• Hebben jullie ooit last gehad van stalkers? Ik heb daar nu last van, eerst vond ik het heel erg maar nu begin ik het wel grappig te vinden. Ze hebben gewoon geen leven.

    Ik heb het hier over meisjes die jaloers zijn op het feit dat ik op sziget was en daar wat heb rond gehangen met MakeBelieve. Het zijn dus jaloerse MakeBelieve fans! Ohja en op formspring krijgt een vriendin van mij steeds vragen over mij en Pim, schijnbaar gaan er verhalen rond dat wij wat gedaan hebben? Toen ik dat hoorde kwam ik echt niet meer bij! o_o

    Maar die meiden zijn zo flauw om het anoniem te doen, dus ik weet niet wie het zijn. Op twitter werd ik gestalkt door ze, steeds haat berichtjes sturen enzo. Ik heb dus mijn twitter op privé gezet en iedereen unfollowed die niet echt belangrijk waren en mensen verwijdert die mij followde. Het begon gewoon echt vervelend te worden.

    Ook eens last van gehad?


    -

    Ja. Ik had/heb ruzie met een vriendin, en haar neef bleef smsjes met scheldwoorden sturen en dreigmailtjes enzo. Terwijl ik er nooit op terug reageerde. Inmiddels is die al opgehouden, gelukkig.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2010 - 16:19 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.