleg? Waarom vind je dat?


    Nou alsof jullie de baas zijn op Q. Net zoals dit, het wordt meteen verkeert opgevat.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    ElLieno schreef:
    En toch slaat het nergens op. Het lijkt net alsof jullie hoger staan dan ons

    Eens, inderdaad ja.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 22:40 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Armin schreef:
    (...)
    haha lol, we zijn minderjarige meiden die nog bij onze ouders wonen en zij denken dat wij serieus even 627382 uur ergens heen kunnen reizen om iemand te gaan stalken, lol.


    Rose we partymachen gewoon elke avond hahaha.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus