• Lang geleden dat ik een topic opende in het TH forum, maargoed. Het gaat toevallig over TH maar meer om een groep rare fans.

    Ik ben erg actief op Twitter & ik zag anderhalve week of zo geleden dat opeens al die die-hard-fans op Twitter een soort 'haat TT' proberen te maken naar Katy Perry gericht. Ik wist niet wat er was dus ik ging eens kijken [/verveling] & toen bleek dus dat Katy Perry ooit eens een liedje 'Ur So Gay' tijdens een optreden naar Tokio Hotel had gericht. Wat bleek nou: 1), het was heel lang geleden & 2) Ze zingt: 'Ur so gay & you don't even like boys', en mijn moeder heeft me ooit eens verteld -weet niet of het zo is- dat 'gay' ook in de zin van aardig zijn ofzoiets kan betekenen.

    Maargoed, dat is al zooooo lang geleden & daar maakt zelfs TH zich niet meer druk om, maar nu haten al die die-hards -tenminste, op Twitter die zooi- Katy Perry dus omdat ze dat zei.

    En dan denk ik echt van: Kom op? Wat vinden jullie daar nou van? Of zijn jullie zelf ook zo & haten jullie haar ook? Kom maar op met die meningen, ik ben benieuwd want ik denk niet dat ik de enige ben die er zo over denkt.. :').

    Maargoed, om 1 van die redenen heb ik dus een hekel aan die echte die-hards. No offence, ik verwijs naar die op Twitter, niet naar anderen dus sorry als je je aangesproken voelt.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Katy is geweldig. :9~ En het was gewoona ls grapje bedoeld en inderdaad als je goed naar de tekst luisterd snap je dat het niet zo gemeen is bedoeld.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    Katy is geweldig. :9~ En het was gewoona ls grapje bedoeld en inderdaad als je goed naar de tekst luisterd snap je dat het niet zo gemeen is bedoeld.


    Ik vind haar ook geweldig, begrijp ook echt niet dat die fans niets beters te doen hebben :').


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik ben zelf ook een die-hard fan en ik heb dat ook gehoord van Katy Perry. Ik mocht haar als artiest sowieso niet, dus ik trok me er weinig van aan. Ik heb gaande weg geleerd dat het de haters het niet waard zijn dat ik me kwaad maak. Dus dat doe ik ook niet meer. Misschien als ze nu iets héél gemeen zouden zeggen dat totaal niet klopt, dat ik dan misschien kwaad word, zoals die keer dat Gustav in elkaar werd geslagen. Zo'n dingen, maar de rest trek ik me weinig tot niks aan.
    Bill heeft zelf gezegd dat we ons niet druk hoeven te maken over hun. De haters geven TH ook aandacht, als er iemand dan denkt 'Over wie heeft die het? Wie is dat?' dan gaat die dat misschien opzoeken en is er een fan bijgekomen. Wie weet.
    En over dat vrolijk-gay ding: In het frans betekent vrolijk 'Gaie', je spreekt het hetzelfde uit als gay, maar het heeft niks te maken met gay. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik mag Katy Perry totaal niet maar toen ik er een jaar of 1/2 terug achterkwam dat Ur so gay naar Bill gericht was kon ik niet stoppen ernaar te luisteren, puur omdat het zo geniaal is.
    En ik ben van mening dat Bill jongens wel leuk vindt. -hihi face-


    Scream for mercy!

    Hingucker schreef:
    Ik ben zelf ook een die-hard fan en ik heb dat ook gehoord van Katy Perry. Ik mocht haar als artiest sowieso niet, dus ik trok me er weinig van aan. Ik heb gaande weg geleerd dat het de haters het niet waard zijn dat ik me kwaad maak. Dus dat doe ik ook niet meer. Misschien als ze nu iets héél gemeen zouden zeggen dat totaal niet klopt, dat ik dan misschien kwaad word, zoals die keer dat Gustav in elkaar werd geslagen. Zo'n dingen, maar de rest trek ik me weinig tot niks aan.
    Bill heeft zelf gezegd dat we ons niet druk hoeven te maken over hun. De haters geven TH ook aandacht, als er iemand dan denkt 'Over wie heeft die het? Wie is dat?' dan gaat die dat misschien opzoeken en is er een fan bijgekomen. Wie weet.
    En over dat vrolijk-gay ding: In het frans betekent vrolijk 'Gaie', je spreekt het hetzelfde uit als gay, maar het heeft niks te maken met gay. (:

    Is hij in elkaar geslagen? :8


    .

    Katy Perry is koel. (Y: En ik ben een enorme fan van TH maar dat boeit me weer vrij weinig.

    Ik vind het onzin, het is al lang geleden. Zo bedoeld Katy het vast ook niet. Ik snap dat die fans er nog steeds zo over denken, maar om er nu nog zo'n heisa van te maken...?


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Marilena schreef:
    (...)
    Is hij in elkaar geslagen? :8


    Ja, als ik me niet vergis sloeg iemand ook een fles bier tegen zijn hoofd aan?(cat)
    Maar goed, daardoor liep hij verwondingen op en kwam hij in het ziekenhuis terecht.


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Och, dat is echt al eeuwen geleden inderdaad. Ontzettend kinderachtig om Katy Perry daarvoor te gaan haten, terwijl ze het volgens mij ook als grapje bedoelde ._.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    best wel sneu als je een haat TT wil maken over iets wat lang geleden is gebeurt. Mensen die oude koeien uit de sloot halen zijn toch zó vermoeiend. x'D.


    Alleen maar tranen van geluk

    Gay is een ander betekenis voor 'erg vrolijk en
    een beetje meisjesachtig', toch?
    Het verbaasd me niets datze het tegen TH heeft..


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    OKAYCACEFACE schreef:
    Ik vind het onzin, het is al lang geleden. Zo bedoeld Katy het vast ook niet. Ik snap dat die fans er nog steeds zo over denken, maar om er nu nog zo'n heisa van te maken...?

    Agree.


    Beeeeeeeesje :-)

    Het is lang geleden dus waarom druk over maken?
    Vind het eerlijk gezegt nergens op slaan. Ik ben zelf dan wel Fan van TH maar Katy perry bedoelde het volgens mij goed. Maarja. Die fans zijn te druk bezig met zich er druk over te maken, dat ze niet eens weten wat Katy ermee bedoelde..:S


    Ivar Oosterloo.

    Tja.. sommigen. 8D


    A decision I will regret, until my dying breath.


    Euhm 1, dat is niet lang geleden en 2, dat was de 2e keer. De eerste keer was idd lang geleden, de 2e keer was laats (2 weken terug) bij Singfest.

    Ik trek me er weinig van aan, ik vind Katy's muziek zoms wel leuk dus ik ga niet mee doen met die haat acties.

    :Y)


    -