• Want ik weet niet zozeer of ik deze foto moet geloven. Aan de ene kant denk ik wel dat het Tom is, maar aan de andere kant niet. Zijn armen lijken veel dunner, maar dat kan ook aan mij liggen. Dus wat denken jullie? Heeft Tom nu ook een vriendin?

    Nu ik er eigenlijk zo over nadenk, kan het ook best Mike Muller zijn.. ;_; Het is Tom dus níet.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2010 - 19:52 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 21 aug 2010 - 2:23 ]


    A decision I will regret, until my dying breath.

    waarom vraag je het niet gewoon aan hem? :')


    waarom is het zo godse koud? :(

    Ik denk dat t nep is. Gewoon omdat tom wel wat lekkerders kan krijgen.XD


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    FrmYesterday schreef:
    waarom vraag je het niet gewoon aan hem? :')

    Suggereer even hoe. (':


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Ik ben fake, die ziet er zo anders uit.


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Er zijn zoveel Tom-look-a-like'
    maar oke, geen idee..

    idk, idc.


    I'd rather go naked than wear fur.

    't is nep (:


    Let's do this poo

    Ik geloof 'm niet.
    Vannaf hier kan je absoluut niet zien of het Tom is, of iemand die 'm nadoet.
    Als het echt Tom zou zijn, zouden er betere foto's van zijn, dan zouden er foto's zijn van Tom die door de stad loopt met z'n vriendin. Gewoon omdat dat 'big news' is...

    En als het wel zo is, dan zal hij het binnenkort wel bekend maken. Want als hij wil dat niemand het weet, dan moet hij daar niet zo door de stad lopen met haar.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Volgens mij is het gewoon een fan die de foto gefaked heeft, en als het al waar zou zijn zal het binnenkort wel bekent gemaakt worden.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik denk dat het nep is? Het lijkt me niet echt dat hij zich laat zoenen -op zijn kaak dan ;'D- in het openbaar omdat ze niet willen dat als ze een vriendin hebben dat ze in publiciteit staan. Dat las ik eens in een intervieuw. (: En waar heb je die foto gevonden?

    [ bericht aangepast op 20 aug 2010 - 0:42 ]


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    xWahreLiebe schreef:
    Ik denk dat het nep is? Het lijkt me niet echt dat hij zich laat zoenen -op zijn kaak dan ;'D- in het openbaar omdat ze niet willen dat als ze een vriendin hebben dat ze in publiciteit staan. Dat las ik eens in een intervieuw. (: En waar heb je die foto gevonden?


    yeah I agree, er zouden trouwens veel meer foto's gemaakt worden.. en ze zouden denk ik ook duidelijker zijn. Maar hey soit, je weet noiit he

    Fake, dat zie je toch duidelijk? Zulke dikke conrows heeft Tom helemaal niet. En al had 'ie het, dan zou hij nooit in het openbaar klef gaan staan doen met een chick.


    Scream for mercy!

    Beelzebub schreef:
    Fake, dat zie je toch duidelijk? Zulke dikke conrows heeft Tom helemaal niet. En al had 'ie het, dan zou hij nooit in het openbaar klef gaan staan doen met een chick.

    Idd die dikke conrows viel mij ook al op toen in inzoomde :'D


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Peter R. de Vries anders maar eropaf sturen? :')


    waarom is het zo godse koud? :(

    FrmYesterday schreef:
    Peter R. de Vries anders maar eropaf sturen? :')

    Heel flauw. (':


    A decision I will regret, until my dying breath.