• We waren nog niet uitgesproken. :3


    --

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Niet bij jou, want dat zijn jouw zaken helemaal niet. Dat jullie er als buitenstaanders mee willen bemoeien, dat moeten jullie weten. Ik ben dat hele groepje van jullie echt meer dan zat. Jullie denken geloof ik dat jullie met z'n allen heel wat kunnen maken of niet dan? Neem dan lekker een voorbeeld aan Sem. Leg je er bij neer en kom niet eens online. Stelletje puberale kinderen bij elkaar, sjonge jonge.

    Nou inderdaag zeg. (':


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Niet bij jou, want dat zijn jouw zaken helemaal niet. Dat jullie er als buitenstaanders mee willen bemoeien, dat moeten jullie weten. Ik ben dat hele groepje van jullie echt meer dan zat. Jullie denken geloof ik dat jullie met z'n allen heel wat kunnen maken of niet dan? Neem dan lekker een voorbeeld aan Sem. Leg je er bij neer en kom niet eens online. Stelletje puberale kinderen bij elkaar, sjonge jonge.

    1. Buitenstaanders, wtf?
    2. Het is geen groepje, het is the Quizlet Gang.(cat)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Tragically schreef:
    (...)
    Je vergeet de koeien(krul)


    Hmmpf, kut, ik bedoel, vagina. -humm-


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Forlan schreef:
    (...)Wajo, zeg je nou dat ik bang ben om online te komen? Mag ik niet eens met vriendinnen afspreken hahahah jonge jij hh. Ik heb je ben geen enkele discussie ofzo gezien, en nu bemoei je je ermee. Like I said in MIJN topic: GTFO, als je er niks over weet. thank you.

    Nee, dat zeg ik niet. Maar fijn dat je het negatief opvat, terwijl het positief bedoeld was.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Conflate schreef:
    (...)
    1. Buitenstaanders, wtf?
    2. Het is geen groepje, het is the Quizlet Gang.(cat)


    Ja, peace bro.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Niet bij jou, want dat zijn jouw zaken helemaal niet. Dat jullie er als buitenstaanders mee willen bemoeien, dat moeten jullie weten. Ik ben dat hele groepje van jullie echt meer dan zat. Jullie denken geloof ik dat jullie met z'n allen heel wat kunnen maken of niet dan? Neem dan lekker een voorbeeld aan Sem. Leg je er bij neer en kom niet eens online. Stelletje puberale kinderen bij elkaar, sjonge jonge.


    Hahah wij genieten tenminste van onze jeugd, jij bent te vroeg oma geworden. En wij buitenstaanders? Sorry hoor, maar niemand mag jou, dus jij zou je eerder een buitenstaander moeten voelen. En we kunnen inderdaad met zn allen heel wat maken, anders zouden we je niet zo ver krijgen om te reageren, waarschijnlijk zit je nu zelfs met je grijnze haren te koken van woede achter de pc.


    --

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Niet bij jou, want dat zijn jouw zaken helemaal niet. Dat jullie er als buitenstaanders mee willen bemoeien, dat moeten jullie weten. Ik ben dat hele groepje van jullie echt meer dan zat. Jullie denken geloof ik dat jullie met z'n allen heel wat kunnen maken of niet dan? Neem dan lekker een voorbeeld aan Sem. Leg je er bij neer en kom niet eens online. Stelletje puberale kinderen bij elkaar, sjonge jonge.

    Samen staan we sterk!


    The way we live, is the way we die

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Niet bij jou, want dat zijn jouw zaken helemaal niet. Dat jullie er als buitenstaanders mee willen bemoeien, dat moeten jullie weten. Ik ben dat hele groepje van jullie echt meer dan zat. Jullie denken geloof ik dat jullie met z'n allen heel wat kunnen maken of niet dan? Neem dan lekker een voorbeeld aan Sem. Leg je er bij neer en kom niet eens online. Stelletje puberale kinderen bij elkaar, sjonge jonge.

    Ik mag toch zelf wel weten of ik online kom!? Ik ben geen buitenstaander want ik was onderdeel van de chat, jij bent buitenstaander. Ik ben jou ook zat.


    Be yourself, Everybody else is already taken

    ElLieno schreef:
    (...)

    Ja, peace bro.

    Quizlet gang (nerd)


    Be yourself, Everybody else is already taken

    Rooftops schreef:
    (...)

    Over een schaap, Justin Bieber, God, De almachtige Rose en het bewijs van Prodigy dat er niet is.(krul)
    Ik kan je ervan verzekeren dat ze dat bewijs wel degelijk heeft, maar ik ben het ermee eens dat ze het toch niet deelt.
    Ik neem niet aan dat mijn mening iets uitmaakt, maar toch :Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Niet bij jou, want dat zijn jouw zaken helemaal niet. Dat jullie er als buitenstaanders mee willen bemoeien, dat moeten jullie weten. Ik ben dat hele groepje van jullie echt meer dan zat. Jullie denken geloof ik dat jullie met z'n allen heel wat kunnen maken of niet dan? Neem dan lekker een voorbeeld aan Sem. Leg je er bij neer en kom niet eens online. Stelletje puberale kinderen bij elkaar, sjonge jonge.


    He, we zijn buitenstaanders want we zaten op het moment dat alles gebeurde in de chat. (krul)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Freeway schreef:
    (...)

    Hahah wij genieten tenminste van onze jeugd, jij bent te vroeg oma geworden. En wij buitenstaanders? Sorry hoor, maar niemand mag jou, dus jij zou je eerder een buitenstaander moeten voelen. En we kunnen inderdaad met zn allen heel wat maken, anders zouden we je niet zo ver krijgen om te reageren, waarschijnlijk zit je nu zelfs met je grijnze haren te koken van woede achter de pc.

    Grote en nogal gedurfde uitspraak om te zeggen dat niemand mij mag. ;D Haha, ik vond hem overigens wel hilarisch. Ach ja, je kent me niet eens. Dus dat zeg wel genoeg.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Torresss schreef:
    (...)
    Quizlet gang (nerd)


    Kom we laten een tattoo op onze schouders zetten 'The Quizlet Gang'


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Kalona schreef:
    (...)Ik kan je ervan verzekeren dat ze dat bewijs wel degelijk heeft, maar ik ben het ermee eens dat ze het toch niet deelt.
    Ik neem niet aan dat mijn mening iets uitmaakt, maar toch :Y)


    Hmm, echt niet. :'D
    Sem heeft never nooit een printscreen door gegeven. ;3


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    (...)

    Hmmpf, kut, ik bedoel, vagina. -humm-

    Muwhah, iedereen vergeet wel eens wat? :3 We hadden het ook over bakstenen -of ik tenminste- (cat)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.