• Lang geleden dat ik een topic opende in het TH forum, maargoed. Het gaat toevallig over TH maar meer om een groep rare fans.

    Ik ben erg actief op Twitter & ik zag anderhalve week of zo geleden dat opeens al die die-hard-fans op Twitter een soort 'haat TT' proberen te maken naar Katy Perry gericht. Ik wist niet wat er was dus ik ging eens kijken [/verveling] & toen bleek dus dat Katy Perry ooit eens een liedje 'Ur So Gay' tijdens een optreden naar Tokio Hotel had gericht. Wat bleek nou: 1), het was heel lang geleden & 2) Ze zingt: 'Ur so gay & you don't even like boys', en mijn moeder heeft me ooit eens verteld -weet niet of het zo is- dat 'gay' ook in de zin van aardig zijn ofzoiets kan betekenen.

    Maargoed, dat is al zooooo lang geleden & daar maakt zelfs TH zich niet meer druk om, maar nu haten al die die-hards -tenminste, op Twitter die zooi- Katy Perry dus omdat ze dat zei.

    En dan denk ik echt van: Kom op? Wat vinden jullie daar nou van? Of zijn jullie zelf ook zo & haten jullie haar ook? Kom maar op met die meningen, ik ben benieuwd want ik denk niet dat ik de enige ben die er zo over denkt.. :').

    Maargoed, om 1 van die redenen heb ik dus een hekel aan die echte die-hards. No offence, ik verwijs naar die op Twitter, niet naar anderen dus sorry als je je aangesproken voelt.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Hephaestion schreef:
    Och, dat is echt al eeuwen geleden inderdaad. Ontzettend kinderachtig om Katy Perry daarvoor te gaan haten, terwijl ze het volgens mij ook als grapje bedoelde ._.


    your eyes are like stars in the night.

    Hier is het filmpje ervan,op 1.35


    I need you like a heart needs a beat

    InMyArms schreef:

    Euhm 1, dat is niet lang geleden en 2, dat was de 2e keer. De eerste keer was idd lang geleden, de 2e keer was laats (2 weken terug) bij Singfest.

    Ik trek me er weinig van aan, ik vind Katy's muziek zoms wel leuk dus ik ga niet mee doen met die haat acties.

    :Y)

    Inderdaad,is een filmpje van dat in Singfest.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2010 - 17:32 ]


    I need you like a heart needs a beat

    Dat vind ik nergens op slaan wat die doen --'


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ö Dat ik dat niet wist Ö
    Ik ga meteen een "vermoord-katy-perry-groep" Opstarten!
    Ghaha, niet dus (nerd)
    Sommige mensen kunnen er toch ook over gaan hoor.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Het maakt me niet uit. Tokio Hotel maakt zich er geen druk om & als die zogenaamde 'Die-Hard' fans dat wel doen, is dat hun probleem. Een artiest haten of aanvallen omdat ze een mening heeft is dom. Dan moet je de halve wereldbevolking ook 'haten' en daar zou ik mijn energie niet insteken dus laat ze maar doen. Je kan een fan zijn maar er zijn grenzen, na.


    Don't be a drag, just be a queen.

    Het maakt mij niet uit wat Katy Perry allemaal van TH vind. Zij is degene die met een roze pruik, naakt op een suikerspin wolk ligt te zingen en vervolgens een leger gummi-beertjes neerknalt met boobie-kanonnen.
    Dat soort mensen neem ik niet serieus.

    En wat die die-hard fans doen boeit me ook niet. Ze vervelen zich gewoon kapot, dat gaat wel weer over als de school begint...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    En dan gaan die fans lopen janken als iemand Tokio Hotel een keertje uitscheld.
    Wat zijn het toch een stel sneue figuren(nerd)


    Shut up, before I stab you with my chopsticks