• De stelling van vandaag luidt:
    Scheld nooit beroemdheden uit, ze hebben het verder geschopt dan jijzelf

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ben beroemd dus scheld me niet uit :') Just kidding....Dikke onzin natuurlijk ik vind persoonlijk dat niemand uitgescholden mag worden Behalve verkrachters en pedo's natuurlijk:Y)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Oneens

    ShadowSorrow schreef:
    Ze hebben het op een ander gebied misschien verder geschopt. Maar iedereen kan een goede carrière hebben en het daar ver mee hebben geschopt. Alleen staan de laatstgenoemden niet zo erg in de spotlight. Maar dat neemt natuurlijk niet af dat er dan maar op ze gescholden mag worden. Dus ik ben het met de stelling oneens. ^^

    oneens


    Never give up the things that makes you smile

    Cloudburst schreef:
    Oneens. Ik vind beroemdheden geen mensen die het ver geschopt hebben. Ze uiten hun talent en worden daarbij meer in de schijnwerpers gezet, maar dat betekent niet dat wat ze doen belangrijker is dan wat iemand anders doet. Andere mensen hebben gewoon andere talenten, misschien zelfs nuttigere.
    Zo zou ik de stelling 'eens' keuren als er ipv 'beroemdheden' 'filosofen, wiskundigen, economisten, theologen, sociologen, etcetera' stond, kortom; mensen die door hun talent de wereld beter maakten of onopgeloste vragen ophelderden.


    Your call, Detective Shinypants.

    Eens.


    Smiling but close to tears.

    Paperweight schreef:
    Oneens

    Oneens.


    I need you like a heart needs a beat

    UUUUh,
    dat ze het verder hebben geschopt is geen reden maar als je ze niet persoonlijk kent zou ik ze niet uitschelden


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Oneens,
    wat heeft Paris Hilton dan bereikt?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Met het scheld gedeelte ben ik het wel een beetje eens.
    Beroemdheden schoppen het ver op een ander gebied, alhoewel je kan zeggen dat bijv. Beyoncé het met haar kledinglijn en andere activiteiten het verder heeft geschopt dan Ke$ha.
    Maar wie heeft het nou verder geschopt? Een leraar die met plezier werkt en veel diploma's heeft? Of een ster die geen diploma heeft en die binnen 5 minuten eruit kan liggen?


    Today will be Girl's Day party with you~

    Oneens, als je een beroemdheid niet mag: Why not? En dat ze het verder geschopt hebben is onzin. Ze doen wat ze leuk vinden, dat is hun beroep. Of je nu zangeres bent of je bent verpleegster, ik weet wel wat handiger is ;) Het gaat om het talent.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ShadowSorrow schreef:
    Ze hebben het op een ander gebied misschien verder geschopt. Maar iedereen kan een goede carrière hebben en het daar ver mee hebben geschopt. Alleen staan de laatstgenoemden niet zo erg in de spotlight. Maar dat neemt natuurlijk niet af dat er dan maar op ze gescholden mag worden. Dus ik ben het met de stelling oneens. ^^


    je haalt me de woorden uit me mond!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Eeh, maakt het uit wat voor "faam" of "status" je hebt om een klootzak te zijn dan? :'D

    [ bericht aangepast op 15 aug 2010 - 12:14 ]


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Wat. Een. Onzin.


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile