• De stelling van vandaag luidt:
    Alles draait om wilskracht, dus dat is ook sterker dan je fysieke 'kunnen'

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eens.
    Als je het écht supergraag wilt, dan kan je het, ookal zou je het fysiek mss niet aankunnen.


    Smiling but close to tears.

    eens


    Write down what you can not say

    nee, klopt niet .
    Dat is net zoals met willen vliegen, (of zoals ik) in een wolf kunnen veranderen. je mag het misschien wel willen maar nooit zal je het lukken


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Bashuan schreef:
    Oneens. Ik zou bijvoorbeeld nooit kunnen vliegen, hoe graag ik dat zou willen. (Nee, in het vliegtuig zitten in de lucht is niet echt vliegen.)
    Dus ik ben het (helaas) oneens.

    Oneens. Soms wil je meer dan dat je echt kunt.

    Maar het is wel goed om te geloven. Wilskracht doet wel heel veel en kan je fysieke 'kunnen'(fysieke mogelijkheden heet dat) omhoog halen.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2010 - 11:03 ]


    Je moet worden wie je bent.

    Eens,
    als je iets wilt en er 100% in gelooft en ervoor gaat - zal het je ooit lukken.


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Reassurance schreef:
    Oneens. Je kunt iets nog zo graag willen, als het fysiek niet kan, dan lukt het niet.


    Ivar Oosterloo.

    Deels eens. Ik merk het zelf in MMA. De pijn is een fysieke factor, maar zit grotendeels tussen je oren. Pijn is uit te schakelen, net als andere lichamelijke factoren. In dat geval is wilskracht dus de sterkste.
    Dan is er een maar: Sta je met 1.80, 70 kg tegen iemand van 2.10, 150 kg in de ring dan ben je 99,9% zeker kansloos dus fysieke kracht speelt ook zeker een rol.


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Ligt eraan. Sommige dingen zijn nou eenmaal onmogelijk, maar als je iets echt enorm graag wil en denkt dat je het niet kan, lukt het toch soms.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Oneens, iedereen heeft fysieke belemmeringen. Of het nu de bouw van je lichaam is, of gewoon de pech dat je een mens bent.:)


    x

    Reassurance schreef:
    Oneens. Je kunt iets nog zo graag willen, als het fysiek niet kan, dan lukt het niet.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Bashuan schreef:
    Oneens. Ik zou bijvoorbeeld nooit kunnen vliegen, hoe graag ik dat zou willen. (Nee, in het vliegtuig zitten in de lucht is niet echt vliegen.)
    Dus ik ben het (helaas) oneens.


    idd! hmmm lijkt me zo leuk, om zelf te kunnen vliegen! zou gaaf zijn! *is gelijk verdiept in gedachten*


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    oneens, hoe graag je ook iets zou willen, soms kan het gewoon niet. vaak helpt wilskracht wel om je grens te verleggen maar meer niet


    you were born original don't die as a copy

    Oneens,je lichaam is belangrijker dan je wil.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Reassurance schreef:
    Oneens. Je kunt iets nog zo graag willen, als het fysiek niet kan, dan lukt het niet.