• Ik ben terug van 3weken vakantie.Gelukkig.Ik werd die boot nou eindelijk eens een keerzat hoor.Maar ik heb wel leuke dingen meegemaakt.
    Bijvoorbeeld:
    We gingen naar een klimbos en daar moest zo'n begeleider uitleggen hoe je moest klimmem.Hij was nog niet begonnen en mijn vader staat al tegen hem aan.
    Zegt die klimbegeleider:'Meneer wat doet u?'
    Zegt mijn vader:'Ik sta graag vooraan.'
    Zo zateb wij de hele tijd die man te vervelen en uiteindelijk zei hij:'Komen jullie hier om te klimmen of om mij te vervelen?'
    Waarop Ad(iemand waarmee ik op vakantie was) zei:'Eigenlijk om te klimmmen maar jou vervelen is ook leuk.'

    Zo ging de hele vakantie door.

    Jullie ook nog leuke vakantie verhalen??


    "Ignite, my love. Ignite."

    jaa maar als ik die allemaal vertel zit je hier morgen nog (;
    waar was je op vakantie?


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Haha, je hebt een geniale vader x')
    Het zal wel een leuke vakantie geweest zijn.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    OMG jij hebt je duidelijk niet verveelt op vakantiexD


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    hahaha.
    Ik heb ook geklommen in de vakantie! En er was zo'n franse instructeur die beetje engels kon en kleeeein beetje nederlands. En toen ging hij eerst in het engels vragen of ik frans kon, dus ik zeg; beetje.
    Toen had ik een heel gesprek met hem in het frans. En hij geloofde niet dat ik 15 was. En mijn ouders hadden echt zoiets van; wtf doen jullie :']


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Nadineex schreef:
    jaa maar als ik die allemaal vertel zit je hier morgen nog (;
    waar was je op vakantie?


    ik was met de boot door limburg aan het varen(ik kom zelf uit noord brabant)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hahaha xd


    Has no one told you she's not breathing?

    Welkom terug! :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    In Spanje. We aten iets met groentjes en Yoni en ik houden zo een klein tomaatje bij en we gooiden ermee in de lucht en we moesten het vangen door onze t-shirt, decollete open trekken, zegmaar en daar het tomaatje in laten vallen! XD Staat zelfs op video! ;p


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Klimmen ish leuk.

    2 jaar terug deden wij dat op vakantie, in de ardennen. Het jaar daarna ook, maar dat was ergens anders en niet zo leuk. Dit jaar in Nederland want op vakantie was dat nergens x)