• De stelling van vandaag luidt:
    Scheld nooit beroemdheden uit, ze hebben het verder geschopt dan jijzelf

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oneens.
    Als de beroemdheden iets hebben gedaan dat jouw reden geeft om hen uit te schelden, dan mag je dat. Maar je scheldt niemand uit omdat je hem of haar niet mag, dat is zwak.


    Make This World Deep So I Can Jump In It!

    oneens


    -

    eens, ik bedoel, we kennen die mensen niet, waarom zouden we beginnen schelden?! en oke er zijn meer mensen die nóg meer bereikt hebben, maar hier op Q. zijn er volgens mij ni zo vell da het al verder dan hun hebben geschopt. aan degenen die dat gelukt is: proficiat, you go, girl/boy!
    en al degenen die de beroemdheden blijven uitsqchelden; sorry maar ik vind dat kinderachtig je kent die mensen niet eens leer toch eens respect hebben voor iedereen!


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Oneens,
    alleen vind ik dat je beroemdheden (en natuurlijk ook gewoon onbekende mensen) niet moet uit schelden omdat ze op zijn/haar eigen geslacht valt. Dat vind ik zo raar. Mensen mogen toch zelf bepalen wie ze leuk vinden?


    Geen reclame, please.

    Schelden in het algemeen is al zwak, of het nu om een beroemdheid gaat of niet.


    x

    Imley schreef:
    Schelden in het algemeen is al zwak, of het nu om een beroemdheid gaat of niet.


    You are beautiful, you are love.

    zo niet eens met deze stelling ;p


    Vampire Heart.

    mm. Eens.

    Oneens.


    Emo<3

    als je een goede reden hebt mag je ze best uitschelden
    maar dat is vrijwel nooit dus eens :'D


    Wow, that's an awesome vampire power, dude.

    eens(Y)


    Happy Birthday my Potter!

    BIackParade schreef:
    Eens over het Scheld gedeelde, maar oneens over het 2de gedeelte.


    Ivar Oosterloo.

    Als ik nu zou zeggen dat ik nooit scheld, lieg ik, haha. Maar schelden doe ik niet veel, maar soms wel. Er zijn inderdaad beroemdheden die het ver geschopt hebben, respect daarvoor, maar dat is nog altijd geen reden om ze niet te mogen uitschelden (niet dat ik dat zou willen hoor maar xd). Je hebt ook beroemdheden die beroemd zijn zonder ze er iets voor moeten doen; Paris Hilton enz. Dus oneens (:

    Pansy schreef:
    Eens over het Scheld gedeelde, maar oneens over het 2de gedeelte.


    Give a girl the right shoes, and she can conquer the world.


    Eens & oneens.
    Zij verdienen ook respect, voor wat ze doen,
    maar ik vind niet dat ze alles per se beter
    doen dan de (normale) rest van de wereld ö


    How y'all doin'?