• Hebben jullie ooit last gehad van stalkers? Ik heb daar nu last van, eerst vond ik het heel erg maar nu begin ik het wel grappig te vinden. Ze hebben gewoon geen leven.

    Ik heb het hier over meisjes die jaloers zijn op het feit dat ik op sziget was en daar wat heb rond gehangen met MakeBelieve. Het zijn dus jaloerse MakeBelieve fans! Ohja en op formspring krijgt een vriendin van mij steeds vragen over mij en Pim, schijnbaar gaan er verhalen rond dat wij wat gedaan hebben? Toen ik dat hoorde kwam ik echt niet meer bij! o_o

    Maar die meiden zijn zo flauw om het anoniem te doen, dus ik weet niet wie het zijn. Op twitter werd ik gestalkt door ze, steeds haat berichtjes sturen enzo. Ik heb dus mijn twitter op privé gezet en iedereen unfollowed die niet echt belangrijk waren en mensen verwijdert die mij followde. Het begon gewoon echt vervelend te worden.

    Ook eens last van gehad?


    -

    Ja, alleen deze jongen volgde me ook helemaal tot aan mij thuis, zelfs tot in de meiden wc's. Ik hoop dat je snel van je stalkers af bent.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2010 - 12:44 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Niet echt, maar das wel ziek!


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Tragically schreef:
    Ja, alleen deze jongen volgde me ook helemaal tot aan mij thuis, zelfs tot in de meiden wc's. Ik hoop dat je snel van je stalkers af bent.
    Dat is pas eng ;o


    -

    FireAtWill schreef:
    Niet echt, maar das wel ziek!

    Ja, echt gewoon zielig.


    -

    haha ja maar dat was meer een grap...


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ach.. Als ze echt zo'n zielig leven hebben.. Je zou iets moeten afspreken met MakeBelieve. Dat jullie wel iets gedaan hebben of zo.. En dan de reacties van die meisjes -grijns- Sorry.. Ik ben vrij sadistisch soms


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Nee, gelukkig niet.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    De hele dag door :'D


    Lasciate ogne speranza voi ch'intrate

    Jup ik heb ook een stalker echt vervelend...


    dream, dare, fly!

    Brickwalker schreef:
    De hele dag door :'D

    Heel de dag, word je daar niet gek van? :')


    -

    Ik werd twee jaar bedreigd. Niet heel erg, maar ik durfde iig de straat niet meer op. Het is niet hard bedoeld, maar wees blij dat het via internet gaat, en niet in real.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Psychic schreef:
    Ik werd twee jaar bedreigd. Niet heel erg, maar ik durfde iig de straat niet meer op. Het is niet hard bedoeld, maar wees blij dat het via internet gaat, en niet in real.

    Nee weet ik, daarom lach ik er nu ook een beetje om. Maar ik vind het gewoon zo zielig, dat ze hun tijd verdoen met nuttige dingen ipv mij uitschelden en roddels verspreiden onder andere MakeBelieve fans.


    -

    Tellen telefoontjes om de 5 minuten 4 dagen lang van een anoniem persoon ook? -Die mijn klasgenoot bleek te zijn die zich verveelde-


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Carcass schreef:
    Tellen telefoontjes om de 5 minuten 4 dagen lang van een anoniem persoon ook? -Die mijn klasgenoot bleek te zijn die zich verveelde-

    Ja dat is een stalker haha, leuke klasgenoot XD


    -

    Een vriendin van me heeft ook een stalker,
    hij kwam zelfs mee op kamp naar zweden alleen voor haar.
    Ik was er dus ook n.n
    Op de laatste avond hadden we fuif.. Opeens kwam zijn vriend naar mijn vriendin toe, 'ja dit moet ik geven van *puuut* (naam van stalker ;D)'. Kreeg ze even 20 kronen van die jongen (= 2 euro, niet veel, maar je kon er 2 drankjes van kopen n.n) Hij heeft haar ervoor ook té veel smsjes gestuurd, zij negeerde het, maar hij gaf niet op.
    Echt zielig n.n


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO