• We waren nog niet uitgesproken. :3


    --

    Prodigy schreef:
    (...)
    Nergens. :')

    Als jij wilt dat we hem sluiten, kan dat? Het is tenslotte eigenlijk nog steeds jouw topic.
    Omg x'D Seriously. uuuuh, ze doen maar. Sorry maar ik heb geen zin in al dit gedoe terwijl ik heb gezegt dat ik het begrijp en het over is, en het is gebeurd.


    I live for the applause, you will die for it.

    Hmm, eigenlijk is dit wel een beetje onze fout, wij hebben naar de informatie gevraagd en Sem was gewoon een goede vriendin door ze ons te geven, wat dan nog?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Freeway schreef:
    (...)

    Je reacties geven me meer dan genoeg informatie, ik kan snel door mensen heen kijken. Waarschijnlijk durf je op straat en school je mond niet open te trekken, dus kom je hier maar je woede uitlaten. (:
    Achja het is niet erg hoor, het leven is niet altijd makelijk.

    Verscheidene mensen kunnen mij hierin verdedigen dat ik niet zo ben. Maar weet je dat ik niet zo zielig ben en dat ik het wel alleen af kan? Integendeel tot jou. En daarnaast werk ik fulltime. Ik denk eerder dat jij jezelf eerder in je mening herkent.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Rooftops schreef:
    (...)

    Ja, een tatoeage van 'The Quizlet Gang.' Die moet ik hebben. :9~

    Waar ga je hem zetten? :3


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Torresss schreef:
    (...)
    oeh, die wil ik ook. Op mijn bovenarm, seksie.


    Ja he? Met zo'n hartje, en dan aan de ene kant 'The Quizlet Gang' en aan de andere kant 'ROSEM' :9~


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Jonge, mods als jullie bewijs hebben van dat printscreenen, show dan. Kras de belangrijke tekst weg en laat zien dan. Dikke bluf.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Tragically schreef:
    (...)
    Waar ga je hem zetten? :3


    Mijn bovenarm of mijn voorhoofd.(krul)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    (...)

    Mijn bovenarm of mijn voorhoofd.(krul)

    Je voorhoofd ownt :3


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Forlan schreef:
    (...)Omg x'D Seriously. uuuuh, ze doen maar. Sorry maar ik heb geen zin in al dit gedoe terwijl ik heb gezegt dat ik het begrijp en het over is, en het is gebeurd.

    Nou als je wilt dat ze hier stoppen, kan ik er zo een slotje voor opzetten, want dit gaat inderdaad echt nergens meer over.

    Het is gebeurd en klaar, daar moet verder geen hele discussie meer over zijn met een heleboel andere mensen. |:

    Lang leve de mods die geen orde kunnen houden! Wauw, jullie maken jezelf wel echt nuttig he?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Armin schreef:
    Jonge, mods als jullie bewijs hebben van dat printscreenen, show dan. Kras de belangrijke tekst weg en laat zien dan. Dikke bluf.

    Ik wil de printsreen zien, zoals Rose zegt, kras de tekst weg, dan hebben we teminste bewijs man. Zonder bewijs geloven we het niet!


    Be yourself, Everybody else is already taken

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Verscheidene mensen kunnen mij hierin verdedigen dat ik niet zo ben. Maar weet je dat ik niet zo zielig ben en dat ik het wel alleen af kan? Integendeel tot jou. En daarnaast werk ik fulltime. Ik denk eerder dat jij jezelf eerder in je mening herkent.


    Zij kan het ook best alleen af, hoor. Haha, wij geven enkel ook onze mening. :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Verscheidene mensen kunnen mij hierin verdedigen dat ik niet zo ben. Maar weet je dat ik niet zo zielig ben en dat ik het wel alleen af kan? Integendeel tot jou. En daarnaast werk ik fulltime. Ik denk eerder dat jij jezelf eerder in je mening herkent.


    Nee, ik doe het buiten ook. (:
    Ik hou niet van schijterds. Waarom moet je trouwens verdedigd worden? Kun je het niet alleen bewijzen?

    [ bericht aangepast op 14 aug 2010 - 0:11 ]


    --

    Tragically schreef:
    (...)
    Je voorhoofd ownt :3


    Voorhoofd it is. ;3


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    On-topic, laatste waarschuwing!