• De stelling van vandaag luidt:
    Mensen met opvallende piercings/tattoo's proberen bewust andere mensen af te schrikken met de manier hoe ze overkomen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Wie du mir, so ich dir.

    De meeste doen het gewoon denk ik omdat ze het mooi vinden? Of voor een betekenis...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Oneens, die mensen doen dat omdat ze dat zelf mooi vinden.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Oneens. De meeste tattoo's hebben een betekenis en piercings neem je omdat je het mooi vindt.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Natuurlijk niet


    *insert philosophical cringe expression here*

    woohoo, ik ben zo eng met mijn tattoo's :Y)

    uhm nee, ik heb ze omdat ik ze mooi vind, als andere mensen zich daardoor 'bedreigd' voelen is dat hun probleem, niet dat van mij ^^

    Hahaha. Wat een gelul. Ze doen het omdat ze het mooi vinden, lijkt me?


    your eyes are like stars in the night.

    Niet dat ik weet? Ik wil zelf ook een tattoo, daarom moet het niet opvallen, maar het moet wel een diepgaande betekenis hebben om er een tattoo van te laten maken (:


    Life begins at the end of your comfort zone

    Bullshit

    oneens:Y)


    We're hiding behind skin that's too tough

    Oneens.

    Ligt eraan hoe het eruit ziet, maar meesten doen het omdat ze het zelf mooi vinden en niet om te shockeren.
    Sure, er zijn mensen die wel graag shockeren, maar die hebben dan hun hele lijf zo'n beetje volhangen met tattoo's en piercings.
    Ikzelf vind het mooi en niet alle piercings hoeven natuurlijk zichtbaar te zijn.


    FML

    Guyana schreef:
    De meeste doen het gewoon denk ik omdat ze het mooi vinden? Of voor een betekenis...


    (Be)lieve in (you)rself

    Blessed schreef:
    Oneens, die mensen doen dat omdat ze dat zelf mooi vinden.

    Oneens ...Ik haat het juist als mensen me raar aankijken mijn piercings en tattoos heb ik voor mezelf en niet om mensen af te schikken xD


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    oneens.


    Vampire Heart.