• De stelling van vandaag luidt:
    Scheld nooit beroemdheden uit, ze hebben het verder geschopt dan jijzelf

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oneens


    Keep on smiling

    Eens over het Scheld gedeelde, maar oneens over het 2de gedeelte.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Ze hebben het op een ander gebied misschien verder geschopt. Maar iedereen kan een goede carrière hebben en het daar ver mee hebben geschopt. Alleen staan de laatstgenoemden niet zo erg in de spotlight. Maar dat neemt natuurlijk niet af dat er dan maar op ze gescholden mag worden. Dus ik ben het met de stelling oneens. ^^

    [ bericht aangepast op 15 aug 2010 - 1:26 ]


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Paperweight schreef:
    Oneens


    Life is all about having a good time.

    nee..
    misschien wil ik wel niet beroemd worden?
    Misschien ben ik wel zo goed ergens in geworden, wat ik zelf echt wilde doen.
    Dus dik oneens.
    al vind ik wel dat je beroemdheden niet moet uitschelden, zonder geldige reden. (A)

    Oneens. Het zou even lekker worden, dat je 'hogere' mensen dan jijzelf niet mag uitschelden.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Oneens. Ik vind beroemdheden geen mensen die het ver geschopt hebben. Ze uiten hun talent en worden daarbij meer in de schijnwerpers gezet, maar dat betekent niet dat wat ze doen belangrijker is dan wat iemand anders doet. Andere mensen hebben gewoon andere talenten, misschien zelfs nuttigere.
    Zo zou ik de stelling 'eens' keuren als er ipv 'beroemdheden' 'filosofen, wiskundigen, economisten, theologen, sociologen, etcetera' stond, kortom; mensen die door hun talent de wereld beter maakten of onopgeloste vragen ophelderden.


    If we had not a soul, music would have created it.

    High five to that 8D!


    Life is hard and then we die

    Haha, eens!


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Ey luister nou.
    Waar slaat het op. Waarom wel anderen uitschelden en Celebs niet omdat ze het verder geschopt hebben?
    So what. Wat niet is kan nog komen.

    Ik ben dus oneens.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Erhm, oneens.

    Ik scheld normaal nooit mensen uit. Als ik dat wel al zou moeten doen, dan zou ik dat enkel doen als ik ze ken en er een goede reden voor heb, anders niet.

    Er zijn genoeg mensen die net zo hard werken zoals veel van die verwende celebs -lees;niet alle celebs zijn verwend :'D- en die krijgen nooit respect voor al het werk wat ze ooit in hun leven gedaan hebben. Die beroemdheden zijn ook maar gewone mensen en daar krijg ik het echt niet extra warm of koud van omdat ze een of andere status hebben (nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    Dat vind ik geen excuus. Kijk, ik ken die beroemdheden niet dus zie geen reden ze uit te schelden, maar als iemand uit 4vwo het tegen mij zou zeggen & ik in 4kader zit, dan scheld ik diegene gewoon uit als ik diegene niet mag, hoor.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2010 - 0:59 ]


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Paperweight schreef:
    Oneens


    you were born original don't die as a copy

    appelkirst schreef:
    Erhm, oneens.

    Ik scheld normaal nooit mensen uit. Als ik dat wel al zou moeten doen, dan zou ik dat enkel doen als ik ze ken en er een goede reden voor heb, anders niet.

    Er zijn genoeg mensen die net zo hard werken zoals veel van die verwende celebs -lees;niet alle celebs zijn verwend :'D- en die krijgen nooit respect voor al het werk wat ze ooit in hun leven gedaan hebben. Die beroemdheden zijn ook maar gewone mensen en daar krijg ik het echt niet extra warm of koud van omdat ze een of andere status hebben (nerd).


    nobosy said life was easy, but they also never told it would be thid hard

    Cloudburst schreef:
    Oneens. Ik vind beroemdheden geen mensen die het ver geschopt hebben. Ze uiten hun talent en worden daarbij meer in de schijnwerpers gezet, maar dat betekent niet dat wat ze doen belangrijker is dan wat iemand anders doet. Andere mensen hebben gewoon andere talenten, misschien zelfs nuttigere.
    Zo zou ik de stelling 'eens' keuren als er ipv 'beroemdheden' 'filosofen, wiskundigen, economisten, theologen, sociologen, etcetera' stond, kortom; mensen die door hun talent de wereld beter maakten of onopgeloste vragen ophelderden.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell